Beoordelingen Mediation Groep Twente

Klant uit: Enschede

Klant uit: Nijverdal

7,8

Ik heb ervaring met: Relatiebegeleiding

Fijne gesprekken gehad. Fijn dat emoties er mochten zijn. Eerste gesprek heeft voor mij niets gebracht. Er is toen niets besproken wat wij niet zelf al besproken hadden.
Tweede gesprek kon ik goed aangeven dat het voor mij wat te snel ging. Relatiespel was fijn om te doen. Levert weer gespreksstof op voor de toekomst.

Klant uit: Velding

7,9

Ik heb ervaring met: Relatiebegeleiding

Wij hebben fijne gesprekken gehad en het heeft mij zeker wat gebracht en inzicht gegeven.

07-12-2018

Ik heb ervaring met: Relatiebegeleiding

Ik heb de probleemverheldering en hoe daar, binnen mijn relatie, mee om te gaan als duidelijk ervaren. De bewustwording van "hoe interacties onbewust werken", wat de gevolgen er van kunnen zijn met daaraan de mogelijke consequenties hebben mij handvatten gegeven waarmee ik verder kan. Dank.

Klant uit: Almelo

02-12-2018

Ik heb ervaring met: Mediation

Helemaal Prima! Goed ouderschapsplan samengesteld en een goede begeleiding.
Administratief ging het wel eens een heel klein beetje mis,
maar mag geen naam hebben. Alles is prima opgelost.
Groet, Sietse

29-11-2018
5,9

Ik heb ervaring met: (Echt)scheiding en ouderschap

Voor conflict uitvoer omgang zoons gekomen
Na aantal gesprekken niet tot bezoekregeling gekomen
Geen ervaring met islamitische achtergrond
Laatste gesprek me niet als mens behandeld gevoeld
Ben nog aardiger tegen m’n hond
Maar Mvr had geld natuurlijk allang in de pocket
Zeer ondermaats allemaal

01-10-2018

Ik heb ervaring met: Coaching

In een turbulente fase in mijn leven, waarin ik regelmatig onzeker, bezorgd en soms ook bang ben geweest ben ik gecoacht. De coaching draagt bij aan mijn verlangen naar veiligheid en ondersteuning, begrijpen en inspiratie en soms ook mededogen en uitdaging. Nu de turbulentie minder is / ik sterker ben geworden ga ik nog steeds graag (af en toe) naar Rudi. Elastiek coaching 😊

Klant uit: Oldenzaal

06-09-2018

Fijne professionele begeleiding
Gebruik van inzichtgevende methodes
Bieden van handvaten om verder te kunnen in moeilijke periodes

Klant uit: Harbrinkhoek

31-08-2018
7,9

22-08-2018
9,6

Ik heb ervaring met: Coaching

Onderstaande beoordeling gaat om persoonlijke coaching.

Mediation Groep Twente heeft me geholpen bij het vergroten van de emotionele bandbreedte, zodat ik meer bewust ben van de gevoelens die ik ervaar en hier meer waardering uit haal, ook uit negatieve gevoelens.

Naast bovenstaande ook handvaten gekregen om meer uit de partner-relatie te halen, door meer inzicht te krijgen in wat relaties kunnen betekenen en hoe dit te waarderen. Door sommige kleine aanpassingen wordt de relatie nu waardevoller, niet alleen in de partnerrelatie maar ook bij vrienden en familie. Sindsdien hecht ik meer waarde aan goede gesprekken en echt contact met hen.

Als laatste ook een scherpere levensvisie gekregen door enkele boeken te lezen en hierover te praten, die ingaan op hoe je je leven (kan) leiden.

Kortom: het heeft me op emotioneel, relationeel en met de levenswijze geholpen. Het spreekt mij erg aan en ik was verbaasd van de snelheid van verandering. Aanrader!