Beoordelingen Mens en Relatie

• Contact consulent 8,6
  • Deskundigheid 8,2

Marietje uit: Heerenveen

18-06-2018

Dankzij een enthousiaste consulente Geppy had ik al twee weken na mijn inschrijving een match. Deze eerste match is zeer goed uitgepakt, ik ben heel blij met mijn lieve, bijzondere vriend.

Het inschrijfgeld is voor veel mensen een struikelblok. Als je geluk hebt en ze vinden een leuke partner voor je, dan heb je dat geld er wel voor over. Als je minder geluk hebt in de voorstellen dan is het toch snel te duur.

Het bureau is toch afhankelijk van de inschrijvingen, maar ze moeten het niet mooier voorspiegelen dan het in werkelijkheid is.

Cees uit: Bantega

17-06-2018

Na een prettig intake gesprek met Geppy en daarna
verschillende voorstellen. Dankzij de vasthoudendheid van Geppy, op het einde van het contract de vrouw ontmoet waar ik naar zocht.

Marijke uit: st Oedenrode

05-06-2018
7,3

Mijn ervaring met Mens en Relatie is over het algemeen positief. De uitgebreide intake met veel persoonlijke aandacht vond ik prettig en verrijkend voor mezelf. Je krijgt steeds meer inzicht in wat je zoekt, en wat bij je past. Als je vragen hebt is het contact met het hoofdkantoor laagdrempelig. De tijd die tussen de voorstellen zit vond ik wel relatief lang. Maar dat ligt natuurlijk ook aan de mensen die op dat moment zijn ingeschreven en waaruit gekozen kan worden. De bemiddeling verloopt persoonlijk en integer. Ondanks dat ik mijn maatje op een andere manier gevonden heb, is het een goede ervaring om een periode lid te zijn van M&R. Het heeft mij weer meer over mezelf geleerd. Ik vond het mooi dat de mensen van M&R een poosje meeliepen met mijn zoektocht!

Jan Willem uit: Sneek

03-04-2018

Contact met consulente Geppy de vries/de Jong verliep uitstekend. Terugkoppeling, aanvullingen profiel, terugkoppeling contacten( dates) , voorstel nieuwe enz. verliepen vertrouwd en aandachtsvol. Met het kantoor verliep die de eerste keer erg stroef.

03-04-2018
7,5

Niets te klagen

02-04-2018

Na enkele dates kwam voor mij de juiste persoon waarmee ik verder wil.

01-04-2018
7,8

19-02-2018
7,8

15-02-2018

Wij vinden Geppy een TOPPER !!!
Ze stelt je gauw op je gemak, en je voelt je echt thuis bij haar.
En is heel betrokken bij het tot standkomen van...en daarna.
Wij vinden dat Geppy daarom in het Zonnetje mag worden gezet

08-02-2018
6,2

Ingeschreven in Juni, na 2 voorstellen in Aug. Is de consulente in Sep. op vakantie gegaan tot op heden Febr. nog niets van gehoord!
Zegt genoeg over betrokkenheid..