Beoordelingen Mens en Relatie

• Persoonlijke benadering 8,5
  • Betrokkenheid 8,2
  • Nakomen afspraken 8,3
  • Contact consulent 8,5

joke uit: hendrik ido ambacht

10-10-2017
6,7

Ik zou het aanbevelen omdat het veiliger is dan andere sites, maar ik vind het bedrag wat je moet betalen te veel . voor de rest is het contact minimaal.

09-10-2017
7,2

Theo uit: Leeuwarden

08-10-2017

06-10-2017
6,7

Van de 5 heren aan wie ik ben voorgesteld kwamen 4 totaal niet overeen met wat ik zocht. Een wel en dat is de liefde van mijn leven geworden!

anita uit: assendelft

05-10-2017

Annemieke Plomp heeft een uitstekende match gemaakt voor Fred en mij, we zijn inmiddels gelukkig getrouwd.

7,0

9,8

Ik heb goede ervaring met mens en relatie . Hoe ze met je omgaan. Eerlijk en betrouwbaar. Heb in een korte periode een leuke man ontmoet. We hebben het samen weer heel leuk, en hoop dat het zo zal blijven.

uit: Assen

11-09-2017

De eerste match was raak. Persoonlijke benadering werkt zeer effectief. Wat ben ik blij dat ik de stap heb genomen om me in te schrijven.

Marco uit: Westerbork

07-09-2017
8,2

In mijn geval heeft het een onwaarschijnlijk goede match opgeleverd met een hele lieve vrouw.
Dit is wederzijds dus onze toekomst ziet er zeer zonnig en gelukkig uit.

Corina uit: Wijlre

10-08-2017
7,7

Bij Mens en Relatie wordt je serieus behandeld. Men zet zich echt in voor je. Zijn altijd vriendelijk en correct. Je krijgt ook altijd een partnervoorstel aangeboden. Je mag je eigen consulent altijd bellen of appen dit vind ik prettig,