Beoordelingen Martin Gaus Hondenschool Zoetermeer

Christel Uit: Leidschendam

18-10-2018

Zeer professioneel

Tips/suggesties:
Ik vond het gewoon goed, ga zo door

Mary Uit: Zoetermeer

17-10-2018
8,1

Positieve ervaring:
Fijne begeleiding, geen 'herdersmentaliteit' en daar wil ik niemand mee beledigen maar ik houd niet van geschreeuw tegen de honden, dus prima!! Vragen worden beantwoord en alles wordt goed uitgelegd. Ik vind 't samen met m'n hond leuk om naar de trainingen te gaan!!

Tips/suggesties:
Iets meer licht, vooral nu t écht donker is 's avonds, omdat 't vooral in de hoek nogal donker is

anje Uit: den haag

17-10-2018

Positieve ervaring:
heerlijk om eindelijk een hondenschool te hebben waarbij de lessen stroken met m'n gevoel en te zien dat dit prima resultaat geeft. daarbij met alle nieuwe inzichten van de laatste jaren toch weer veel geleerd!
veel leuk aanbod

Tips/suggesties:
ik hoorde laatst van een training ; omgaan met pubers , we zijn nog niet zover maar het klonk me net zo logisch als puppycursus ; )

Hanneke Uit: Nootdorp

16-10-2018

Positieve ervaring:
Ik vond de basiscursus erg nuttig, de begeleiding was erg prettig.
De verhouding praktijk/ theorie was goed.
Ik heb er veel aan gehad en nuttige tips aan overgehouden.

Denise Uit: Zoetermeer

16-10-2018
9,6

Positieve ervaring:
Ik heb sinds februari dit jaar 2x de puppycursus gedaan 2x de basiscursus en van vervolg 1 ben ik helaas niet verder gekomen dan les 4 omdat mijn puppy heel onverwachts overleed.
Ik ben ontzettend fijn opgevangen door Edwin, gaf mij steun en troost. Al snel kwam er een andere pup ons pad en Edwin heeft mij daar ook uitstekend in begeleid met de puppycursus en de basiscursus.
Dankzij zijn tips, schouderklopjes, fijne gesprekjes en begeleiding durfde ik het weer aan om te trainen met onze andere pup. Ik ben een stuk zelfverzekerder geworden en dat bevordert de band tussen ons. Super gedaan door Edwin en ook door Nanda. Ik krijg naast mijn rouw ook weer plezier in het trainen.
Ik ga na een korte pauze weer door met vervolg, en speuren staat ook op ons wensenlijstje.

Tips/suggesties:
Misschien ipv wegwerp plastic bekers wat duurzamer/groener zijn en kiezen voor afwasbare mokken, kleine vaatwasser aanschaffen?
Of de mogelijkheid bieden om een cursus in twee termijnen te betalen?
Verder qua inhoud, bereikbaarheid, mogelijkheden tot inhalen, materiaal etc is alles prima in orde!

Cor Uit: Zoetermeer

15-10-2018

Positieve ervaring:
Na met veel plezier de puppy, basis en vervolgcursus 1 gevolgd te hebben gaan wij nu met Max de jachtcursus in Lunteren doen. Edwin, Nanda en Mariella bedankt voor de leuke lessen.

Geen

Henk Uit: Zoetermeer

07-10-2018

Positieve ervaring:
Wij hebben een pup met pittig karakter uit Griekenland. Na eerst eerst bij een andere hondenschool te zijn geweest, zijn we hier terecht gekomen. Dit voelde veel prettiger. Vooral zeer leerzaam omdat er theorie bij de praktijk zit. Een handig werkboek met leuke oefeningen. Onze pup ging met sprongen vooruit. Een aanrader!

Linda Uit: Zoetermeer

31-05-2018
2,0

Voldoende informatie: Nee

Positieve ervaring:
Geen positieve ervaring vind ze niet geintresseert ze vragen nergens naar
Moest boekje meenemen hebben ze nog en eens gezien

Nico T.J Uit: Bleiswijk

03-04-2018

Positieve ervaring:
Wij hebben met onze beiden honden Dempsey ( doof) en Whisper de basisopleiding gevolgd. De rust het managementvermogen de vooruit besproken resultaten en de weg naar succes zet ons vieren ertoe om deel te nemen aan de vervolgopleiding. Het team de overige deelnemers hebben bijgedragen aan het behalen van een positief resultaat. Waarvoor onze dank. De slogan ; samenwerken doe je samen, is hier zeker van toepassing. Nogmaals dank, onze Aussies zijn echt maatjes geworden.

Nico T.J. Uit: Bleiswijk

27-11-2017

Positieve ervaring:
Bij het eerste contact, hebben wij bekend gemaakt dat een van onze pups doof is.
Hondenschooleigenaar Edwin, heeft ons direct weten zich te gaan verdiepen in het trainen van een dove pup. Een niet alledaagse opdracht, het trainen van een doof geboren pup. Wat wij bemerken is dat stabiele gebaren door onze beiden pups resultaat geven. Tijdens de trainingen is Edwin rustig en onderhoudend naar alle deelnemers; [baasjes en pups] Ons wordt aangeleerd de pups als zelfstandige pup te trainen, zodat broer en zus afzonderlijk leert dat zijn of haar aandacht te vestigen op hun baasje. Gezamenlijke inzet, beiden [alle] pups vormen tot evenwichtige fijne kameraadjes. Als afsluiter; een bijzonder dankwoord aan onze medecursisten en de aanwezige ondersteuners, respect en vertrouwen in elkaar, is waar hondenschool Zoetermeer voor staat.