Beoordelingen Massage in Bedrijf

Fanny

14-11-2018

Vertel in het kort hoe je onze massages ervaart / Please give a short review of our massages
Het was een zeer aangename massage. Ik voelde de spanning gewoon uit mijn lijf stromen. Ik zou het wel elke week een kwartiertje willen. Zou zeker wel goed zijn voor de schouders en rug.

Jochem

13-11-2018

Heerlijk. Zou elke week verplicht moeten zijn in elk beetje groot bedrijf.

Peter

13-11-2018

Zeer aangenaam en pretig te ervaren, om te ontspannen, bij een deskundige person.

Rogier

29-05-2018

Prima doeltreffende massage bij ons op kantoor!

Lara

Via mijn werk

Linda

28-05-2018

Zeer fijn. Niet te zacht en ik merk na de sessie dat mijn nek en schouders een stuk losser zitten.

sjoerd

fijne, stevige massages.

Daniel

28-05-2018

Zeer ontspannend. Plekken waar ik al een lange tijd last van had, waren na de massage niet meer pijnlijk.

Antonie

Kwalitatief goede massages

sonja

15-05-2018

sinds kort is er Hans die invalt voor een andere masseur. in 1 woord geweldig . dat is pas massage en goed voor de spieren. bij de overige ben ik ook meerdere keren geweest maar dat voelt als aaien en daar merk ik geen verbetering van