Beoordelingen Martin Gaus Hondenschool Heerenveen

Hille Uit: Gorredijk

23-07-2017
7,9

Positieve ervaring:
Gewoon erg prettig. De directe aanpak en communicatie wordt zeer gewaardeerd.

n.v.t.

Gerwin Uit: Heerenveen

21-07-2017

Positieve ervaring:
Door deze cursus kan ik weer rustig over straat met de hond zonder dat deze uitvalt naar andere honden. Trienke bedanktšŸ‘šŸ»

Peyra Uit: 8495nj

20-07-2017
7,3

Positieve ervaring:
Zeer effectieve training. Veel positieve effecten op de hond maar ook op de baasjes.

Tips/suggesties:
De trainer heeft heel veel kennis. Misschien een idee om dit alles op papier te zetten.

Ric en Vera Uit: 9244 ev Beetsterzwaag

19-07-2017

Cursus: Anders

Positieve ervaring:
We woonden tot voor kort in de Randstad en hebben al veel honden gehad en zijn met allemaal naar puppy- en vervolgcursussen geweest. De cursussen die we nu in Terband volgen zijn niet te vergelijken met de andere cursussen, maar steken hier ver bovenuit. Met name de manier van lesgeven van Trienke Tjepkema is geweldig. Duidelijkheid staat voorop en de resultaten zijn voor iedereen binnen enkele lessen al zichtbaar. Zowel wij als onze hond leren veel en gaan met plezier naar deze cursussen!

Tips/suggesties:
doorgaan op dezelfde manier!

Sandra Uit: Kollum

19-07-2017

Positieve ervaring:
Duidelijk en consequente leermethode voor baas en hond,binnen 3 wk een zeer goede samenwerking met onze Jerry Lee opgebouwd.Van ongeleid projectiel tot volgzame hond,resultaat mag dr zijn !! Geweldig , en een mooie doorstroming voor vervolgcursus direct aansluitend. Trienke bedankt voor de fijne samenwerking.

N.v.t

Melissa Uit: Waskemeer

02-05-2017

Positieve ervaring:
Goede begeleiding tijdens de cursus, als ik ergens mee zat kwam Trienke altijd met een oplossing die ik meteen kon toepassen. Ik heb een pittige hond die lastig is in de omgang met mensen en andere honden door de tips van Trienke gaat dit stukken beter. Ik weet nu wat ik moet doen en vooral wat ik niet moet doen om een goed resultaat te hebben. En dat brengt veel rust in huis.

Tips/suggesties:
Het pad naar het trainingsveld kan wat beter verlicht.

Suzan. Uit: Witmarsum

02-05-2017

Positieve ervaring:
Trienke zegt waar het op staat met betrekking tot de oefeningen met de hond en mijzelf. Heb hier veel van geleerd en zal dit nu en in de toekomst blijven gebruiken.

Ga zo door.

Willyande Uit: 8423VM Makkinga

02-03-2017
8,5

Positieve ervaring:
Super cursus! Onvoorstelbaar wat jij en je hond in zo'n korte tijd samen kunnen bereiken. Het is intensief, maar ook meer dan de moeite waard. Trienke heeft goed verstand van zaken en weet goede begeleiding te geven bij probleemgedrag. Ze is duidelijk en recht door zee. Het stuk theorie heeft zeker ook toegevoegde waarde. Ik ben zeer tevreden!

Tips/suggesties:
Iets meer verlichting langs het pad/weg is fijn.

Amarins Uit: Lemmer

28-02-2017
7,8

Positieve ervaring:
Trienke is heel betrokken en heeft echt een andere mindset bij ons weten te creeƫren. Ze is duidelijk en geeft aan wat ze wil en hoe ze het wil. En het werkt, we hebben een andere hond gekregen.
De cursus was heel intensief, maar maakte ook je in korte tijd veel bereikt.

Ga zo door!

Joke Uit: Heerenveen

23-02-2017

Positieve ervaring:
Hele goede cursus.Voor elke eigenaar van een hond een must. Trienke is kritisch en dat maakt dat wij enorm hard doortrainen tot een goed eind resultaat. Ze is een goede trainer en heeft een uitstekende kennis!