Beoordelingen Massage in Bedrijf

Laura

13-09-2017

Vertel in het kort hoe je onze massages ervaart / Please give a short review of our massages
De massages zijn zeer welkom, vooral omdat ik een stressvolle baan heb, en dan vergeet je wel eens om te ontspannen. Van mij mag dit wel elke week.

Melanie

12-09-2017

heerlijke ervaring erg goed en heel ontspannen

karine

12-09-2017

erg blij mee. Je merkt dat er wat me je lijf gebeurt. Tevens krijg je ook meteen tips waar je wat mee kan!

Said

12-09-2017

lekker om halverwege je dag weer met energie te beginnen

Lara

14-08-2017

Intense massage - hou ik van! Na 20 minuten ben je weer helemaal zen.

Sandra

03-07-2017

In een korte tijd alle spieren in rug, arm en nek los. Heerlijke ontspannen de donderdag in gegaan.

Jeanette

03-07-2017

Geweldig. Dit wil ik wel veel vaker.

Lauren

02-07-2017

Dit wil ik vaker!
Heerlijke massage met echt effect.
Soms pijnlijk maar toch voel je dat je lichaam ontspant en er baat bij heeft.

ytje smidt

13-06-2017

goed ontvangen, fijne massage. Alleen zou ik vogelgeluiden laten horen op achtergrond. ben die zuuuummm muziek zooooo zat.
verder alles super, heerlijk en fijn.

Marion

12-06-2017

Verrukkelijk en ontspannend, zou ik elke dag wel willen