Beoordelingen Martin Gaus Hondenschool Zoetermeer

• Wat vindt u van de prijs/kwaliteit verhouding? 8,0

Sandra Uit: Rijswijk

03-04-2019

Positieve ervaring:
Ik vond het een hele fijne vriendelijke cursus. Het samen trainen met je hond op een vriendelijke manier en de theorie is erg leerzaam.

Altijd ruimte voor vragen en leuke interactie

Tips/suggesties:
2 nieuwe dingen aanleren in 1 week was voor onze hond Baco net teveel.
Misschien 1 per week geeft de hond minder verwarring

Ilse Uit: Den Haag

02-04-2019

Positieve ervaring:
Leerzame avonden met veel informatie en gezellige sfeer. Wat wij ook erg fijn vonden is dat Ashley er was voor aanvullende info over gedrag en dat er voldoende tijd is om vragen te stellen.

Tips/suggesties:
Misschien is het een idee om de baasjes van hele moeilijke honden privelessen aan te bieden ipv toe te laten tot de cursus. Nu vroegen twee honden heel veel aandacht.

Chantal Uit: Vlaardingen

31-03-2019
8,5

Positieve ervaring:
Goede begeleiding, geen vraag is teveel. Ik ga zeker door met vervolgtrainingen.

Wolter Uit: Hoek van Holland

17-02-2019

Positieve ervaring:
Het onuitputtelijke enthousiasme en de altijd enorme betrokkenheid van de instructeur(s), de leerzame lessen en de positieve prettige sfeer maakt dat we deze hondenschool zeker zullen aanbevelen!

Tips/suggesties:
Minder konijnenkeutels op het veld ;-) haha

De theorieles m.b.t. spelen (les 9) was m.i. prettig geweest deze eerder te volgen daar deze les al veel duidelijk maakte waar grenzen etc liggen in het spel/omgang met onze hond.

Petra Uit: Zoetermeer

16-02-2019

Positieve ervaring:
Zeer zeker een positieve ervaring, hebben aandacht voor de honden en de cursisten. De training is in balans, er is oog voor de praktisch uitvoering maar ook een mooi samengesteld pakket aan informatie en het boek wat wordt aangeboden.

Tips/suggesties:
in de winter zou het zaaltje waar de theorie wordt behandeld warmer mogen zijn> Na een uur zitten vertrek je zeer afgekoeld de school dit heb ik niet als prettig ervaren.

Lisette Uit: Rotterdam

7,8

Positieve ervaring:
Zeer enthousiaste en kundige trainster. Ook zeer nuttige theorielessen die op interessante wijze overgebracht werden.

Tips/suggesties:
De verlichting op het veld kan misschien anders waardoor honden van bepaalde kanten niet slechts schaduwen zien maar gezichten.

Annette Uit: Den Haag

Positieve ervaring:
Prettige ontspannen sfeer leuk voor hond en baas

Saskia Uit: Zoetermeer

Positieve ervaring:
Ik was bang dat de theorie misschien saai zou zijn, Nanda weet het zo gezellig over te brengen dat elke avond fijn en leerzaam was!

Richard Uit: Zoetermeer

Positieve ervaring:
De lessen van Nanda waren zeer leerzaam en er was/is veel aandacht voor problemen/uitdagingen die de cursisten hebben met hun hond(dit geldt overigens ook voor Edwin op de momenten dat hij er bij was). Op bijna iedere vraag kon direct antwoord gegeven, dus de deskundigheid is heel groot. Daarnaast was de sfeer erg gezellig en ongedwongen. Dankzij de lessen wordt je zelf ook steeds enthousiaster en mijn hond is in 5 weken tijd veranderd van een stuiterbal in een aandachtige hond. Ik heb nu al veel zin in de vervolgcursus.

Tips/suggesties:
We hebben het gisteravond nog gehad over een andere volgorde van de onderwerpen van de theorieles, dus de onderwerpen 'spelen met je hond' en 'probleemgedrag'
iets naar voren halen. Verder was het perfect!!

Jessica Uit: Zoetermeer

Positieve ervaring:
Fijne instructeurs, mag alles vragen en geven je goed advies.

Nvt