Beoordelingen Mens en Relatie

• Contact consulent 8,4

Astrid uit: Heelsum

19-11-2017
5,0

Het eerste partnervoorstel was met een man die via jullie, mijn woonplaats en beroep wist te bemachtigen.deze meneer wist mij zo via internet te vinden en wist van mijn woonomgeving en leven voordat ik iets van hem wist. Was een teleurstelling omdat ik voor jullie gekozen had vooral voor de privé bescherming.Kreeg profielschets van3e kandidaat die gereageerd had op advertentie geplaatst op mijn verzoek.die persoon zou ook van mij een profielschets krijgen. Na een week nam ik contact op en bleek dat deze persoon niets ontvangen had. Bij navraag vaag verhaal dat het misschien in de spambox was beland. (niet dus)Door eigen initiatief dus contact gemaakt,doorgegeven dat het een veelbelovende ontmoeting was. Nog bericht op het antwoordapparaat van consulente en een vraag via hoofdkantoor hoe het er voor stond waarop ik bevestigen kon dat er een match was. Merel mijn voormalige buurvrouw stuurde nog een lief bericht.
Al met al is er toch een relatie aan het groeien. ondanks een woonafstand van 125 km. Ben toch teleurgesteld dat na het betalen van zo'n hoog bedrag er weinig geluid van mens en relatie kwam.
Nog een bericht van Yvonne op het antwoord apparaat en daarna radio stilte niets meer van consulente Yvonne of organisatie gehoord. Denk dat er in de communicatie nog ruimte voor verbetering is.Zowel vanuit organisatie als van consulente.

Ina uit: Terneuzen

17-11-2017
7,5

Onze ervaring is goed, jullie hebben ons bij elkaar gebracht en dat is goed gegaan, wij zijn hier heel gelukkig mee. Groetjes Kees Dilven en Ina Beun.

joke uit: hendrik ido ambacht

10-10-2017
6,7

Ik zou het aanbevelen omdat het veiliger is dan andere sites, maar ik vind het bedrag wat je moet betalen te veel . voor de rest is het contact minimaal.

09-10-2017
7,2

Theo uit: Leeuwarden

08-10-2017

06-10-2017
6,7

Van de 5 heren aan wie ik ben voorgesteld kwamen 4 totaal niet overeen met wat ik zocht. Een wel en dat is de liefde van mijn leven geworden!

anita uit: assendelft

05-10-2017

Annemieke Plomp heeft een uitstekende match gemaakt voor Fred en mij, we zijn inmiddels gelukkig getrouwd.

7,0

9,8

Ik heb goede ervaring met mens en relatie . Hoe ze met je omgaan. Eerlijk en betrouwbaar. Heb in een korte periode een leuke man ontmoet. We hebben het samen weer heel leuk, en hoop dat het zo zal blijven.

uit: Assen

11-09-2017

De eerste match was raak. Persoonlijke benadering werkt zeer effectief. Wat ben ik blij dat ik de stap heb genomen om me in te schrijven.