Beoordelingen Martin Gaus Hondenschool Lelystad

margreet Uit: zeewolde

15-03-2019
7,6

Positieve ervaring:
enthousiaste en kundige docente, legt goed uit en geeft goede tips om mee te nemen naar huis. eigenares suus via de mail ook goede tips gehad

Tips/suggesties:
de punten die ik minder positief heb ingevuld hebben niet zozeer met de cursus op zich te maken, maar met de overgang van de puppycursus naar de basiscursus. ik had de puppycursus vlak van te voren gedaan. wat ik erg vervelend vond is dat er een aantal lessen overlap zat tussen puppycursus en basiscursus, waardoor ik in 1 week 3 keer op en neer moest naar lelystad. ten tweede vond ik dat er te veel overlap zat in de lesstof tussen puppy en basiscursus. ik had door de informatie op de websitede indruk dat de basiscursus een vervolg was op de puppycursus. in werkelijkheid gingen we in de basiscursus weer alle dingen aanleren die we in de puppycursus ook al hadden gehad. ik vond dat vervelend, en niet erg motiverend. maar nogmaals, de docentes an sich deden het geweldig. mijn commentaar is meer op de organisatie van de cursussen en zeker niet op de docentes.

Aniek Uit: emmeloord

12-03-2019

Positieve ervaring:
De praktijklessen waren erg leerzaam en heel positief. Er was genoeg tijd voor ontspanning en de begeleiding was heel erg goed

Tips/suggesties:
De theorielessen zouden iets interessanter mogen met minder herhaling en de persoonlijke vragen van deelnemers zouden misschien achteraf beantwoordt kunnen worden in plaats van tijdens de les

Rienkje Uit: almere

12-03-2019
7,7

Cursus: Puppycursus

Positieve ervaring:
ja: kleine groep, goede organisatie, binnen

Tips/suggesties:
meer individuele tips bij praktijkles
meer ruimte voor persoonlijke vragen
contact andere honden van de cursus

Renee Uit: Zeewolde

Manon Uit: Lelystad

Positieve ervaring:
Het is super fijn dat alles via de mail gevraagd mag worden en dat er buiten de cursus tijden om tijd gemaakt wordt om ons te begeleiden.

Tips/suggesties:
Minder medische informatie uitgeven. Een hondenschool moet gaan om gedrag, voor medische vragen moet men naar een dierenarts.

Evelien Uit: Lelystad

9,6

Cursus: Puppycursus

Positieve ervaring:
Ik vind de lessen superleuk. Je leert heel veel. De instructeurs doen het met zoveel humor, ik hou er van. Niks meer aan toe te voegen, het is geweldig!

John Uit: Lelystad

07-02-2019
7,8

Positieve ervaring:
Zeker positief zowel klassikaal als persoonlijk.

Ellen Uit: 8226 RR Lelystad

06-02-2019
7,5

Positieve ervaring:
Positieve manier van trainen, niks moet, geen dwang als iets niet lukt, kleine groepen, dus veel individuele aandacht.

Tips/suggesties:
Ik zou toch graag ook eens naar buiten zijn gegaan tijdens deze cursus. Nu weet Jack als hij binnen is precies wat hij moet doen, maar buiten is een heel ander verhaal.

Bo Uit: Lelystad

05-02-2019

Anouk Uit: Harderwijk

02-02-2019

Positieve ervaring:
Goede persoonlijke begeleiding, positieve benadering en sfeer, veel kennis over honden. Snelle reactie op email.

Tips/suggesties:
Misschien een cursus voor "oudere" honden, opfriscursus paar jaar na basis?