Beoordelingen Medical Center Istanbul

• Begeleiding in eigen taal 9,7
  • Personeel 9,9

Bart uit: Kranenburg

17-08-2016

Erg tevreden met het resultaat.

Marion uit: Sint-oedenrode

16-06-2016
9,7

6 maanden geleden heb ik een haartransplantatie ondergaan omdat ik last van kale plekken had en dunne haartjes. Binnen half jaar heb ik ontzettend veel haargroei gekregen en mijn eigen haren zijn ook dikker geworden door de extra behandeling tijdens de haartransplantatie. Ik wil medicalcenteristanbul bedanken voor hun goede behandeling en nazorg in Nederland.

Mohammed uit: 's-Gravenhage

09-02-2016
9,8

Op 22 jarige leeftijd (in het jaar 2010) leed ik haarverlies. In het begin was het haaruitval langzaam en kon ik hier en daar de kale plekken op m'n kruin en inhammen aan de voorkant met het haartjes die ernaast groeiden verbergen maar na twee jaar ongeveer (2012) was er geen houden meer aan en dus werd het nachtmerrie een feit: kale kruin en voorkant.

Ik begon m'n zelfvertrouwen te verliezen, zeker gezien hoe ik vóór het kaalheid uitzag en daarna. Dat zorgde voor veel psychische instortingen van binnenuit en het feit dat dit mij overkwam werd iedere keer weer en nieuwe shock wanneer ik daar aan dacht. Ik sprak minder vaak af met vrienden en vriendinnen want de kaalheid werd steeds meer en meer zichtbaar en dat was op zo'n leeftijd (24) een zeer groot probleem voor een jongeman die tot aan de millimeter alles moest hebben zoals ie wou wat betreft het kapsel. Langzamerhand begon ik m'n sociale contacten te verliezen en was een catastrofale leven een feit. Ik beleefde paar moeilijke jaren en maakte mezelf wijs dat dit niet langer kon omdat het leeftijd ook langzaam voorbij gaat en als ik het oude wil worden, moet ingrijpen. Ik begon te googelen over haartransplantaties en las forums van mensen die ervaringen hadden met de operaties in turkije, want iedereen weet dat het in Nederland alles behalve goedkoop is en dus was het niet moeilijk om m'n vizier op Turkije te richten natuurlijk. Na lang op onderzoek uit te zijn geweest via het web, besloot ik om contact op te nemen met een kliniek waarvan ik het liefst de naam niet wil noemen en na paar mails en telefoontjes had ik op een of andere manier geen vertrouwen in ze, dat was voor mij reden om verder te zoeken en ik vond MCI. Ik besloot om contact op te nemen met de kliniek en had een eerste gesprek met dhr. Kahraman die mij alles tot op de details uitlegde van hoe en wat, wat mij toch wel het vertrouwen gaf die ik zo nodig had. Na paar App-gesprekken kreeg ik een eerste adviesgesprek bij het hoofdkantoor van MCI in Oss, dat was een hele fijne en een positieve gesprek met respectievelijke mevrouw Bozdag dat mij het volledige vertrouwen gaf voor een operatie van mijn wens met een succes-garantie en ik besloot idd om voor de operatie te gaan in Turkije. Zo pikten we een datum uit wat 05-02-2015 was.

Ik reisde af naar Turkije (Istanbul, Ataturk vliegveld), kwam in de avond daar aan en werd ogewacht door mevrouw Akdas die mij naar het 5 sterren hotel Wyndham bracht en alles netjes en duidelijk uitlegde aan me. Ik rustte hier lekker uit en werd in de ochtend na het ontbeit om 07:00 opgehaald door mevrouw Akdas dat mij naar de kliniek bracht en eenmaal daar aangekomen kreeg ik een warm ontvangst door de zeer vriendelijke mevrouw de arts en haar twee assistenten. Alles werd mij netjes uitgelegd en de operatie werd goed uitgevoerd, ik had het persoonlijk wel even moeilijk na de operatie maar ieder persoon is en beleefd het anders, ik had het aan mezelf te verwijten want ik had niet goed ontbeten. Na de operatie zorgde mevrouw de arts zo goed voor me dat hoeveel ik haar ook nu bedankt niet veel genoeg is!! en het hele team natuurlijk! Ik werd weer door mevrouw Akdas teruggebracht naar het hotel die de dag na de operatie de verbanden eraf haalde voor me op het donorgebied en ik werd na paar dagen weer teruggebracht naar het vliegveld. Alles ging goed en nadat ik terug vloog heb ik altijd vragen beantwoord gekregen en stuurde ik iedere 3 maanden foto's van het groeiproces naar de kliniek en nu een jaar later heb ik een prachtig resultaat geboekt!

Ik zou het iedereen willen aanraden die met twijfels de reacties lezen.

Gewoon doen want het resultaat stelt je niet teleur!

Ik bedank jullie allemaal voor het vertrouwen.
Heer Kahraman, mevrouw Bozdag jullie hebben echt veel gedaan voor mij persoonlijk, ook het team in Turkije mevrouw Akdas en de lieve mevrouw arts en haar assistenten ik weet niet hoe ik jullie moet bedanken echt waar!
Prachtige teamwork ik ben zeer trots op jullie en wens/gun jullie het beste toe!

Hayco uit: Nijmegen

18-09-2015
9,6

Bij kwaliteit geef ik een 9 omdat ik geen ervaring heb met het eindresulaat.

Verder ben ik zeer tevreden over alles hoe het verlopen is ook de chauffeurs zijn geheel top deze jongen zijn echt een visite kaartje voor uw bedrijf.

Zeynep uit: Hooglanderveen

15-09-2015

Super service, vriendelijke mensen, zeer tevreden

Floris-Jan uit: Utrecht

24-08-2015

Vanaf de eerste afspraak ging alles heel soepel. De communicatie verliep uitstekend en de begeleiding was zeer goed geregeld. Uitleg voor, tijdens en na de behandeling was duidelijk en ik ben erg goed verzorgd.

Ook na de behandeling was het makkelijk om contact te onderhouden en worden alle vragen netjes beantwoord. Het is erg prettig om de experts af en toe even te laten kijken naar het resultaat en wat bevestiging te krijgen.

Mesut

27-06-2015

Geachte dames en heren met een kalende hoofd,

Ik heb 9 maanden geleden een haartransplantatie ondergaan bij Medical Center Istanbul. Bewust heb ik gewacht met het plaatsen van mijn ervaring, omdat ik eerst het resultaat graag wilde zien. Hier draait het natuurlijk om. Het RESULTAAT is op zijn zachtst gedrukt VERBLUFFEND. Ik ben een realistische jongeman met realistische verwachtingen, maar ik kan jullie zeggen dat het resultaat zelfs ver boven verwachting is. Het leukste komt nog, het resultaat na 9 maanden is nog niet eens het volledige resultaat. Ik voel nog heleboel kleine haartjes (stoppeltjes), die nog aan het groeien zijn.

Nu gaan we het hebben over de prijs. Ik begrijp dat veel mensen een bedrag van rond de 3000 euro niet kunnen missen. De mensen die het kunnen missen, kan ik maat 1 ding zeggen en dat is DOEN! De kwaliteit die je ervoor terugkrijgt is van een zeer hoog niveau, waardoor je achteraf blij bent dat je MAAR 3000 euro betaalt. De prijs/kwaliteit verhouding is ongekend. Daarnaast is het zo dat de meeste kalende mensen zich onzeker kunnen voelen en extra lang voor de spiegel staan. Die onzekerheid en de tijd dat je verliest door langer achter de spiegel te staan heeft zo ook zijn prijs. Voor de een meer dan de ander. Al met al is 3000 euro een schijntje.

Over de begeleiding naar Turkije, begeleiding in Turkije en de nazorg in Nederland wil ik niet veel kwijt. Alles is perfect geregeld. In andere ervaringen kunnen jullie genoeg lezen over deze onderwerpen. Ik focus me liever op het feit dat mensen niet moeten twijfelen maar doen.

Je hebt heel veel mensen die het geld ervoor hebben, maar het toch niet doen. Ze twijfelen, ze durven niet naar Turkije te gaan voor de haartransplantatie, ze weten niet wat ze kunnen verwachten, ze hebben geen tijd en noem het maar op. Iedereen heeft het druk. Je kan in 1 weekend heen en terug zijn, dus dat kan geen smoes zijn. Als je er beter wilt uitzien, moet je er wel moeite voor doen. Ik heb zelf ook maandenlang getwijfeld. Ga ik resultaat zien? Is het te vertrouwen? Allemaal vragen die ik mijzelf stelde, wat natuurlijk normaal is. Daar heb ik nu spijt van, want ik moest veel eerder de haartransplantatie doen. Ik heb tijd verloren, maar het resultaat mag er zijn. Dus beste mensen, ik heb maar 1 conclusie. Stap uit je comfortzone, ga naar Turkije voor de haartransplantatie en voel jezelf weer op en top zelfverzekerd na 1 jaar!

Rob uit: Oss

09-03-2015

Super goed behandeld door vriendelijke mensen.! Hotel was super en de service van MCI ook. Goede begeleiding en service. Ik vond het allemaal wel spannend maar het is me allemaal meegevallen. Heb je last van kaalheid en je hebt er zelf last van ik raad het je 100 procent aan!

linda uit: deventer

08-03-2015

Door medical centrum ,word je op een hele goede manier begeleid,
Je kan met je begeleidster dag en nacht contact opnemen als er een probleem zich voordoet.Het hotel was echt prachtig, maar eerlijk gezegt ver boven ons budget, Het zou dan ook prettig zijn als er voor mensen zoals wij, met een niet zo groot budget een keuze zou zijn ,om te kiezen tussen een hotel met 3 sterren of een hotel met 5 sterren. Ook de begeleiding naar het vliegveld en het vervoer met de rolstoel naar de gates, ben ik zeer tevreden over. Ik heb met mijn man een zeer prettige verblijf ondervonden in het ziekenhuis, Prettig personeel en de artsen zijn ook heel vriendelijk.Omdat het gebruikelijk is in het ziekenhuis dat de patienten om hun eigen handdoeken mee te nemen, is het goed om er vooraf voor te zorgen dat er voor mensen uit het buitenland standaard 2 handoeken klaarliggen, die iedere dag worden verschoond, Dat is onze enige puntje van kritiek. voor de rest BEDANKT.

Groetjes linda Wansink

Arzu uit: Enschede

24-02-2015
9,7

Je zult wel denken Istanbul is ver en hoe ga ik het allemaal doen, zodra je er eenmaal bent loopt het soepel. Je wordt netjes opgevangen op het vliegveld in Istanbul. Ik heb het erg naar mijn zin gehad. Zowel Zubeyde Hanim als de artsen waren erg aardig en klantvriendelijk. Als je de taal niet beheerst dan wordt er op een duidelijke en nette manier alles voor je vertaald👍👍👍.Ze gaven netjes aan wat ze wanneer deden en stelde mij erg gerust. Werd netjes aan mij gevraagd of het allemaal goed ging met mij en hoe ik mij voelde na elke prik. Ik voelde mij erg op mijn gemak. Als ik vragen had dan kon ik deze gewoon stellen. Zubeyde hanim stelde mij ieder keer gerust en was ook bij de behandelingen dit vond ik er prettig, als ik vragen had dan kon ik gewoon bij der terecht, dit gaf mij een stuk vertrouwen. En het voelde allemaal goed!!Ik ben erg tevreden over de resultaten. En ik raad het iedereen aan die het nodig heeft, het is een top plek.