Beoordelingen Martin Gaus Hondenschool Boxmeer - Venray

Geertjan Uit: gennep

08-07-2018
9,8

Positieve ervaring:
Luisterend oor bij problemen met de hond om dit samen op te lossen. Zeer begaan met de hond.

Tips/suggesties:
nvt,zijn zeer tevreden hoe het georganiseerd is.

Gerrie Uit: MIERLO

07-07-2018
9,9

Positieve ervaring:
Er wordt met humor lesgegeven.Jolande vooral, heeft veel kennis van zaken. Er wordt theorie aan praktijk gekoppeld. Er is ruimte voor vragen en persoonlijke aandacht. Wij hebben er veel geleerd, samen met onze hond in een heel fijne groep! De resultaten waren voor ons verbluffend!

Lancy Uit: Venray

07-07-2018

Positieve ervaring:
Jolande is een fijne instucteur met veel kennis en ervaring. Ze begeleid jou goed om "te leren samenwerken" en je krijgt een goed luisterde hond om van te houden!!! Ik ga met veel plezier beginnen aan : Vervolg 1

Ook erg fijn vindt ik dat je alle benodigde spullen zoals: tuigje, lange lijn, beloningstasje en beloningssnoepjes allemaal daar kunt kopen. En het Summerschool programma vind ik ook een hele mooie aanvulling.

Kim Uit: Oostrum

06-07-2018

Positieve ervaring:
Veel dingen klinken allemaal heel normaal, maar dan moet je t ook nog "even" doen.
Erg lastig vooral met zon grote puber als onze Bono. Zeer tevreden met het tot nu toe al behaalde resultaat! Op naar de volgende curus

Siem en Esther Uit: Tegelen

05-07-2018

Voldoende informatie: Nee

Positieve ervaring:
Zeer tevreden over de leermetode. Jolande is duidelijk en geeft met veel enthousiasme les. wij hopen dat de vervolg 1 net zo leerzaam is als de basis cursus samenleren. Wat erg leuk aan deze cursus is, dat een bordeauxdog gelijk aan het begin enthousiast mee deed.

Heidi Uit: Helmond

21-05-2018

Positieve ervaring:
we zijn begonnen met de puppycursus daarna met veel enthousiasme de basiscursus gevolgd, waar ik en mijn hondje veel geleerd hebben in een heerlijke omgeving en ongedwongen gemoedelijke sfeer. De manier van lesgeven is zo opgesteld dat je in korte tijd heel snel sprongen vooruit maakt wat natuurlijk erg leuk is voor hond en baas. Wij gaan dan ook met heel veel zin beginnen met de vervolgcursus.

Tips/suggesties:
Zo doorgaan! Bij basiscursus misschien meer aandacht voor het werkboek.

Riet Uit: Venray

20-05-2018

Positieve ervaring:
Goede uitleg praktijk en theorie.
Vriendelijke instructeurs, bij vragen een duidelijke uitleg

Tips/suggesties:
Misschien dat het ook leuk is om de honden samen een keer te laten spelen met elkaar

Marjo en Joost Uit: Vierlingsbeek

20-05-2018

Positieve ervaring:
Nadat we onzeker van een andere hondenschool afkwamen hebben we nu weer alle vertrouwen in onze band met onze lieve Sam.
Dit vooral omdat onze Sam praktisch en wij ook theoretisch goed begeleid werden waardoor wij elkaar steeds beter leerden begrijpen. We kregen ook nieuwe inzichten waardoor we onze Sam gedurende de periode positief zagen veranderen.
We hebben er ook weer heel veel zin in en gaan vol vertrouwen beginnen met de vervolgcursus.

Karin Uit: Milheeze

11-04-2018

Positieve ervaring:
Jolande geeft goede uitleg en informatie en bij problemen met de hond helpt ze graag en reageert ze snel.
Mijn hond en ik zijn super tevreden en mijn hond(nu 6 mnd) loopt los met mij mee en luistert prima!

Zo doorgaan!

annette Uit: stevensbeek

01-04-2018

Positieve ervaring:
Wijj hebben hier veel geleerd met onze 2jarige hond. Fijn om eindelijk ontspannen te kunnen wandelen zonder dat er constant aan de lijn getrokken wordt! En wat te doen in probleemsituaties; onze hond zal waarschijnlijk met bijna geen andere honden vrienden worden, maar nu we hem beter in het contact kunnen sturen is het voor iedereen leuker geworden. Tijdens de lessen veel ruimte voor vragen te stellen. We zijn heel blij dat we deze cursus gedaan hebben bij Jolande.

Nee, helemaal tevreden.