Beoordelingen Massage in Bedrijf

Vanessa

14-01-2019

Vertel in het kort hoe je onze massages ervaart / Please give a short review of our massages
rustgevend voor het lichaam echt en waardering vooral als je last heb.

Renate

10-01-2019

We vinden het echt geweldig dat dit allemaal zo snel geregeld kan worden. Inmiddels zijn mijn collega's op de hoogte gebracht van de verrassing, en de eerste reserveringen zijn al gedaan :-)

Fanny

14-11-2018

Het was een zeer aangename massage. Ik voelde de spanning gewoon uit mijn lijf stromen. Ik zou het wel elke week een kwartiertje willen. Zou zeker wel goed zijn voor de schouders en rug.

Jochem

13-11-2018

Heerlijk. Zou elke week verplicht moeten zijn in elk beetje groot bedrijf.

Peter

13-11-2018

Zeer aangenaam en pretig te ervaren, om te ontspannen, bij een deskundige person.

Rogier

29-05-2018

Prima doeltreffende massage bij ons op kantoor!

Lara

Via mijn werk

Linda

28-05-2018

Zeer fijn. Niet te zacht en ik merk na de sessie dat mijn nek en schouders een stuk losser zitten.

sjoerd

fijne, stevige massages.

Daniel

28-05-2018

Zeer ontspannend. Plekken waar ik al een lange tijd last van had, waren na de massage niet meer pijnlijk.