Beoordelingen Mens en Relatie

• Nakomen afspraken 8,3
  • Contact consulent 8,5
  • Deskundigheid 8,2

30-08-2018

Plezierig, ongedwongen intakegesprek door deskundige consulent heeft geresulteerd in een inmiddels bijna 6 maanden durende relatie met een hele lieve, aantrekkelijke, intelligente en sociaal in het leven staande partner.

29-08-2018
7,8

Ik heb goede ervaring zowel bellen als contact tevreden

23-07-2018
7,8

Na een fijn gesprek met de consulente twee partnervoorstellen gehad wat heel prettig is verlopen heb ik nu bij de derde ontmoeting een fijne vrouw ontmoet die prima bij mij past, ik vond het een mooie manier dank zij mens en relatie om weer in contact te komen met een maatje

Marietje uit: Heerenveen

18-06-2018

Dankzij een enthousiaste consulente Geppy had ik al twee weken na mijn inschrijving een match. Deze eerste match is zeer goed uitgepakt, ik ben heel blij met mijn lieve, bijzondere vriend.

Het inschrijfgeld is voor veel mensen een struikelblok. Als je geluk hebt en ze vinden een leuke partner voor je, dan heb je dat geld er wel voor over. Als je minder geluk hebt in de voorstellen dan is het toch snel te duur.

Het bureau is toch afhankelijk van de inschrijvingen, maar ze moeten het niet mooier voorspiegelen dan het in werkelijkheid is.

Cees uit: Bantega

17-06-2018

Na een prettig intake gesprek met Geppy en daarna
verschillende voorstellen. Dankzij de vasthoudendheid van Geppy, op het einde van het contract de vrouw ontmoet waar ik naar zocht.

Marijke uit: st Oedenrode

05-06-2018
7,3

Mijn ervaring met Mens en Relatie is over het algemeen positief. De uitgebreide intake met veel persoonlijke aandacht vond ik prettig en verrijkend voor mezelf. Je krijgt steeds meer inzicht in wat je zoekt, en wat bij je past. Als je vragen hebt is het contact met het hoofdkantoor laagdrempelig. De tijd die tussen de voorstellen zit vond ik wel relatief lang. Maar dat ligt natuurlijk ook aan de mensen die op dat moment zijn ingeschreven en waaruit gekozen kan worden. De bemiddeling verloopt persoonlijk en integer. Ondanks dat ik mijn maatje op een andere manier gevonden heb, is het een goede ervaring om een periode lid te zijn van M&R. Het heeft mij weer meer over mezelf geleerd. Ik vond het mooi dat de mensen van M&R een poosje meeliepen met mijn zoektocht!

Jan Willem uit: Sneek

03-04-2018

Contact met consulente Geppy de vries/de Jong verliep uitstekend. Terugkoppeling, aanvullingen profiel, terugkoppeling contacten( dates) , voorstel nieuwe enz. verliepen vertrouwd en aandachtsvol. Met het kantoor verliep die de eerste keer erg stroef.

03-04-2018
7,5

Niets te klagen

02-04-2018

Na enkele dates kwam voor mij de juiste persoon waarmee ik verder wil.

01-04-2018