Beoordelingen Princen Personenvervoer - Ziekenvervoer Weert

• Rijgedrag chauffeur 9,2

sonja uit: weert

23-06-2017

Positieve ervaring:
Ik kan alleen maar zeggen dat ik zeer tevreden ben over het vervoer.

mevr uit: Weert

22-06-2017

Positieve ervaring:
De taxi is altijd op tijd aanwezig.
Chauffeurs altijd vriendelijk en in voor een praatje

mathijs uit: weert

12-05-2017

Positieve ervaring:
al jaren klant nog steeds heel tevreden en vooral mijn echtgenote daar zij rolstoel afhankelijk is, maar het liefst rij ik zelf daar wij dan niet aan tijd gebonden zijn en meestal in het ziekenhuis de warme maaltijd gebruiken en da niet nog moet koken verder een dikke tien

Verbeterpunten:
soms is er wel eens een bestuurder die wat roekelozer rijd en dan is mijn vrouw soms een beetje angstig dat moeten we zien te voorkomen dit komt door haar hersenbeschadiging verder o.k.

Mevr uit: Heythuysen

10-01-2017

Positieve ervaring:
Zowel telefonisch als de chauffeurs zeer klantvriendelijk. Alleen maar positieve ervaring met dit bedrijf!

Geen. Ga vooral zo door!

mevrouw uit: Weert

10-01-2017

Positieve ervaring:
Meestal netjes op tijd en mocht het een keer niet lukken dan krijg ik netjes een telefoontje dat het iets later kan worden.De chauffeurs zijn altijd vriendelijk en behulpzaam.

ik kan niets bedenken.

dhr uit: Eindhoven

06-01-2017

Anita uit: Nederweert

26-11-2015

Positieve ervaring:
Ziekenvervoer zijn altijd op tijd. Ben nog nooit te laat op dialyse gekomen. Of er zou een ongeluk of file moeten zijn geweest, dus dat is overmacht.
Mooie schone auto's.
Mijn complimenten aan Carla, Cas en maurice. Super vriendelijk en klantgericht bezig, capeau!.

Verbeterpunten:
Combinatie ritten is prima. Maar dan wel graag als iets op de route ligt. Voor een dialyse patient is het niet fijn om op terug weg nog heel lang in de taxi te. zitten, omdat je iemand moet terug brengen naar huis die niet op de route ligt.( snap dat het soms niet anders kan).

Judith mag iets vriendelijker zijn op de centrale.

mevr uit: kelpen-oler

Positieve ervaring:
ik vindt jullie super ik hoop dat ik met jullie nog voor uit mag gaan .

Verbeterpunten:
ik vindt de auto,s wat laag dat mag voor mij wat hoger zo dat ik beter in en uit kan stappen

mevr uit: stramproy

Mieke uit: Weert

Positieve ervaring:
Zeer klantvriendelijk en behulpzaam!

Geen!