Beoordelingen Martin Gaus Hondenschool Leopoldsburg

• Wat vindt u van de prijs/kwaliteit verhouding? 8,7

rowena Uit: balen

29-09-2017

Positieve ervaring:
Met geduld kan men alles bereiken, zeer positieve manier van werken.

Tips/suggesties:
Misschien een speel/ravot momentje waarbij de honden een 5-tal minuten kunnen samenspelen

Geert Uit: 3945 Oostham

28-09-2017

Positieve ervaring:
We konden afhankelijk van het weer binnen of buiten oefenen (wat een luxe). Er wordt les gegeven in kleine groepjes waardoor de begeleiding zeer goed is.
Er wordt geen druk gelegd op je hond wanneer het wat trager gaat dan bij de andere honden.
Ook de theorie lessen waren zeer leerrijk. We hebben er enorm veel van opgestoken en wilden dan ook geen enkele les missen. Met onze vragen konden we altijd bij Isabelle of Marnick terecht. Top instructeurs.

Doe zo verder!

Kelly Uit: 3970 Leopoldsburg

28-09-2017

Positieve ervaring:
Ik denk dat deze service in geen enkele andere hondenschool te vinden is. We vonden het heel fijn dat we met al onze vragen steeds terecht konden bij Isabelle en Marnick, voor of na de lessen. Die steun deed echt deugd. Bovendien kunnen wij ons goed vinden in de pedagogie van Martin Gaus. Ik noem het ondertussen de 'Don Bosco-pedagogie der hondentrainingen':). Voor sfeer en gezelligheid willen we ten slotte ook nog even een 10 geven als het mag:).

Doe zo verder!

Conny Uit: 3582 kiersel

9,7

Positieve ervaring:
Ik heb in mijn 53j al meerdere honden gehad en ook al meerdere hondenscholen....correctie hondenclubs!!!
De Martin Gaus is een echte hondenSCHOOL!!!!
Er wordt niet alleen gezegd HOE het moet maar ook WAAROM!! Het zijn kleine groepen waardoor iedere hond en baasje goed begeleid wordt. Er is geen druk ....wanneer jouw hondje net iets trager is inaanpak wordt er extra aandacht aan gegeven zodat je kan volgen aan jouw hond zijn tempo. Er wordt op een hele aangename manier en in een perfekte omgeving les gegeven....en dit zowel de praktijd als theorieles. Tijdens de theorie een goede videobegeleiding wat het extra duidelijk maakt. Isabelle is een heel aangenaam en professionele instruktrice. Hier wordt les gegeven met 100% PASSIE!!!!!
Een echte aanrader!!!!!
Martin Gaus Leopoldsburg is TOPPIE

Tips/suggesties:
Doorgaan zoals jullie bezig zijn!!

Marc Uit: Koersel-Beringen

Geen opmerking

Tim Uit: Balen

Positieve ervaring:
Ze hebben passie voor honden, zoeken het beste, en hun positieve houding straalt over op ons allemaal

Doe zo verder

Annick Uit: 3970 Leopoldsburg

Positieve ervaring:
Het was een heel leuke ervaring, vakkundige begeleiding. Isabelle doet dit uitstekend, met volle passie.

Tips/suggesties:
De prijs van de cursussen in nogal aan de hoge kant.
Voor de basiscursus vond ik de theorie wat lang duren in verhouding met de praktijk. Dit natuurlijk ook wel door de vele vragen die er gesteld worden. Praktijk slechts 30 min. Dit zou wat langer morgen. Zeker voor de prijs die je betaald.

Reinhilde Uit: 3700 Tongeren

Positieve ervaring:
Voldoet aan de verwachtingen en ik zal ook de vervolg cursus volgen.Top hondenschool.

Niki Uit: Leopoldsburh

Positieve ervaring:
De hondeninstructeurs zijn gepassioneerd en gaan voor het welzijn van de hond.

Diana Uit: Hasselt

Positieve ervaring:
Ik was bij mijn vorige hond ( 10 jaar geleden) bij de start van deze hondenschool. Dit resulteerde in een heel aangename hond. Mijn nieuwe pup werd vanzelfsprekend ook ingeschreven bij Isabelle! Persoonlijk vind ik deze hondenschool het beste wat Limburg te bieden heeft. De reistijd ( 1,5 uur heen en weer) heb ik er graag voor over.