Beoordelingen Martin Gaus Hondenschool Nijmegen

Jacqueline Uit: molenhoek

13-11-2017
8,2

Positieve ervaring:
Prettige ongedwongen sfeer en persoonlijke benadering. Duidelijke uitleg van de oefeningen waarbij Angela haar eigen honden inzette. Dit gaf een heel goed beeld naast de uitleg. Mooi om te zien hoe snel de hond het oppakt en reageert op de klikker.

Tips/suggesties:
Eigenlijk niet, ik ben heel tevreden! Wellicht nog iets meer tijd voor inoefening tijdens de basiscursuslessen.

fam Uit: Lent

12-11-2017

Positieve ervaring:
Het is een steeds positieve bekrachtiging naar de hond. En het werkt ook nog !!!
Het wordt met erg veel humor aangeboden, waardoor het ook een feest is om naar de training te gaan.

Zo doorgaan

Jessica Uit: Nijmegen

12-11-2017
8,1

Positieve ervaring:
Heel prettig om samen met een deskundige instructeur mijn hond op te voeden en te trainen. Ik heb er ontzettend veel aan!

Nee

Harry Uit: Rheden

10-11-2017

Positieve ervaring:
Nuttig en noodzakelijk om het beste uit je hond te halen.

Jeroen Uit: Nijmegen

10-11-2017
7,9

Positieve ervaring:
Een erg gezellige sfeer tijdens de lessen die gegeven worden door een lerares met veel ervaring en gevoel voor humor! Haar ervaring, duidelijke instructies en honden helpen om op een eenvoudige manier de stof tot je te nemen, wat daarna op een mooi veld geoefend kan worden.

Ga zo door :)

Gaby Uit: 6573AJ

8,1

Positieve ervaring:
Zeer deskundig en Angela is zo puur een hondenmens. Zij weet echt alles van het gedrag van honden en kan heel goed duidelijk maken wat wel en niet werkt. Daarnaast kan ze op humoristische wijze vertellen en gebruikt ze veel voorbeelden uit de eigen situatie. Heel leuk en leerzaam.

Tips/suggesties:
De lesruimte zou iets comfortabeler ingericht mogen worden. Het houdt niet over qua ruimte. Eventuele binnenruimte zou erg fijn zijn voor als het echt slecht weer is zodat er binnen getraind kan worden. Maar begrijpelijk dat het er niet is en het lukte zo ook wel.

Monique Uit: Nijmegen

Positieve ervaring:
De humor, eerlijkheid en duidelijkheid van Angela was een onverwachts kado bij de cursus. Er was veel meer aandacht/verdieping dan ik had verwacht. Knap ook hoe zonder oordeel steeds een spiegel werd voorgehouden, en ook tussen lessen door de betrokkenheid bleef!

Tips/suggesties:
Het lokaaltje was krap, en altijd te warm of te koud. Maar dat mocht de pret niet drukken...

Tim Uit: Ubbergen

Veronique Uit: Nijmegen

Positieve ervaring:
Spiegeltje spiegeltje aan de wand
Wie is de beste Juf in hondenscholenland?
Dat is Angela!
Want behalve dat zij zeer deskundig op het gebied van gedrag en omgaan met honden is en een gedreven en enthousiaste docent, houdt ze ons daarnaast ook een spiegel voor; in hoe wij omgaan met onze hond. Wellicht soms even slikken voor de baasjes, maar wat is het leerzaam!

Vooral zo doorgaan!

Jaya Uit: Beek Ubbergeg

Positieve ervaring:
Was een leuk cursus om samen met onze hond te doen. Binnen 7 weken toch de basisregels kunnen aanleren. Ook de enthousiasme van Angela is erg prettig. Op een positieve manier heeft ze ons door de cursus heen geloosd met veel handige tips om de hond te laten gehoorzamen.
We gaan door voor de vervolg cursus.

Tips/suggesties:
Theorie zou wat compacter mogen.