Beoordelingen Medicura

11-10-2018
2,0

Product aangeschaft via: Telefonisch

Tips / Verbeterpunten:
Sinds begin september zijn wij bezig om een defecte trippelstoel vervangen of gerepareerd te krijgen.. tot heden is dit niet gelukt. Dit terwijl er bij 1ste telefoontje aangegeven werd dat er een vervangende stoel zou zijn die op korte termijn beschikbaar zou zijn. Vraag was om van onze trippelstoel foto's te maken en deze toe te sturen. Dit is ook gedaan... hierna een week later maar zelf contact opgenomen hoe de situatie was... kregen toen de opmerkingen er waren geen foto's ontvangen.
Nogmaals de foto's doorgestuurd... hierna is het wederom stil. op 3 oktober nogmaals gebeld en wederom de situatie uitgelegd, hierbij al aangegeven dat de defecte stoel een korte hefcylinder heeft ivm lengte van gebruiker. kregen we uiteindelijk op 5 okt een telefoontje.. we kunnen maandag komen leveren... wat blijkt.. een normale stoel... die 20 cm te hoog is... dus wederom retour. komt vandaag een nieuwe stoel.. deze was op juiste hoogte na wat stel werkzaamheden... blijkt deze en niet hoog genoeg te gaan en tergend langzaam.. hierop stoel wederom retour.
- Hoe is het mogelijk dat een vervangende stoel regelen nu al bijna 6 weken duurt???
- Alle contact momenten tot vorige week zijn door ons zelf gepleegd. Indien we zelf er niet bovenop waren blijven zitten hoe lang had dit dan nog geduurd??
- Is het niet verstandiger om bij eerste contact al iemand langs te sturen om de situatie op te nemen?

Al met al is dit een diep schamende gang van zaken om mensen die hulpbehoevend zijn zo aan hun lot over te laat.

Resultaten uit het verleden geven ons nog steeds het gelijke beeld. Hierin is niets veranderd. Indien medicura niet als leverancier was aangegeven door zorgverzekeraar was er zeker geen contact geweest. In het verleden vaak zaken gedaan met Kersten en hier was alles beter geregeld. Deze kwamen oa wel bij gebruiker kijken wat er nu nodig is voor vervanging of reparaties

Frits

25-08-2018
9,8

Typing voor Medicura: Betrokken

Tips / Verbeterpunten:
Ik ben in de winkel in Roermond geweest en Stefanie en Danielle hebben me geweldig geholpen. Erg vriendelijk, behulpzaam en bekwaam.

H

26-07-2018
6,9

Contact met Zorgwinkel: Boxtel

Typing voor Medicura: Goed

nee

Tips / Verbeterpunten:
De verkoper zij mij dat de stof op de stoel ademde en niet zou zweten,maar als ik er op zit plak ik er aan vast.Dat vind ik een groot minpunt,en als ik dat geweten had dan had ik deze relexstoel zeker niet gekocht. Maar nu zit ik er aan vast. Groeten Lenie beckers.

Yvon

Contact met Zorgwinkel: Bergen op Zoom

Typing voor Medicura: ideaal

geen idee

Tips / Verbeterpunten:
Sinds mijn man een cocoonstoel heeft,heeft hij geen windring meer nodig .door een gebroken ruggewervel,slaapt hij,noodgedwongen, vaak in de stoel(nacht). een compliment aan het personeel van de winkel in bergen op zoom,de stoel was de andere dag al thuis.chappo!!

M

17-05-2018

Product aangeschaft via: Telefonisch

Soort aanschaf: Uitleen

Typing voor Medicura: Geweldig!

Jos

10-05-2018
9,7

Contact met Zorgwinkel: Weert

Typing voor Medicura: Top bedrijf

Belangrijk bij aanschaf product: Deskundigheid medewerker

Jeanne

06-05-2018
8,2

Contact met Zorgwinkel: Boxtel

Soort aanschaf: Koop

Belangrijk bij aanschaf product: Persoonlijke aandacht, Deskundigheid medewerker, Kwaliteit

Arno

05-05-2018

Contact met Zorgwinkel: Venray

Typing voor Medicura: UITSTEKEND

Belangrijk bij aanschaf product: Persoonlijke aandacht, Informatieverstrekking, Kwaliteit

NVT

NVT

Hans

02-05-2018

Contact met Zorgwinkel: Bergen op Zoom

Typing voor Medicura: Goed

Belangrijk bij aanschaf product: Persoonlijke aandacht, Informatieverstrekking, Deskundigheid medewerker, Prijs, Kwaliteit