Beoordelingen Massage in Bedrijf

Rogier

29-05-2018

Vertel in het kort hoe je onze massages ervaart / Please give a short review of our massages
Prima doeltreffende massage bij ons op kantoor!

Lara

Via mijn werk

Linda

28-05-2018

Zeer fijn. Niet te zacht en ik merk na de sessie dat mijn nek en schouders een stuk losser zitten.

sjoerd

fijne, stevige massages.

Daniel

28-05-2018

Zeer ontspannend. Plekken waar ik al een lange tijd last van had, waren na de massage niet meer pijnlijk.

Antonie

Kwalitatief goede massages

sonja

15-05-2018

sinds kort is er Hans die invalt voor een andere masseur. in 1 woord geweldig . dat is pas massage en goed voor de spieren. bij de overige ben ik ook meerdere keren geweest maar dat voelt als aaien en daar merk ik geen verbetering van

Laura

01-05-2018

Hans is een fijne en gezellige masseur :-)

Helma

30-04-2018