Beoordelingen Martin Gaus Hondenschool Zoetermeer

Piet Uit: Den Haag

26-09-2017
9,9

Positieve ervaring:
Ben al voor de derde keer gaan trainen bij "Gaus"
Altijd leuk en ontspannen. Jamie en ik gaan door met de vervolg cursussen.

yvonne Uit: Den haag

25-09-2017
6,5

Tips/suggesties:
De informatie in het gebouw was te lang.Liever de training op het veld langer laten d uren . Verder denk ik minder honden ,zodat je meer aandacht krijgt.Ik net geslaagd en mijn dochter gezakt.qualiteit en prijs staat dus niet in verhouding.

Suesie Uit: Zoetermeer

24-09-2017

Marc Uit: Zoetermeer

12-05-2017
7,5

Positieve ervaring:
Dankzij de basiscursus heeft onze hond enorme stappen gemaakt van een bang en ongesocialiseerd hondje, naar een volwaardige speelse en welluisterende labrador. Het is onwijs leuk, gezellig en je leert er heel veel

Nanda Uit: Delft

03-08-2016

Positieve ervaring:
Onze eigenwijze, beetje luie maar vooral hele lieve dwergteckel Bikkel had wat opstartproblemen op het veld vanwege de konijnenkeutels en indrukken van de grote honden om hem heen, maar heeft er enorm leuke uurtjes beleefd! Uiteindelijk zijn we ook geslaagd voor de basiscursus. Ik ben trots en wil Edwin hiervoor bedanken! Gaan zeker door met vervolgtrainingen.

Tips/suggesties:
Misschien een iets beter kabeltje aanschaffen voor de computer ;-)

Annemieke Uit: Zoetermeer

22-07-2016

Positieve ervaring:
De basis cursus was heel leerzaam. Tessa is onze derde hond en toch leer je weer nieuwe dingen en ook vaak van oja zo was dat. Martina is een goede leer meester, gezellig en vol humor. Leuke voorbeelden die ze goed kon uitbeelden. Al met al een hele leuke cursus die alle honden bezitters zouden moeten volgen zodat ze hun hond beter zouden begrijpen. Op naar de vervolg cursus!!

Martine Uit: Den Haag

21-07-2016

Positieve ervaring:
Zeer informatieve cursus, eigenlijk een must voor iedere hondenbezitter. Praktijkdeel van een half uur per les is prima voor jonge honden/pups. Het werken vanuit de positieve trainingsmethode hebben wij als heel prettig ervaren. Goede en relaxte sfeer.

Esmeralda Uit: Berkel en Rodenrijs

19-07-2016
5,8

Positieve ervaring:
De theorie wordt op een leuke, levendige manier gepresenteerd. De praktijk oefeningen zijn heel praktisch en goed thuis te doen.

Tips/suggesties:
Meer ruimte en/ of aandacht voor individuele problemen/ vragen zou prettig zijn. Wordt nu een beetje af gedaan met de opmerking dat er iemand thuis moet komen kijken naar het gedrag van de hond in de eigen situatie. Verdere informatie wordt er verder niet gegeven. Klant moet dan maar zelf al dan op die opmerking terug komen.

richard Uit: zoetermeer

14-07-2016

Positieve ervaring:
best veel geleerd, en niet alleen de hond ;-)

Angelique Uit: Zoetermeer

13-07-2016