Beoordelingen MH Vloeren Roermond

• Garantie / nazorg 9,2

Pieke uit: Roermond

02-07-2018

Ervaring met: Beton Cire

Mh Vloeren hebben wij benaderd voor een vloer in onze berging. Aan de berging hebben wij zelf veel gewerkt. Hierdoor konden wij geen strakke planning doorgeven. Ondanks dat ging mh vloeren hier flexibel mee om! Zij hielpen ons zelfs aan andere vakmannen. Wat betreft de vloer is beton cire echt een aanrader. Voordat de vloer gelegd werd hadden wij gaten in de ondervloer en was het totaal niet geschikt om er iets overheen te leggen. Mh vloeren heeft de gaten opgevuld en de vloer geegaliseerd. Hierna kwam de beton cire vloer. Wij zijn er blij met het resultaat! Een mooi familiebedrijf en erg klantvriendelijk.

Arjan uit: Melick

05-06-2018

Ervaring met: Parket vloer

MHvloeren heeft bij ons een massief eikenhouten vloer gelegd. Zeer moeilijke robuuste planken. Vooraf eerst keurig alle tapijtlijmresten weggeschuurd, vervolgens geegaliseerd en later andere oneffenheden met mortel geegaliseerd. Daarna de vloer erin gelegd, noesten gestopt, egaal geschuurd en ingewaxt. Met drie man keihard gewerkt en de vloer ligt er fantastisch bij.
Omdat ze het druk hebben hadden ze iemand anders langsgestuurd om randen af te kitten, maar dat was slordig en er was wax van de vloer beschadigd. Na dit gemeld te hebben kwam MHvloeren direct de dag erna langs om die dingen zelf te herstellen en netjes af te werken!

Al met al top werk geleverd, volgende maand vraag ik ze ook om boven een vloer te leggen.

Jos uit: Roermond

04-06-2018

Ervaring met: Renovatie

We zijn aan het renoveren en van het een komt het ander. De vloer moest ook maar worden gedaan. Spontaan Mirnes gebeld en meteen het werk kunnen regelen. Een week later is de vloer perfect opgeschuurd, opnieuw ingekleurd en gelakt. We zijn heel tevreden en blij met het resultaat.
Mirnes komt zijn afspraken volledig na en denkt mee in de planning. Bovendien ook een vertrouwde man die we enkele dagen zijn werk konden laten doen, terwijl wij niet thuis waren. Top!

Jeffrey uit: Roermond

01-05-2018

Ervaring met: Beton Cire

Deze jongens zijn vaklui!!! buiten het feit dat ze top werk leveren heb ik het zeer prettig ervaren dat Mernis een man van zijn woord is, afspraak is afspraak!! geen dag overgeslagen. Dit laats genoemde stel ik zeer op prijs. Helaas in deze tijden is het erg schaars om met aannemers/verbouwers afspraken te maken die ze nakomen!!! Mernis en je team hartstikke bedankt voor jullie werk!!! Ga zo door!!!

Patrick uit: Roermond

11-04-2018

Ervaring met: Beton Cire

Ze hebben vakkundig werk geleverd. Kwamen nog paar keer checken of alles oké was en bleef
Goede service.

Sylvia uit: Horn

17-03-2018

Ervaring met: Beton Cire

Super mooie vloer. Geheel naar wens en top jongens.

Gijs uit: Sittard

25-02-2018
9,5

Ervaring met: Renovatie

Deze week onze oude grenen vloeren op laten schuren en lakken. Mooi resultaat, duidelijke communicatie en behulpzaam. Aanrader

uit: Roermond

05-12-2017
9,5

Ervaring met: PVC Vloer

Saskia uit: 's-Gravendeel

28-11-2017

Ervaring met: Parket vloer

Snelle en prima service. Op korte termijn moest mijn vloer geschuurd en gelakt worden en dat is helemaal goed gedaan. Ik kon niet kiezen tussen olie en lak en toen zijn daar 2 proefstukjes van gemaakt op mijn vloer zodat ik een goede keuze kon maken. Heel sympatiek en professioneel.

G uit: Herten

19-10-2017

Ervaring met: Parket vloer

Dankzij MH vloeren een prachtige eiken vloer geleverd!! Snel, kwalitatie en super afgewerkt! En dat voor een hele mooie prijs! Daar gaan wij de komende jaren zeker van genieten!! Dankjewel MH vloeren!