Beoordelingen Mediation Groep Twente

06-08-2017

Klant uit: hengelo

24-05-2017

Ik heb ervaring met: Relatiebegeleiding

zeer prettige en kundige begeleiding. Ik zou het een ieder aanraden.
er zijn niet veel gesprekken nodig om tot de kern te komen en als het zo uitkomt duurt een sessie langer. het niet op de klok kijken door de therapeut heb ik als zeer prettig ervaren

Klant uit: Denekamp

09-05-2017

Ik heb ervaring met: Traumabehandeling

Yvonne heeft mij heel goed geholpen, goede vragen gesteld en mij geholpen mijn trauma te verwerken.
Bevestigd dat ik goed op weg was, heel fijn om dit samen met haar gedaan te hebben.
#dankbaar

Klant uit: Wierden

17-04-2017

Klant uit: Enschede

17-04-2017
7,4

Ik heb ervaring met: (Echt)scheiding en ouderschap

Ondanks dat het geen leuke ervaring is (scheiding)
Heeft Marion haar best gedaan om het zo soepel mogelijk te laten verlopen .

Klant uit: enschede

10-04-2017
8,1

Ik heb ervaring met: Training en advies

Klant uit: Zenderen

13-03-2017

Ik heb ervaring met: Ouder/kind begeleiding

Meteen een goed gevoel. De frequentie werd samen overlegd. Gesprekken in combinatie met activiteiten waren erg aangenaam. Erg gastvrij.

Klant uit: Ootmarsum

15-02-2017
6,1

Ik heb ervaring met: Mediation

Geitenwollensokken mentaliteit. Geen verstand van financiële zaken. Ondernemers kunnen beter direct naar een advocaat gaan, want deze mediator heeft hier geen ervaring mee.
Interpreteert de huwelijkse waarden verkeerd.
Bij deze mediation sta je als man direct met 1 punt achter. Ik had me een hoop ellende, tijd en geld kunnen besparen.

Klant uit: Delden

17-01-2017

Ik heb ervaring met: (Echt)scheiding en ouderschap

Zeer tevreden. Er ligt een mooi ouderschapsplan wat zeker voor onze kinderen van groot belang is. Scheiden is pijnlijk......maar goede cummunicatie kan het verschil maken.

Klant uit: Hengelo

12-01-2017

Ik heb ervaring met: Mediation

Ik ben door Yvonne behandeld en ze heeft goed geluisterd naar mijn verhaal en heeft mij doorverwezen naar 2 mediators die mij ten opzichte van mijn vraag SUPER geholpen hebben. ze wist precies wat ik nodig had