Beoordelingen Martin Gaus Hondenschool Nijmegen

Ton Uit: Groesbeek

14-03-2018
6,9

Positieve ervaring:
Je leert op een leuke manier samenwerken met je hond.

Tips/suggesties:
De website is wat onduidelijk met trainings dagen.

Irny Uit: Oeffelt

06-03-2018
9,6

Cursus: Individuele begeleiding

Positieve ervaring:
Buck en ik hebben heel veel aan de lessen gehad. Mocht er ooit iets zijn mogen we ook altijd terugkomen en dat doen we graag!

Zo door gaan!

Theo Uit: Leuth

05-03-2018

Positieve ervaring:
Klikker methode werkt prima hond is er erg enthousiast mee en baasje leert er zeker net zo veel of misschien wel meer ben erg tevreden ga de vervolgcursus ook zeker volgen sfeer is erg goed ondanks drie keer in de week training toch elke keer met plezier gegaan TOP

Niets aan doen prima zo

Rita Uit: Groesbeek

05-03-2018
7,9

Positieve ervaring:
Angela geeft vol enthousiasme de cursus. Veel humor en verhalen uit eigen ervaring. Gezellige groep.

Tips/suggesties:
Vond bij de basiscursus in verhouding de theorieles vrij lang. De honden moeten dan best lang in de auto zitten

Hemmy Uit: 6562 WE Groesbeek

02-03-2018

Positieve ervaring:
Vooral als 'baasje' zeer veel geleerd. Uiteindelijk profiteert de hond daar van. Idd. staat samenwerken centraal.

Tips/suggesties:
Dat de ene groep op de andere moet wachten om het veld in te kunnen is wat minder als je in de winter de cursus doet. ( wij hadden wel de pech dat het erg koud was een aantal avonden/zaterdagen) In de lente/zomer speelt dat niet.

Cindy Uit: Groesbeek

7,9

Positieve ervaring:
Leuke en leerzame cursus voor hond en baasje.
Angela Verburgh de instructeur straalt heel veel enthousiasme uit!
We hebben een goede begeleiding gehad.
En leuke leerzame verhalen gehoord tijdens het theorie-gedeelte gedurende de cursus.

Jacqueline Uit: Arnhem

Positieve ervaring:
Angela is iemand met veel passie voor haar honden en haar vak. De lessen, zowel theorie als praktijk waren zeer prettig om te volgen. Ik dacht dat Nala al goed luisterde, maar al tijdens de laatste lessen merkte ik dat we nu echt samen lopen als we uitgaan. Dat vind ik heel prettig en te zien aan Nala zij ook. Ook het volgen van de basiscursus in een korte tijd door middel van 3 lessen per week is ons goed bevallen. Je ziet zo snel resultaat. Dank je wel Angela!

Ricky Uit: Nijmegen

Positieve ervaring:
Angela is heel vriendelijk en legt alles heel goed uit. Ze is geduldig met de baasjes en geweldig met de honden!

Tips/suggesties:
Wellicht is een binnenlocatie in de winter geen overbodige luxe.

Marco Uit: Lent

28-02-2018

Positieve ervaring:
De frequentie is hoog, maar dat is prettig omdat je daardoor gedwongen wordt om ook echt te trainen en bezig te zijn met je hond. Je merkt snel progressie.
Angela is zeer bevlogen en een echte hondenliefhebber. Ze is ook streng en duidelijk, waardoor er serieus wordt gewerkt.

Tips/suggesties:
Avonden waren soms wel lang. Mocht soms iets meer tempo in wat mij betreft. Angela praat graag raak, maak het mag soms iets korter;)

Martine Uit: Nijmegen

28-02-2018

Positieve ervaring:
Hele positieve ervaring. Angela is een topper. Erg belangstellend. Duidelijk in haar uitleg met een heerlijk stuk humor. Je kunt merken dat ze enorm veel kennis en ervaring heeft. We zijn zeer geĆÆnteresseerd in de vervolgtraining.

Tips/suggesties:
Een binnenruimte bij slecht weer zou fijn zijn. Bij regen is het veld ontzettend modderig. Beeldmateriaal is best wel verouderd.