Beoordelingen Martin Gaus Hondenschool Katwijk

• Wat vindt u van de prijs/kwaliteit verhouding? 8,0

Ruby Uit: Katwijk

22-10-2018

Positieve ervaring:
Ik heb de cusrcus als heel positief ervaren.

Ik heb de cursus met 2 honden gevolgd. 1x bij Kaat, 1x bij Silvia. Ik heb veel meer aan Kaat gehad dan aan Silvia. Dat vond ik wel jammer. Silvia kon me niet zo goed verder helpen als mn hond niet deed wat ie moest doen. Ik moest m steeds oppakken en knuffelen. Dat is natuurlijk altijd fijn, maar ik kom voor tips. Als mn hond alles al goed doet hoef ik niet te komen. Het was daarom heel fijn dat Kaat bij de les van Silvia was om te helpen. Aan haar tips heb ik echt iets gehad. Dus bedankt daarvoor! Blij mee

Tips/suggesties:
Wat mij betreft altijd 2e trainer erbij zodat als n hond niet de opdracht doet of kan er hulp is. En niet deze aan de zijlijn zetten.

Verder kan ik alleen maar positief zijn!
Veel geleerd en ik beveel jullie aan iedereen aan.

May-lisa Uit: Rijnsburg

18-10-2018
7,7

Positieve ervaring:
Kaat is heerlijk enthousiast en geeft leuke en goede voorbeelden uit de praktijk en positief-kritische feedback. Goed dat er ruimte is voor vragen en uitwisselen van ervaringen. Jammer dat zij de vervolgcursus niet ook geeft!

Tips/suggesties:
Als tekstschrijver viel mij een aantal fouten op in de presentaties en ook in het boek. Tip: even laten checken door iemand die goed is in Nederlands. Het staat namelijk zo slordig (imago). Verder prima inhoud.
De video's zijn wat gedateerd.

Okke Uit: Voorhout

18-10-2018
7,5

Positieve ervaring:
Flexibel qua deelname aan ochtend- danwel avondsessie.
Serieus bezig met de cursisten, met oog voor eventuele problemen. En daar dan later op terugkomen.

Tips/suggesties:
De projector kan wel een update hebben. Sommige slides waren erg slecht leesbaar, wat niet alleen aan de projector ligt.

Sylvia Uit: Noordwijk

06-06-2017

Positieve ervaring:
Erg leuke lessen, met voldoende aandacht voor de cursisten. Professionele begeleiding, rekening houdend met het individu.

Tips/suggesties:
In de theorie zou wel meer video materiaal mogen.

Eliza Uit: Leiden

16-12-2015
7,3

Positieve ervaring:
Veilige omgeving waar je kan oefenen met je hond. Goede tips als je ergens tegenaan loopt. Goede tips voor hoe je een oefening je hond kan aanleren zoals af, blijf etc.

Tips/suggesties:
Het zou handig zijn als de instructeur de namen van de deelnemers of van de honden uit haar hoofd kent. Je staat namelijk met meerdere mensen op het veld en dan is het niet altijd duidelijk wanneer ze jou corrigeert of je buurman. Als ze de naam erbij noemt weet je wanneer iets op jou slaat. Helemaal omdat je geconcentreerd bezig bent met jouw oefening en jouw hond. Persoonlijk ben ik dan afgeleid omdat ik elke keer moet uitzoeken of de opmerking voor mij bedoelt was of niet.

Sibylle Uit: Noordwijk

14-12-2015

Tjitske Uit: Voorburg

14-12-2015
7,3

Femke Uit: Rijpwetering

11-12-2015

Positieve ervaring:
Ik vond het een leuke en leerzame cursus. Ook voor Lilo was het erg leerzaam en ik verheug me op de vervolg cursus.

Meer stoelen

Marit Uit: leiderdorp

10-12-2015

Siri Uit: Wassenaar

10-12-2015

Positieve ervaring:
Persoonlijk, kijkt echt naar de hond-eigenaar combinatie en zorgt dat je het beste uit elkaar haalt en zo goed mogelijk leert samenwerken door een positieve sterke band op te bouwen.

een kachel ;-)