Beoordelingen Mediation Groep Twente

• Omgaan met emoties 8,4
  • Afspraken nakomen 8,6

01-10-2018

Ik heb ervaring met: Coaching

In een turbulente fase in mijn leven, waarin ik regelmatig onzeker, bezorgd en soms ook bang ben geweest ben ik gecoacht. De coaching draagt bij aan mijn verlangen naar veiligheid en ondersteuning, begrijpen en inspiratie en soms ook mededogen en uitdaging. Nu de turbulentie minder is / ik sterker ben geworden ga ik nog steeds graag (af en toe) naar Rudi. Elastiek coaching 😊

Klant uit: Oldenzaal

06-09-2018

Fijne professionele begeleiding
Gebruik van inzichtgevende methodes
Bieden van handvaten om verder te kunnen in moeilijke periodes

Klant uit: Harbrinkhoek

31-08-2018
7,9

22-08-2018
9,6

Ik heb ervaring met: Coaching

Onderstaande beoordeling gaat om persoonlijke coaching.

Mediation Groep Twente heeft me geholpen bij het vergroten van de emotionele bandbreedte, zodat ik meer bewust ben van de gevoelens die ik ervaar en hier meer waardering uit haal, ook uit negatieve gevoelens.

Naast bovenstaande ook handvaten gekregen om meer uit de partner-relatie te halen, door meer inzicht te krijgen in wat relaties kunnen betekenen en hoe dit te waarderen. Door sommige kleine aanpassingen wordt de relatie nu waardevoller, niet alleen in de partnerrelatie maar ook bij vrienden en familie. Sindsdien hecht ik meer waarde aan goede gesprekken en echt contact met hen.

Als laatste ook een scherpere levensvisie gekregen door enkele boeken te lezen en hierover te praten, die ingaan op hoe je je leven (kan) leiden.

Kortom: het heeft me op emotioneel, relationeel en met de levenswijze geholpen. Het spreekt mij erg aan en ik was verbaasd van de snelheid van verandering. Aanrader!

21-08-2018

Ik heb ervaring met: Traumabehandeling

Mijn ervaringen met de Mediation groep Twente zijn zeer positief. Ik heb zowel relatie-therapie als mediation bij de scheiding en omgaan met trauma's bij hen gevolgd. Ik vond de manier waarop men met mij/ons omging zeer prettig en respectvol.
Wat ik heel erg prettig vind is dat er voor bepaalde afspraken geen afgebakende tijd staat, voor mij maakt dat dat de therapeut meer tot de kern kon komen. De ene keer is daar meer tijd voor nodig dan de andere. Dus fijn dat sommige sessies langer kunnen duren. Bij beide medewerkers heb ik de ervaring prettig gevonden maar bij Rudi zelfs heel bijzonder. Hij kon bij mij echt op een ander punt brengen waarmee ik uiteindelijk weer verder kon.
Ik zou Mediation groep Twente zeker aanbevelen aan derden.

14-08-2018

Ik heb ervaring met: Coaching

Ik ben Rudi erg dankbaar voor de uiterst professionele wijze waarop hij mij geholpen heeft bij het vinden van een antwoord op een hele existentiële vraag. Hij combineert een diepe kennis van de menselijke geest met een uiterst open houding, wat precies de juiste ruimte biedt om moeilijke zaken te durven verkennen. Door zijn volstrekt gelijkwaardige opstelling voel ik mij veilig. Dit gaat dieper dan therapie, ik vind het meesterlijk wat hij doet.

Klant uit: Haaksbergen

09-08-2018

23-07-2018
7,7

Ik heb ervaring met: (Echt)scheiding en ouderschap

Heb het als goed ervaren !

03-07-2018
7,9

Ik heb ervaring met: Mediation

Klant uit: hengelo

01-07-2018
8,1

Ik heb ervaring met: Mediation

ik heb het alles erg prettig ervaren