Beoordelingen Mauvekoi vijvershop

• Nazorg en garantie 9,0

Martin uit: Nieuwstadt

18-05-2018

Positieve ervaring:
Het is toch alweer een tijdje geleden dat ik met een kapotte pomp zat maar door de inzet van Maurice heb ik een vervanger op garantie kunnen krijgen. Mijn KOI's zijn er in elk geval heel blij mee.

Ruud uit: Eindhoven

08-05-2018

Vivianne uit: Leiden

06-04-2018

Positieve ervaring:
Ik wil jullie heel erg bedanken en complimenteren voor de super goede en prettige service. In september had ik een warmtelamp bij besteld, helaas was die laatst al kapot gegaan. Nadat ik een klacht had ingediend, werd er direct om contact met mij opgenomen. Binnen een week had ik een nieuwe in huis. Echt super goed! Nogmaals heel erg bedankt!

Ronald uit: Leeuwarden

04-04-2018

Positieve ervaring:
De helft van mijn bestelling was niet voorradig. Hierover werd ik keurig gebeld en gemaild. Wat we; voorradig was kreeg ik gewoon via PostNL de volgende dag bezorgd. De na bestelling kwam slecht een dag later via enveloppe. Top

K.J. uit: Schagen

04-04-2018

Positieve ervaring:
I.v.m. een kleine benodigde hoeveelheid een halve verpakkingseenheid medicatie kunnen bestellen, zonde om een volledige verpakking aan te schaffen terwijl er maar 10% benodigd was, personeel denkt goed mee en begrijpt dat ik aan 50 gram ook afdoende heb als ik maar 6 gram ga gebruiken. Pakketje raakte ook nog eens zoek, na 2 dagen speurwerk bleek het pakketje in een volledig andere straat bezorgd te zijn terwijl het adres wel juist vermeld was. Mauvekoi wilde gelijk een nieuwe verpakking toezenden maar dit bleek gelukkig niet nodig.

wim uit: rheden

23-03-2018

Positieve ervaring:
alles is correct snel en goed verlopen zeer tevreden

alles volgens afspraak succes

bert uit: den haag

21-03-2018

levering op tijd zoals er op de site staat 2 a3 werkdagen

Cornee uit: Etten leur

20-03-2018
7,8

Positieve ervaring:
Had iets besteld. Per abuis verkeerde geleverd gekegen dit is kosteloos opgelost. Super service.

Rene uit: Beneden leeuwen

15-03-2018

Positieve ervaring:
Alles netjes en op tijd geleverd.

Leroy uit: Duiven

15-03-2018
9,6

Positieve ervaring:
Snelle levering, top kwaliteit producten en een man met het hart op de juiste plek. Hij denkt altijd in oplossingen en niet in problemen. Een aanrader voor iedereen!