Beoordelingen Martin Gaus Hondenschool Lelystad

• Wat vindt u van de prijs/kwaliteit verhouding? 8,3

Frank Uit: Lelystad

26-08-2018

Positieve ervaring:
Edgar is een topdocent. Iedereen komt aan bod, geen vraag is te veel, hij enthousiasmeert en is vriendelijk en attent.

richard Uit: lelystad

20-08-2018
7,9

Nanda Uit: 8226 TL Lelystad

18-08-2018

Positieve ervaring:
Dat je goed begeleid wordt en in een korte tijd veel bereikt met je hond, zowel op de pup als de basiscursus.
Waarvoor mijn waardering & dank. Ik vond het fijn dat de basiscursus 2x in de week een half uurtje was.

Nee

Martijn Uit: Lelystad

8,2

Positieve ervaring:
- Duidelijke theorie en veel parate kennis met voldoende ruimte voor vragen
- leuke en gezellige praktijklessen waarbij iedereen in zn waarde wordt gelaten

Nieske Uit: Lelystad

7,3

Positieve ervaring:
Mijn hond en ik begrijpen elkaar beter. Ik heb geleerd om (nog) beter naar de behoefte van mijn jonge hond te kijken en daarop te anticiperen.

Tips/suggesties:
Update voor het beeldmateriaal. Ook onze honden veranderen door onze drukkere samenleving.

richard Uit: lelystad

5,3

jane Uit: Biddinghuizen

Positieve ervaring:
Dat de honden tijdens de theorielessen in de bench moeten, is even lastig. maar uiteindelijk wel een goede gewenning. in de toekomst gaat dit veranderen, dus prima. Doordat Edgar heel concreet is, vind ik deze directe aanpak heel duidelijk en voor mij prettig.

Tips/suggesties:
ik denk dat ze zichzelf blijven ontwikkelen, daar hebben ze voldoende inzicht in. op 5 september begin ik met Dani de V1, ben dus heel benieuwd hoe die lessen gaan met een andere instructrice. Wij hebben er wel zin in.

Leonie Uit: Harderwijk

9,6

Positieve ervaring:
Ik heb hiervoor de puppycursus in Zeewolde gevolgd, dus ik kan de twee goed vergelijken. Ik merk een wereld van verschil. Duidelijk veel kennis aanwezig bij de begeleiding. Er was elke keer een extra iemand aanwezig bij de training zodat er altijd genoeg hulp was.
Edgar stond altijd open voor vragen en gebruikte altijd veel voorbeelden in zijn uitleg waardoor het goed bleef hangen.

Tips/suggesties:
Het enige wat ik wat minder vond was dat de honden tijdens de theorie in de bench zaten. Maar dit was ook de laatste cursus waarbij dit zo zou gebeuren begreep ik.
Verder hartstikke tevreden en ik kom graag weer terug!

Helga Uit: Lelystad

Positieve ervaring:
Heel tevreden, leuk om zo met je hond bezig te zijn. Toch weer nieuwe dingen geleerd.

Tips/suggesties:
Ik vond 2x per week veel. Paste nu in de zomervakantie wel in ons schema, zou anders niet lukken. Warmte wel een uitdaging. (Tijd?)Ben blij dat theorie/praktijk voortaan op aparte avonden wordt gehouden, wachten niet echt leuk voor hond(leid af).

Femke Uit: Zeewolde

06-07-2018

Positieve ervaring:
Basiscursus is heel erg uitgebreid en compleet. Fijn dat dit veel verder gaat dan de standaard zit/af/blijf.
Enthousiaste manier van lesgeven houdt het boeiend en leuk.

Tips/suggesties:
Ten opzichte van een paar jaar geleden namen wel erg veel mensen hun hond mee naar de theorieruimte, dit was zo nu en dan best storend. (er zijn al veel mensen en dan is dit net te veel)