Beoordelingen Meubelvisie

• Personeel 9,0
  • Nazorg en garantie 8,7

uit: Utrecht

22-01-2019

Ervaring: Bank en hocker weer als nieuw door de grondige reiniging. Daarnaast is de armleuning weer hersteld en kan de bank er weer een tijd tegenaan. Gezellige monteur, die trots is op z'n werk en dit ook vakkundig uitvoert. Al met al een goede service en prettige en duidelijke communicatie.

E uit: Gronsveld

29-12-2018
8,5

Ervaring: Bij deze willen we jullie laten weten heel blij te zijn met de gerepareerde zitbank. Het resultaat is zelfs beter geworden dan waar we op hoopten. Wij zijn dus uiterst tevreden!.

Theo uit: Bloemendaal

21-12-2018

Ervaring: Het kost een paar centen ( Glimlach ), maar we zijn zeer tevreden over het resultaat.
We zijn blij dat we onze banken hebben laten renoveren door Meubelvisie.
Wanneer dat zo uitkomt zullen we jullie zeker aanbevelen aan anderen.

Theo uit: Hillegom

13-12-2018
9,7

Ervaring: Ik kan zeggen dat er uitstekend werk geleverd is.
De leren bank is hersteld en prachtig geworden, zojuist keurig afgeleverd en conform de afspraak voor de feestdagen klaar.
Goed bedrijf, vakmanschap en fijne medewerkers.

11-12-2018

Ervaring: De scheur in de bank is met veel zorg en professioneel gerepareerd. Ik ben hier heel tevreden over.
Een knoop vastzetten in diezelfde bank werd niet gedaan, dat vond ik jammer. Het kussen zou te poreus zijn. Nu moet ik daarvoor nog een oplossing zoeken.

Stans uit: Houten

06-12-2018

Ervaring: Snelle en duidelijke communicatie.Afspraken worden netjes nagekomen. Ik heb de kussens van mijn bank laten vernieuwen en laten opvullen en mijn bank zit weer prima en ziet er als nieuw uit.

Wilma uit: Leiden

04-12-2018

Ervaring: Onze kussens zijn als nieuw teruggekomen en we zitten nu weer stevig op de bank. Het advies van de meubelspecialist om koudschuimvulling te nemen is goed uitgepakt.
Een tip voor verbetering zou zijn een mobiele pinpas.

Jan Dirk uit: 's-Gravenzande

03-12-2018

Ervaring: Na 5 jaar de monteur gebeld, deze constateerde dat de band die de kussens vasthield was afgezakt, hij heeft de banden op hun plaats terug gedaan en met spuit lijm vastgezet, probleem opgelost, prima service.

H uit: Amstelveen

14-11-2018

Ervaring: Vriendelijk personeel en gaven goed antwoord op de gestelde vragen

Peter uit: Doetinchem

13-11-2018

Ervaring: Meubelvisie heeft onze witte leren bank een tweede leven gegeven. We zijn heel tevreden met het resultaat. De kussens zien er weer strak uit en de bank zit weer als nieuw. De communicatie verliep heel goed met duidelijke afspraken over ophalen, brengen en de prijs.