Beoordelingen Martin Gaus Hondenschool Zoetermeer

2,0

Cursus: Puppycursus

Voldoende informatie: Nee

Positieve ervaring:
Geen positieve ervaring vind ze niet geintresseert ze vragen nergens naar
Moest boekje meenemen hebben ze nog en eens gezien

Nico T.J Uit: Bleiswijk

03-04-2018

Positieve ervaring:
Wij hebben met onze beiden honden Dempsey ( doof) en Whisper de basisopleiding gevolgd. De rust het managementvermogen de vooruit besproken resultaten en de weg naar succes zet ons vieren ertoe om deel te nemen aan de vervolgopleiding. Het team de overige deelnemers hebben bijgedragen aan het behalen van een positief resultaat. Waarvoor onze dank. De slogan ; samenwerken doe je samen, is hier zeker van toepassing. Nogmaals dank, onze Aussies zijn echt maatjes geworden.

Nico T.J. Uit: Bleiswijk

27-11-2017

Cursus: Puppycursus

Positieve ervaring:
Bij het eerste contact, hebben wij bekend gemaakt dat een van onze pups doof is.
Hondenschooleigenaar Edwin, heeft ons direct weten zich te gaan verdiepen in het trainen van een dove pup. Een niet alledaagse opdracht, het trainen van een doof geboren pup. Wat wij bemerken is dat stabiele gebaren door onze beiden pups resultaat geven. Tijdens de trainingen is Edwin rustig en onderhoudend naar alle deelnemers; [baasjes en pups] Ons wordt aangeleerd de pups als zelfstandige pup te trainen, zodat broer en zus afzonderlijk leert dat zijn of haar aandacht te vestigen op hun baasje. Gezamenlijke inzet, beiden [alle] pups vormen tot evenwichtige fijne kameraadjes. Als afsluiter; een bijzonder dankwoord aan onze medecursisten en de aanwezige ondersteuners, respect en vertrouwen in elkaar, is waar hondenschool Zoetermeer voor staat.

Carin Uit: Zoetermeer

15-11-2017
7,4

Positieve ervaring:
De trainers zorgen voor een ontspannen sfeer in de lessen en komen deskundig over. Er is altijd ruimte om individuele issues te bespreken.
De theorielessen waren echt een aanvulling voor de praktijklessen. Ook de interactie, met Edwin en onderling, was fijn.

Tips/suggesties:
Zorg dat de website op orde is en alle onderdelen werken.
Groepen niet te groot maken anders veel wachten (lastig voor hond én baasje ;-) ) en inefficiënt.

Eveliene Uit: Voorburg

13-11-2017
8,5

Positieve ervaring:
De puppy en basis cursus hebben mijn veel zelfvertrouwen en vertrouwen in mijn hond gegeven. Zo van, dit kunnen wij dus allemaal samen. Het lukt om met alleen positieve beloning je hond te trainen! De klikker werk ook goed. Het is direct duideljjk voor mijn hond dat we iets nieuws gaat leren. Heel leuk.

Tips/suggesties:
Voor mij persoonlijk had het werk met de hond veel herhaling. Soms wat saai daardoor. Maar wij deden veel huiswerk en mijn hond pakte het ook snel op allemaal. Voor andere honden was het wel nodig denk ik.

Carolien Uit: Den Haag

10-11-2017

Positieve ervaring:
Fijne training gericht op samenwerken met de hond

Sonja Uit: Zoetermeer

10-11-2017
8,1

Positieve ervaring:
Leerzaam en gezellig voor baas en hond

Piet Uit: Den Haag

26-09-2017
9,9

Positieve ervaring:
Ben al voor de derde keer gaan trainen bij "Gaus"
Altijd leuk en ontspannen. Jamie en ik gaan door met de vervolg cursussen.

yvonne Uit: Den haag

25-09-2017
6,5

Tips/suggesties:
De informatie in het gebouw was te lang.Liever de training op het veld langer laten d uren . Verder denk ik minder honden ,zodat je meer aandacht krijgt.Ik net geslaagd en mijn dochter gezakt.qualiteit en prijs staat dus niet in verhouding.

Suesie Uit: Zoetermeer

24-09-2017