Beoordelingen Masco Schilders BV

Roald uit: Maastricht

30-06-2017
9,5

Algehele mening:
Vanaf het begin was het contact erg prettig. Ik had naast schilderwerk ook een stukadoor nodig. De offerte van de stukadoor werd in de schilderofferte geïntegreerd. Dit wilde ik graag zodat ik 1 aanspreekpartner heb voor alle werkzaamheden.
Alles werd netjes in overleg geregeld en uitgevoerd.
Daar waar de kleur toch niet mijn smaak trof (1 kamer in een afwijkende kleur) werd zolang doorgezocht tot de juiste kleur werd gevonden. Dit betekende dat de kamer een paar keer geschilderd moest worden. Hier waren geen extra kosten aan verbonden maar was een goede service.
Daar waar toch een moeilijkheid ontstond werd er direct naar oplossingen gezocht en in overleg gevonden.
Ik ben blij dat ik Masco schilders heb gekozen. Kan ik echt aanraden.

Mattheu uit: Maastricht

29-06-2017
9,5

Solange uit: Maastricht

16-05-2017
8,1

Algehele mening:
tevreden over de werkzaamheden. De communicatie omtrent datum uitvoering kon beter.

Carien uit: Eckelrade

16-05-2017
8,5

Algehele mening:
Goed advies, prettige samenwerking, schilderwerk professioneel uitgevoerd. Heel netjes gewerkt.

Peter uit: Maastricht

13-04-2017

Zie beoordeling hierboven.

Marjo uit: Maastricht

24-03-2017

Algehele mening:
Uitstekend professioneel bedrijf dat openstaat voor wensen klant en zorgt voor prima afhandeling.

Anna uit: Maatricht

22-03-2017

T. uit: Maastricht

14-03-2017

Algehele mening:
professioneel deskundig en betrouwbaar . Behulpzaam en meedenkend personeel bij het in- en uitruimen van onze woonkamers in een bewoond huis.Positieve ervaring en mooi resultaat.

Wilma uit: Maastricht

25-09-2016

Algehele mening:
Trok ruim de tijd uit voor zeer goede en eerlijke informatie wat betreft materiaalkeuze en de te behandelen objecten. Na aflevering van de werkzaamheden werden deze besproken en gecontroleerd door Pascal Houben. Zeer positief ervaren. Daarnaast prettig om na de afronding de "kleurkaart" van de gebruikte verfmaterialen en een fles wijn te ontvangen.

Marcel uit: Maastricht

11-08-2016
9,7

Algehele mening:
Prima bedrijf, zeer betrokken en vakkundig. Zijn kritisch op hun eigen werk. Schilderen het liever nog een keer als ze niet tevreden zijn. Zonder extra kosten natuurlijk.