Beoordelingen Meubelvisie

• Personeel 9,0
  • Nazorg en garantie 8,7

Peter uit: Doetinchem

13-11-2018

Ervaring: Meubelvisie heeft onze witte leren bank een tweede leven gegeven. We zijn heel tevreden met het resultaat. De kussens zien er weer strak uit en de bank zit weer als nieuw. De communicatie verliep heel goed met duidelijke afspraken over ophalen, brengen en de prijs.

Femke uit: Haren

10-11-2018
8,5

Ervaring: Wij hebben onze bank door Meubelvisie laten reinigen. De medewerkers waren erg vriendelijk en de bank was snel schoon. Goede service. Wel duurde het een nacht voor de bank weer helemaal droog was, maar dit hadden wij er wel voor over.

Herma uit: Groningen

10-11-2018

Ervaring: Zeer prettig !!!!!

Twan uit: Almere

07-11-2018

Ervaring: Prima service en bank goed hersteld. Enkele jaren geleden al gebruik gemaakt van diensten, naar volle tevredenheid. Bank voordien van nieuwe spanbanden en kan RT weer jaren tegen.

Petra uit: Maasland

07-11-2018

Ervaring: De eetkamerstoelen zijn weer als nieuw jullie hebben netjes gewerkt we zijn er blij mee .

Gerda uit: Maassluis

07-11-2018

Ervaring: Me bank was erg vies en de kussens waren doorgezakt .
Nu weer mooi schoon en we kunnen weer lekker op de bank zitten .

Kelly uit: Capelle aan den ijssel

02-11-2018

Ervaring: Geweldig! Mijn bank is weer nieuw geworden en dat in een uurtje tijd... ben er ontzettend blij mee en daarnaast hele vriendelijke mensen!!

Sylvia uit: Rozenburg

31-10-2018

Ervaring: Rug en zit kussens op laten vullen door meubelvisie kussens werden netjes thuis gehaald en terug gebracht. Er wordt netjes van te voren een tijd afgesproken voor het halen en brengen zo dat je niet de hele dag zit te wachten...
Verder zijn we echt super tevreden met de nieuwe vulling van onze kussens ons bankstel zit weer als nieuw.

Hennie uit: Schiedam

31-10-2018

Ervaring: Zeer te vreden

huub uit: harderwijk

03-10-2018

Ervaring: Wat een geweldige service.