Beoordelingen Meesters van zaken

angelique

10-07-2018
2,4

Geholpen door: Guus Boogaard

De heer Boogaard adviseerde ons een kort geding te starten om snel tot resultaat te komen maar hebben de zaak verloren omdat deze zaak zich niet leende voor een kort geding maar een bodemprocedure. Bij de vraag aan de heer Boogaard waarom hij geen bewijzen aandroeg (die we genoeg hadden)tijdens de zitting gaf hij als antwoord: als ik dat doe word ik door de rechter op de vingers getikt dat we een kort geding zijn gestart ipv bodemprocedure . eigen belang gaat dus voor het belang van de klant. Tijdens de voorbereidingen vroeg de heer Boogard ook regelmatig hoe de situatie precies was terwijl we dat al een paar keer hadden uitgelegd, hij was duidelijk niet met zijn gedachten bij onze zaak. Jammer want het heeft ons geld gekost en door een fout van de heer Boogaard hadden we geen kans van slagen. Hij gaf zelf gelijk na de zitting al aan dat we het waarschijnlijk niet zouden winnen omdat het dus geen kort geding zaak was.

Inge Hogerdijk uit: Heukelum

12-06-2018

Jeffrey uit: Leerdam

07-05-2018

Geholpen door: Guus Boogaard

Fijne samenwerking en goede communicatie betreffende de stand van zaken. Fijne samen gewerkt.

Regina van Drunen uit: Gorinchem

22-04-2018

Geholpen door: Guus Boogaard

Ik ben zeer tevreden over de werkwijze en accurate begeleiding van Ms. G. Boogaard .

Frans

06-03-2018