Beoordelingen Mauvekoi vijvershop

• Nazorg en garantie 9,0

Bert uit: Wormerveer

12-02-2018

Positieve ervaring:
Goede kwaliteit prijs verhouding snelle levering

Mark uit: Heesch

31-01-2018

Positieve ervaring:
Vanwege het uitgebreide online assortiment bij Mauvekoi terechtgekomen. Hoewel ik op dit moment specifiek op zoek was voor PVC aansluitingen en kranen, ga ik in de toekomst hier zeker vaker bestellen.

Chris uit: Schijf

17-01-2018

Positieve ervaring:
Soepel proces om te bestellen vanuit webshop met vlotte levering

Negatieve ervaring:
Puntstuk naar pvc buis voor bijvoorbeeld wandskimmer niet terug te vinden op de site

R.M uit: Huizen

22-12-2017

snelle levering

C.B. uit: Rotterdam

21-12-2017

Positieve ervaring:
Prima werkende titanium heater en thermostaat voor in de schildpadvijver gekocht. Duidelijke en toegankelijke website. Bij telefonisch contact heel aardig en duidelijk geholpen en mooie deal aangeboden gekregen. Snelle levering ook. Super!

Negatieve ervaring:
Misschien iets meer info op de website over het maximale aantal liters water dat per verschillende heater verwarmd kan worden en onder welke verschillende omstandigheden dat kan zijn.

Jan uit: Medemblik

13-12-2017

Positieve ervaring:
ik had een probleem met, Dat ik geen Enels ken .Was geen probleem, of ik even wilde bellen dan wert het mijn uit gelegen het was al 6 uur geweest dus ik dacht het kan morgen wel .dus ik bel de volgen de dag krijg ik een ontzettende aardige man aan de telefoon die zij me. ik zat gisteren op u telefoontje te wachten. de gebruik aan wijzing die in het egels was wert mijn zo goed uit gelegd in het Nederlands. perfect alen lof voor Mauvekoi.

Heb ik niet

Loes uit: Alkmaar

12-12-2017

Positieve ervaring:
Ik ben blij dat Mauvekoi Vijvershop een prima product heeft geleverd. Ik kreeg een prima uitleg en werd vriendelijk te woord gestaan toen ik telefonisch nog informatie over dit product wilde inwinnen. Mauvekoi Vijvershop is zeker een aanrader!

Peter uit: Montfort

06-12-2017
7,2

Positieve ervaring:
Producten werden snel en juist geleverd.
Dus geen klachen over Mauvekoi.

patrick uit: huissen

03-12-2017
7,8

Paul uit: Breezand

02-12-2017

Positieve ervaring:
Prima website. Snelle levering en prima prijs.