Beoordelingen MEGA Tegels & Badkamers Den Helder

Rob uit: Den Helder

20-06-2017
8,5

Ervaring met: Badkamers

Wat kleine dingen in het voortraject welke door Jos Laan bij ons thuis werden gewijzigd in een betere oplossing, chapeau. zijn er super blij mee !!

Ramon uit: Julianadorp

19-06-2017
9,6

Ervaring met: Badkamers

Goed en degelijk advies van Maura. Ook met het bekijken van de 3D-bewerking kwam ze met prima idee├źn v.w.b. kleurindelingen. Wel een paar foutjes in de offerte en een te kleine radiator, maar dat is allemaal zonder problemen direct en professioneel afgehandeld.
Vakmanschap kan ik niet beoordelen, wij hebben het door Tony d'Amico laten installeren. Hij heeft het verder allemaal van A t/m Z geregeld. Geen omkijken aan gehad. Helemaal goed!!

Cornelis uit: Julianadorp

02-04-2017

Ervaring met: Badkamers

Vanaf het begin goed geholpen en geinformeerd, echter tijdens de uitvoering van het werk enigszins rommelig hetgeen naar mijn mening te maken had met de inzet van zzp ers (overigens wel deskundig).

leo uit: den helder

31-03-2017
7,5

Ervaring met: Badkamers

mooie winkel maar toch nog al prijzig !. een paar keer een foutje van het personeel. jammer. wel hele mooie spullen gekocht.

Robert uit: De Koog

15-03-2017

Ervaring met: Badkamermeubels

Dick uit: Den Burg

12-01-2017

Ervaring met: Tegels

Dankzij de extra en op maat geleverde service gekoppeld aan de goede kwaliteit van de tegels zijn we zeer tevreden over Mega Tegels Den Helder

hans uit: julianadorp

04-01-2017
9,9

Ervaring met: Badkamers

Prima hulp bij keuzes. Snelle opeenvolging werkzaamheden, prima vaklui , keurige afwerkingen en als resultaat : een prachtig geheel !!

Wilma uit: Den Helder

23-12-2016

Ervaring met: Badkamers

De hele verbouwing is geklaard terwijl ik op vakantie was. Alles was keurig voor elkaar toen ik thuis kwam. Een erg goede ervaring.

Ad uit: Den Helder

20-12-2016

Ervaring met: Badkamers

Dankzij Megategel zijn wij nu in het bezit van een prachtige badkamer in een ruimte waarvan ik dacht dat het nooit mogelijk zou zijn.

M.L. uit: Den Helder

19-12-2016

Ervaring met: Badkamers

Het omruilen van de wc pot voor een verkorte uitvoering was geen probleem. Ook kon er een andere stabilisatiestang voor de douchewand besteld worden tegen gereduceerd tarief. Met dank aan Michel.