Beoordelingen Martin Gaus Hondenschool Lelystad

Paul Uit: Scherpenzeel

18-07-2017
8,1

Positieve ervaring:
Ruime kennis en ervaring aanwezig ter ondersteuning van wat ik wilde trainen. Altijd ruimte en tijd voor meer dan alleen het cursus aanbod.

Bram Uit: Almere

Roelof Uit: Almere

Positieve ervaring:
De scheiding theorie en praktijk werkt prima. Tussendoor bij een KC op een veld een soortgelijke training gevolgd en de tijd dat je daar staat te luisteren terwijl je hond verveeld andere dingen doet is vervelend.
De aandacht tijdens de praktijkdelen (meerdere instructeurs) draagt ook bij aan een goed resultaat.

Tips/suggesties:
Hoewel ik de brede insteek van de training (bijv. verzorging) van harte ondersteun is het wel goed om te beseffen dat niet iedere deelnemer aan een basiscursus ook op alle vlakken van het houden van honden aan de basis staat.
Wees dus voorzichting in het oordelen over een persoon op deze onderdelen.

Karel Uit: Almere

7,3

Cursus: Puppycursus

Positieve ervaring:
Voor mij een leerzame periode om meer over het gedrag van mijn hond te weten te komen

Tips/suggesties:
Omdat mijn hond een groot jachtinstinct heeft vond ik het moeilijk om haar tijdens de les geconcentreerd te krijgen/houden door alle geuren in het tapijt

Joke Uit: 1339 RK Almere

09-07-2017

Positieve ervaring:
Goede begeleiding. Ook voor de baasjes.

Tips/suggesties:
Lessen misschien ietsje ruimer plannen na elkaar, zodat de honden nog even kunnen wennen, snuffelen in de trainingshal.
Cursus geven over de verschillende hondenrassen.

Monique Uit: Elburg

09-07-2017
7,8

Addy Uit: Dronten

08-07-2017

Voldoende informatie: Nee

Positieve ervaring:
Ik vond het gezellig leerzaam en onze hond Balou
Heeft veel basis elementen geleerd zeker een aanrader voor andere mensen bij de pub maar ook honden die wat ouder zijn.

Tips/suggesties:
Ik zou de praktijk training wat meer soort bij soort honden houden. Om met een labradoodle mee te doen in een groep met een Amerikaanse Stafford en een pitbull's, voelde ik me niet echt op mijn gemak het maakte mij ligt nerveus wat ook mijn hond peer merkt. De praktijk groepen zouden wat mij betreft wat kleiner mogen waardoor er meer een op een aandacht is voor baas en hond.

Tineke Uit: Lelystad

08-07-2017
9,6

Positieve ervaring:
Dit is nu de tweede hond waar wij mee op cursus gaan. Bij problemen kunnen we altijd advies vragen. De honden gaan graag naar cursus.

Tips/suggesties:
Vloerbedekking in de hal is niet zo een succes. De honden blijven snuffelen omdat geur niet verdwijnt.

Dirkjan en Monique Uit: Lelystad

06-07-2017
8,1

Positieve ervaring:
Mooie handvaten gekregen, hoe je met een pup om moet gaan. De lessen waren echt zinvol, we hebben veel geleerd.

Jacqueline Uit: Lelystad

05-07-2017

Positieve ervaring:
Zeer positieve ervaring. Vooral het theoretische gedeelte. Ontzettend leuk om alle ervaringen van Suus te horen. Ze zorgt ervoor dat je je hond leert kennen en op een leuke manier leert samen te werken.