Beoordelingen Massage in Bedrijf

Selcan

22-12-2017

05-12-2017

04-12-2017

Vertel in het kort hoe je onze massages ervaart / Please give a short review of our massages
heel goed

Nick

14-11-2017

Het is iedere keer weer genieten. En soms zelfs heerlijk in slaap vallen. Kortom, het is van zeer toegevoegde waarde voor mijn werkdag.

michael

19-10-2017

Laura

13-09-2017

De massages zijn zeer welkom, vooral omdat ik een stressvolle baan heb, en dan vergeet je wel eens om te ontspannen. Van mij mag dit wel elke week.

Melanie

12-09-2017

heerlijke ervaring erg goed en heel ontspannen

karine

12-09-2017

erg blij mee. Je merkt dat er wat me je lijf gebeurt. Tevens krijg je ook meteen tips waar je wat mee kan!

Said

12-09-2017

lekker om halverwege je dag weer met energie te beginnen

Lara

14-08-2017

Intense massage - hou ik van! Na 20 minuten ben je weer helemaal zen.