Beoordelingen Mens en Relatie

• Nakomen afspraken 8,3
  • Contact consulent 8,5

uit: Assen

11-09-2017

De eerste match was raak. Persoonlijke benadering werkt zeer effectief. Wat ben ik blij dat ik de stap heb genomen om me in te schrijven.

Marco uit: Westerbork

07-09-2017
8,2

In mijn geval heeft het een onwaarschijnlijk goede match opgeleverd met een hele lieve vrouw.
Dit is wederzijds dus onze toekomst ziet er zeer zonnig en gelukkig uit.

Corina uit: Wijlre

10-08-2017
7,7

Bij Mens en Relatie wordt je serieus behandeld. Men zet zich echt in voor je. Zijn altijd vriendelijk en correct. Je krijgt ook altijd een partnervoorstel aangeboden. Je mag je eigen consulent altijd bellen of appen dit vind ik prettig,

uit: Lelystad

10-08-2017

klasse!

Christiaan

09-08-2017

De stap was best groot voor mij om Mens en Relatie in te schakelen. Maar ik ben blij dat ik het heb gedaan. Het contact met de consulent verloopt fijn, korte lijnen duidelijke uitleg. En ik laat het op me af komen.
En ja dan je eerste voorstel krijgen was wel even schikken, een oudere vrouw! We zijn nu 2 keer op date geweest maar moet zeggen dat jullie wel kunnen matchen! De 3e staat al weer gepland.
Als je twijfelt of je de stap moet nemen om Mens en Relatie in wilt schakelen dan zeg ik DOEN!

Carla uit: Almelo

03-08-2017

Het was voor mij niet allemaal perfect, anders zou ik er nog gewerkt hebben als consulente. Wel heb ik een positief gevoel over Mens en Relatie. Er is veel aandacht voor de cliƫnten, hier geldt "de klant is koning".

Henk uit: Amersfoort

27-07-2017
7,5

fijn intakegesprek gehad
snelle match gevonden
gelijk een klik met 1e date

Marijke uit: Heerenveen

16-07-2017

Na 1 contact werd mijn huidige vriend door mens en relatie aan mij voorgesteld.
Dit volgde elkaar snel op en dat vond ik in eerste instantie lastig. De klik was echter zo goed, dat dit al snel vergeten was.
Wij vullen elkaar goed aan en hebben weinig woorden nodig om elkaar te begrijpen. Ook hebben wij de zelfde sport interesses en levensvisie. Een hele geslaagde match verzorgd door mens en relatie.

a.c uit: rijsbergen

16-07-2017

zeer goed

cas uit: liever niet.

11-07-2017
7,5

te weinig aanBot, daar door duurd het te lang voor dat de deelnemer een voorstel krijgt, daar ook enkele malen over geklaagd, normaal zou zijn elke maand een voorstel, geen klachten over personeel zijn erg vriendelijk goed behandeld. als het bedrijf te weinig dames heeft duurt het te lang voor dat je een voorstel krijgt.en het is bepaald niet goedkoop, hoogachtend c.van ommen.