Beoordelingen Medicura

8,6
670 beoordelingen
  • Medicura algemeen 8,4
  • Dienstverlening 8,6
  • Bereikbaarheid 8,4
  • Klantvriendelijkheid 8,9
  • Deskundigheid aan de telefoon? 8,6
  • Deskundigheid van de accountmanager 8,6
  • Deskundigheid in de Zorgwinkel 8,7
  • Deskundigheid van onze bezorgers 8,5
  • Informatieverstrekking over product 8,5
  • Tevredenheid aangeschafte product 8,6
  • De kwaliteit van aangeschafte product 8,6
  • Tevredenheid levertijd product 8,8
  • Volledigheid assortiment 8,6
1 t/m 10 van 670 beoordelingen

Reggy

17-02-2018
10

Ik beoordeel als: Particuliere klant

Ik ben: eerste keer klant

Product aangeschaft via: Webshop

Soort aanschaf: Uitleen

Belangrijk bij aanschaf product: Informatieverstrekking

Aanbeveling: ja

Harrie

06-02-2018
8,9

Ik beoordeel als: Particuliere klant

Ik ben: eerste keer klant

Product aangeschaft via: Webshop

Soort aanschaf: Koop

Typing voor Medicura: Ondersteunend

Belangrijk bij aanschaf product: Informatieverstrekking, Deskundigheid medewerker, Kwaliteit

Tips / Verbeterpunten:
Het zou prettig en aanvullend zijn als er een goede gebruiksaanwijzing bij een product zit. In dit geval gaat het om een ringkussen. Nooit eerder nodig gehad. Wat is de bovenkant en wat is de onderkant? Inmiddels duidelijk, maar toch .......

Aanbeveling: ja

Annie

03-02-2018
10

Ik beoordeel als: Particuliere klant

Ik ben: eerste keer klant

Product aangeschaft via: Webshop

Soort aanschaf: Koop

Typing voor Medicura: goede kwaliteit prijsverhouding

Belangrijk bij aanschaf product: Informatieverstrekking, Prijs, Kwaliteit

Wat mist volgens u in ons assortiment?
Nee

Tips / Verbeterpunten:
geen ben zeer tevreden met mijn krukken

Aanbeveling: ja

M. Proteion

03-02-2018
7,4

Ik beoordeel als: Particuliere klant

Ik ben: vaste klant

Product aangeschaft via: Webshop

Soort aanschaf: Koop

Typing voor Medicura: Sinds de uitleen overla weg is, levertijd van huur en leenproducten veel te lang

Belangrijk bij aanschaf product: Anders

Wat mist volgens u in ons assortiment?
nee

Tips / Verbeterpunten:
Webshop kan beter: artikelen lastig te vinden.

Levertijd is veel te lang. er is beloofd dat artikelen snel bij de cliënt geleverd kunnen worden.
Maar als dan blijkt dat men achteraf woont, dan ineens is dit niet mogelijke n moet men bijna een week wachten. dat kan echt niet. cliënten gaan naar de concurrent nu er nergens meer afhaalpunten in de buurt zijn.

Aanbeveling: ja

H.J.J.

03-02-2018
4,0

Ik beoordeel als: Particuliere klant

Ik ben: eerste keer klant

Product aangeschaft via: Webshop

Soort aanschaf: Koop

Typing voor Medicura: Ingewikkeld

Belangrijk bij aanschaf product: Persoonlijke aandacht, Informatieverstrekking, Deskundigheid medewerker, Prijs, Kwaliteit

Wat mist volgens u in ons assortiment?
De saturatiemeter die ik besteld heb via de webside blijkt niet meer leverbaar. Met Ideal heb ik die betaald. Een medewerkster(naam weet ik niet) heeft mij telefonisch in kennis hiervan gesteld en kon mij een andere leveren,iets duurder, maar voor de door mij betaalde prijs. Tot op heden heb ik nog niets geleverd gekregen.

Tips / Verbeterpunten:
Misschien beter op alle afdelingen van de een weten wat de ander doet. Deze enquête zou dan misschien niet aan mij zijn verzonden.
Verder sans rancune.

Aanbeveling: ja

Lucas

02-02-2018
8,1

Ik beoordeel als: Particuliere klant

Ik ben: eerste keer klant

Product aangeschaft via: Webshop

Soort aanschaf: Koop

Belangrijk bij aanschaf product: Informatieverstrekking, Prijs, Kwaliteit

Aanbeveling: ja

Martin

02-02-2018
10

Ik beoordeel als: Particuliere klant

Ik ben: eerste keer klant

Product aangeschaft via: Webshop

Soort aanschaf: Koop

Typing voor Medicura: Uitstekend

Belangrijk bij aanschaf product: Prijs, Kwaliteit

Aanbeveling: ja

Freya

23-01-2018
8,0

Ik beoordeel als: Particuliere klant

Ik ben: eerste keer klant

Product aangeschaft via: Webshop

Contact met Zorgwinkel: Boxtel

Soort aanschaf: Uitleen

Typing voor Medicura: Klantvriendelijk

Belangrijk bij aanschaf product: Persoonlijke aandacht, Informatieverstrekking

Wat mist volgens u in ons assortiment?
Online kon ik slechts kiezen uit 1 soort bedverhogers, welke niet bleken te passen onder mijn bed. Na een telefoontje bleken er wel andere verhogens te zijn die wel passen. Ze zijn de volgende dag meteen omgewisseld door Medicura. Topservice!

Tips / Verbeterpunten:
Er zou op de website wat meer informatie kunnen staan bij de bedverhogers, zoals de maat van de inkepingen aan de bovenzijde (dit was voor mij het probleem). En het aanbieden van meerdere typen voor verschillende soorten bedden zou wellicht ook een idee zijn.

Aanbeveling: ja

A

10-01-2018
7,6

Ik beoordeel als: Particuliere klant

Ik ben: eerste keer klant

Product aangeschaft via: Webshop

Soort aanschaf: Koop

Belangrijk bij aanschaf product: Kwaliteit

Wat mist volgens u in ons assortiment?
nee

Aanbeveling: ja

Ria

08-01-2018
10

Ik beoordeel als: Particuliere klant

Ik ben: eerste keer klant

Product aangeschaft via: Webshop

Soort aanschaf: Koop

Belangrijk bij aanschaf product: Informatieverstrekking, Prijs, Kwaliteit

Wat mist volgens u in ons assortiment?
geen idee

Aanbeveling: ja