Beoordelingen Mens en Relatie

• Contact consulent 8,5

19-02-2018
7,8

15-02-2018

Wij vinden Geppy een TOPPER !!!
Ze stelt je gauw op je gemak, en je voelt je echt thuis bij haar.
En is heel betrokken bij het tot standkomen van...en daarna.
Wij vinden dat Geppy daarom in het Zonnetje mag worden gezet

08-02-2018
6,2

Ingeschreven in Juni, na 2 voorstellen in Aug. Is de consulente in Sep. op vakantie gegaan tot op heden Febr. nog niets van gehoord!
Zegt genoeg over betrokkenheid..

Pauline uit: Leiden

19-01-2018
9,5

Prettige open empathische benadering. Wekt vertrouwen op gewenst resultaat en dat is zoals het er nu uitziet zeker gelukt!

Jan A. uit: sneek

18-01-2018

Ik had een zgn. tijdelijke inschrijving, n.a.v het reageren op een advertentie van een cliënt met een 'volledige inschrijving'. Het gesprek met de consulente was aangenaam doch zeer diepgravend. Het partnervoorstel dat ik kreeg bood in al zijn beknoptheid voldoende houvast. Een en ander heeft geresulteerd in onze nieuwe relatie die van beide kanten zeer bevredigend verloopt.Chapeau!

Roos uit: Haarlem

12-01-2018

Ik vind het knap dat de profielen van mijzelf en van mijn
nu huidige vriend zo goed bij elkaar zijn gezocht, zodat
wij nu mogen genieten van een heel fijne relatie.

12-12-2017

Heb in 1985 mijn man dankzij Mens en Relatie leren kennen. Het klikte meteen, liefde op het eerste gezicht.
Zijn inmiddels ruim 30 jaar getrouwd, hebben 1 dochter en 1 zoon en 1 kleinzoon. Geweldig toch!!!

paula uit: roermond

07-12-2017

ik heb mijn man in 1985 leren kennen was liefde op het eerste gezicht in 1986 getrouwd en ook onze zoon gekregen en in 1992 onze dochter,we zijn dus al lang bijelkaar mens en relatie heeft een mooi koppel bij
elkaar gebracht waar ik nu op de dag nog met plezier aan terug denk jullie zijn de beste al in 1985xx

Tim uit: Hoogland

04-12-2017

Ik ben erg gelukkig met mijn via Mens&Relatie verkregen partner. Ze had in haar profiel laten opnemen dat ze zocht naar 'een ... man ... met respect voor elkaar', daarmee aangevend waar de pijn lag. Ik wist dus dat het tijd ging kosten. Samen zijn we eruit gekomen. En nu gelukkig met elkaar.

Astrid uit: Heelsum

19-11-2017
5,0

Het eerste partnervoorstel was met een man die via jullie, mijn woonplaats en beroep wist te bemachtigen.deze meneer wist mij zo via internet te vinden en wist van mijn woonomgeving en leven voordat ik iets van hem wist. Was een teleurstelling omdat ik voor jullie gekozen had vooral voor de privé bescherming.Kreeg profielschets van3e kandidaat die gereageerd had op advertentie geplaatst op mijn verzoek.die persoon zou ook van mij een profielschets krijgen. Na een week nam ik contact op en bleek dat deze persoon niets ontvangen had. Bij navraag vaag verhaal dat het misschien in de spambox was beland. (niet dus)Door eigen initiatief dus contact gemaakt,doorgegeven dat het een veelbelovende ontmoeting was. Nog bericht op het antwoordapparaat van consulente en een vraag via hoofdkantoor hoe het er voor stond waarop ik bevestigen kon dat er een match was. Merel mijn voormalige buurvrouw stuurde nog een lief bericht.
Al met al is er toch een relatie aan het groeien. ondanks een woonafstand van 125 km. Ben toch teleurgesteld dat na het betalen van zo'n hoog bedrag er weinig geluid van mens en relatie kwam.
Nog een bericht van Yvonne op het antwoord apparaat en daarna radio stilte niets meer van consulente Yvonne of organisatie gehoord. Denk dat er in de communicatie nog ruimte voor verbetering is.Zowel vanuit organisatie als van consulente.