Beoordelingen MH Vloeren Roermond

Ervaring met: PVC Vloer

Saskia uit: 's-Gravendeel

28-11-2017

Ervaring met: Parket vloer

Snelle en prima service. Op korte termijn moest mijn vloer geschuurd en gelakt worden en dat is helemaal goed gedaan. Ik kon niet kiezen tussen olie en lak en toen zijn daar 2 proefstukjes van gemaakt op mijn vloer zodat ik een goede keuze kon maken. Heel sympatiek en professioneel.

G uit: Herten

19-10-2017

Ervaring met: Parket vloer

Dankzij MH vloeren een prachtige eiken vloer geleverd!! Snel, kwalitatie en super afgewerkt! En dat voor een hele mooie prijs! Daar gaan wij de komende jaren zeker van genieten!! Dankjewel MH vloeren!

Andrea uit: Brunssum

10-09-2017

Ervaring met: Parket vloer

Hij heeft zich ten eerste heel goed aangepast aan onze thuis situatie bij de planning van zijn werk. Zeer vriendelijk en denkt mee. Door een beschadiging door de leverancier van elektro moest de vloer opgeschuurd worden en opnieuw gelakt. Dat hebben ze perfect gedaan. Het is een prachtige vloer!

Iris uit: Tegelen

16-07-2017
9,6

Ervaring met: Beton Cire

Rob uit: Roermond

19-05-2017
8,2

Ervaring met: Parket vloer

Betrokken bedrijf. Er gaat wel eens iets mis, maar dit wordt ook weer met veel aandacht opgelost. Het uiteindelijke resultaat is naar volle tevredenheid.

Luc uit: Sittard

09-02-2017

Ervaring met: Parket vloer

Mirnes heeft onze visgraatparketvloer keurig geschuurd en gelakt. Het resultaat is boven verwachting. Heel mooi! Betrouwbare en snelle service. Zeker aan te raden!

Ans en Lei uit: Vlodrop

23-01-2017

Ervaring met: Renovatie

In een jaren-30 huis een tachtig jaar oude houten vloer helemaal opnieuw laten opfleuren. Eindresultaat ziet er prachtig uit.

uit: Herkenbosch

02-01-2017

Ervaring met: PVC Vloer

Prima service. Prettig om mee samen te werken. Mooi resultaat. We zijn tevreden.

Angélique uit: Rhoon

29-11-2016

Ervaring met: Renovatie

Vriendelijke medewerkers die netjes werken