Beoordelingen MPS | Martinair Party Service

16-04-2017

Brigitte

03-04-2017

Positieve ervaring:
Het was weer top geregeld!

Marcel

02-04-2017

Positieve ervaring:
Beste besluit denkbaar om MPS ide opening van onze showroom en university te laten uitvoeren cq ondersteunen. Het team blonk uit in creativiteit, flexibiliteit en gastvrijheid. Het culinair genot versterkte dat gevoel.

Mede dankzij MPS is ons event een enorm succes gebleken wasrover zeer positief wordt nagepraat. Chapeau!!!

Nelly

23-02-2017

Positieve ervaring:
Heerlijk eten, prachtige wijnen, snelle bediening, mooi gedekte tafel met bloemen

Verbeterpunten:
- Breekbroodjes zagen eruit alsof hap er uitgenomen. Beter een Klein bolletje wit en bolletje bruin neerleggen op bordje.
- De ruwe borden waren niet prettig. Het bestek maakte te veel lawaai op deze borden.
- De gevulde ananas schepte verkeerde verwachtingen want het was slechts een schijf ananas. Beter alleen ananas op de menukaart vermelden.
- Ananasschijf was lastig te eten met vork en lepel. Beter hierbij een mesje geven.
- Bij nagerecht werd koffie ingeschonken zonder te vragen aan gast of deze koffie danwel thee wilde nuttigen.

Marcel

02-01-2017

Positieve ervaring:
Wij hebben een fantastische mooie ervaring met MPS catering voor onze huwelijksdag gehad. Niet alleen tijdens de selectie van MPS in de contacten daar omheen, maar zeker ook tijdens de uitvoering. Alles is volledig naar wens verlopen en zowel wij als onze gasten hebben genoten van het diner.

Anne-Paule

27-11-2016
7,7

Inez

24-11-2016

Positieve ervaring:
uitstekende kwaliteit & dienstverlening, alles vol vertrouwen uit handen kunnen geven mede door jarenlange samenwerking. Deelnemers lovend over de catering, werd als zeer luxe ervaren

Verbeterpunten:
ik werd door opdrachtgever benaderd dat het dessert werd uitgeserveerd toen de gong (vervolg programma) al was gegaan