Beoordelingen MegaScoot

• Snelheid/Levertijd 9,1
  • Nazorg en garantie 8,6

Rene uit: Berkel en Rodenrijs

16-08-2017

Ik ga dit kort houden, goede service, goede kwaliteit, goede klantvriendelijkhied, en nog een goede prijs ook voor een XL beurt!!!!

Linda uit: Zoetermeer

09-08-2017

Enige tijd geleden een scooter gekocht en verder al twee keer geweest voor onderhoud. Alles wordt netjes en snel geregeld. Alles verloopt zoals het hoort te verlopen. Top!

Jeannette uit: waddinxveen

05-07-2017

Ik had een aanbetaling op een occasion gedaan om de auto te kopen. Omdat ik zelf niet goed had gekeken in de advertentie twijfelde ik over de verkoop. de volgende dag zouden de mensen me gaan helpen.
Ik ben heel clant behandelt en kreeg mijn aanbetaling helemaal terug erg fijn bedankt nog.

Nil uit: Zoetermeer

03-06-2017

Mohammed uit: Zoetermeer

26-05-2017
1,6

Als je een onderdeel laat repareren bij megascoot en hij gaat vervolgens kapot binnen 2 weken is dat jou schuld en als hij dan binnen 1 week weer kapot is worden er weer smoesjes verzonnen waardoor zij niet fout kunnen zitten. Er worden geen controles gedaan op de oorzaken van problemen, waardoor dezelfde problemen terug blijven komen. Jij mag dan ook alles weer betalen, je krijgt wel wat korting maar van garantie hebben ze nooit gehoord want het is toch jou schuld en niet die van hun. Ik kom daar nooit meer terug na 2x een lekke band binnen 3 weken, dat zegt ook wel wat over de kwaliteit van de producten. Ze helpen je wel snel en vriendelijk maar daarmee worden je problemen niet verholpen. Ik zeg dus: je kan beter ergens anders heen gaan als je waar voor je geld wilt.

Romy uit: Zoetermeer

24-04-2017

Linda uit: Zoetermeer

20-04-2017

Pas geleden een nieuwe scooter gekocht. Alles verliep prima. Goed geholpen en volgens afspraak. Ga zo door!

robert uit: zoetermeer

20-04-2017

vriendelijk geholpen en de scooter werd op tijd en netjes afgeleverd

Aad van uit: Rotterdam

20-04-2017

Keurig geholpen en geadviseerd . Nieuwe scooter precies op tijd en volgens afspraak bij mij thuis afgeleverd . Dus tot heden zeer tevreden met Mega Scoot .

d uit: zoetermeer

29-03-2017
9,6

Prima gasten die hun afspraken nakomen even langsgegaan om een onduidelijkheid van mijn kant was zo opgelost . Bel ze voor hun actuele aanbod