Beoordelingen Mens en Relatie

• Betrokkenheid 8,1
  • Nakomen afspraken 8,2
  • Contact consulent 8,5

12-12-2017

Heb in 1985 mijn man dankzij Mens en Relatie leren kennen. Het klikte meteen, liefde op het eerste gezicht.
Zijn inmiddels ruim 30 jaar getrouwd, hebben 1 dochter en 1 zoon en 1 kleinzoon. Geweldig toch!!!

paula uit: roermond

07-12-2017

ik heb mijn man in 1985 leren kennen was liefde op het eerste gezicht in 1986 getrouwd en ook onze zoon gekregen en in 1992 onze dochter,we zijn dus al lang bijelkaar mens en relatie heeft een mooi koppel bij
elkaar gebracht waar ik nu op de dag nog met plezier aan terug denk jullie zijn de beste al in 1985xx

Tim uit: Hoogland

04-12-2017

Ik ben erg gelukkig met mijn via Mens&Relatie verkregen partner. Ze had in haar profiel laten opnemen dat ze zocht naar 'een ... man ... met respect voor elkaar', daarmee aangevend waar de pijn lag. Ik wist dus dat het tijd ging kosten. Samen zijn we eruit gekomen. En nu gelukkig met elkaar.

Astrid uit: Heelsum

19-11-2017
5,0

Het eerste partnervoorstel was met een man die via jullie, mijn woonplaats en beroep wist te bemachtigen.deze meneer wist mij zo via internet te vinden en wist van mijn woonomgeving en leven voordat ik iets van hem wist. Was een teleurstelling omdat ik voor jullie gekozen had vooral voor de privé bescherming.Kreeg profielschets van3e kandidaat die gereageerd had op advertentie geplaatst op mijn verzoek.die persoon zou ook van mij een profielschets krijgen. Na een week nam ik contact op en bleek dat deze persoon niets ontvangen had. Bij navraag vaag verhaal dat het misschien in de spambox was beland. (niet dus)Door eigen initiatief dus contact gemaakt,doorgegeven dat het een veelbelovende ontmoeting was. Nog bericht op het antwoordapparaat van consulente en een vraag via hoofdkantoor hoe het er voor stond waarop ik bevestigen kon dat er een match was. Merel mijn voormalige buurvrouw stuurde nog een lief bericht.
Al met al is er toch een relatie aan het groeien. ondanks een woonafstand van 125 km. Ben toch teleurgesteld dat na het betalen van zo'n hoog bedrag er weinig geluid van mens en relatie kwam.
Nog een bericht van Yvonne op het antwoord apparaat en daarna radio stilte niets meer van consulente Yvonne of organisatie gehoord. Denk dat er in de communicatie nog ruimte voor verbetering is.Zowel vanuit organisatie als van consulente.

Ina uit: Terneuzen

17-11-2017
7,5

Onze ervaring is goed, jullie hebben ons bij elkaar gebracht en dat is goed gegaan, wij zijn hier heel gelukkig mee. Groetjes Kees Dilven en Ina Beun.

joke uit: hendrik ido ambacht

10-10-2017
6,7

Ik zou het aanbevelen omdat het veiliger is dan andere sites, maar ik vind het bedrag wat je moet betalen te veel . voor de rest is het contact minimaal.

09-10-2017
7,2

Theo uit: Leeuwarden

08-10-2017

06-10-2017
6,7

Van de 5 heren aan wie ik ben voorgesteld kwamen 4 totaal niet overeen met wat ik zocht. Een wel en dat is de liefde van mijn leven geworden!

anita uit: assendelft

05-10-2017

Annemieke Plomp heeft een uitstekende match gemaakt voor Fred en mij, we zijn inmiddels gelukkig getrouwd.