Beoordelingen Martin Gaus Hondenschool Nijmegen

Jeanet Uit: molenhoek

09-12-2018

Cursus: Puppycursus

Positieve ervaring:
Angela heeft ons echt heel leuk les gegeven. We waren met een kleinere groep dus er was heel veel ruimte om te vragen wat je wilde en het mooiste is dat de tips die Angela vervolgens geeft ook echt direct resultaat geven in de omgang met je pup. Dat is echt heel fijn en motiverend om aan de slag te gaan met je hond. De lessen waren heel informatief, persoonlijk en duidelijk. Deze cursus was 3 keer per week, dus in relatief korte tijd leer je heel veel. En wat ik zelf heel goed vind is dat Angela heel goed kijkt naar hoe je zelf met je hond omgaat en je pup benadert. Daarvan heb ik echt veel opgestoken, van de opmerkingen die ze daarover naar je maakt qua stem, houding, uitstraling.

Tips/suggesties:
Ik zou het videomateriaal updaten en mss de site actualiseren met data ed, of alle data weghalen als het teveel werk is om het actueel te houden.

Marit Uit: Millingen aan de Rijn

08-12-2018

Positieve ervaring:
De basiscursus die ik samen met mijn hond heb gevolgd heb ik als zeer leerzaam en prettig ervaren. Angela geeft duidelijk uitleg en doet de oefeningen met haar eigen honden voor. We hebben met een leuke, kleine groep de basiscursus gevolgd! Ik kijk uit naar het begin van de vervolgcursus.

Ga zo door!

Ilonka Uit: Millingen aan de rijn

08-12-2018
9,6

Positieve ervaring:
Een hele leuke hondenschool waar je ontzettend veel leert .een echte aanrader, vooral de instructrice Angela doet het super , heb Veel aan haar training en tips gehad

Godelieve Uit: Mook

Katrine Uit: Persingen

Positieve ervaring:
Ontzettend leuke lessen, alles word duidelijk uitgelegd door Angela en alles word voorgedaan met haar honden. Fijn dat we eerst binnen in een lokaal alles doornemen en daarna de oefeningen buiten op het veld doen. Door de fijne sfeer en de humor die ook in de lessen zijn, gaan we zeker alle cursussen volgen.

Tips/suggesties:
Nee ik kan zo niks bedenken, oja misschien een optie naast de thee en koffie; warme chocolademelk. :-)

Berry Uit: Arnhem

8,5

Erwin Uit: Nijmegen

05-11-2018

Positieve ervaring:
In een leuke, ontspannen sfeer wordt op een prettige manier les gegeven. Uitleg van oefeningen wordt voorgedaan bij haar eigen honden. Angela is duidelijk in haar begeleiding ook naar kinderen toe.

Tips/suggesties:
Benadrukken dat cursusboek van MG vooraf goed doorgenomen dient te worden om cursus en opvoeding van de pup nog zinvoller te maken (dan het al is)

Hans Uit: Katwijk

05-11-2018

Positieve ervaring:
Angela is geeft duidelijk en streng les, maar met een mooie vleug humor. Veel verhalen uit de praktijk waar ze met veel passie over spreekt. 3x per week training is pittig, maar je blijft zo wel voortdurend met je hond bezig. Na 5 weken les sta ik verstelt van hetgeen wat ik en de hond geleerd hebben. Chapeau voor Angela.

Zo blijven doorgaan!

Betty Uit: Groesbeek

04-11-2018
9,6

Positieve ervaring:
Super fijne en zeer nuttige cursus met een super enthousiaste instructrice!