Beoordelingen Martin Gaus Hondenschool Boxmeer - Venray

Ans Uit: 5434 LB VIANEN

17-08-2017

Cursus: Vervolgcursus

Positieve ervaring:
Het duurde even voor ik besloot zo ver van huis te gaan voor een cursus met de hond (bij ons om de hoek zit ook een hondenschool). Ik ga nu vervolg 3 doen en heb nog geen moment spijt gehad dat we bij Jolande terecht zijn gekomen. Zij probeert echt mens en hond op elkaar af te stemmen.

Paul Uit: Merselo

04-07-2017

Positieve ervaring:
Cursus als zeer prettig en leerzaam ervaren. Het was intensief, met drie sessies per week, maar we gingen er graag naar toe. Jolande wist altijd wel met goede raad te komen in geval van problemen met de hond. Gaf tijdens de lessen duidelijke en goede instructies en adviezen.

Tips/suggesties:
Deze basiscursus in twee i.p.v. drie lessen per week geeft meer ruimte om te oefenen tussen de lessen.

Mary ann Uit: Venray

02-07-2017

Positieve ervaring:
Balou en ik hebben de lessen als zeer prettig en leerzaam ervaren. Jolande geeft duidelijk uitleg bij elke oefening en er is voldoende tijd voor vragen of opmerkingen.door het werken met de clicker boek je snel resultaat .balou en ik hebben samen veel geleerd en gaan zeker verder met de
vervolgcursus 1 ! Jolande thanks 👍

Vooral zo doorgaan

Loes Uit: Venray

01-07-2017

Positieve ervaring:
Martin Gaus Hondenschool Boxmeer-Venray zou ik aan iedere hondenbezitter aanraden.
De trainster Jolande Segers geeft op een heel ontspannen en positieve manier les. Ze heeft respect voor mens en dier. Je kunt merken dat dit echt haar passie is. Ze is heel betrokken en geeft goede adviezen en tips.
Het was niet alleen een training voor mijn hond Luna, maar ook voor mij. Mijn belangrijkste les was: rustig blijven (in de zin van: niet gaan stressen), omdat Luna een nogal onrustige aard heeft.
Ik ben dus heel blij dat ik deze cursus gevolgd en Luna en ik gaan door met de vervolgcursus 1!
Nogmaals: heel erg bedankt Jolande!!!

Ga zo door!

Mark Uit: Venray

20-06-2017
8,2

Positieve ervaring:
Het gedrag van onze Franse Bulldog is echt veranderd tijdens het volgen van de cursus. We hebben geleerd onze hond beter te begrijpen en de hond begrijpt daarbij ons beter.

Tips/suggesties:
De persoonlijke begeleiding heb ik als zeer plezierig ervaren. Houd dit er in!

Lieke Uit: Holthees

05-06-2017

Cursus: Vervolgcursus

Positieve ervaring:
Duidelijke instructies en goede feedback waardoor je snel leert en het leuk is om te leren! De boslessen waren n geweldig leuke afwisseling op de normale lessen.

Ingrid Uit: Beugen

01-06-2017
9,9

Positieve ervaring:
Nooit gedacht dat een puppycursus zo leuk kon zijn en dat de hond en wij als baasjes zoveel zouden leren! Met een glimlach, een positieve instelling en geduld heeft Jolande ons de kneepjes van het samenwerken met onze pup Google geleerd. Vandaag heeft Google haar 1e diploma gehaald: trotse baasjes, blije hond! Dank je wel Jolande en Monique voor jullie enthousiasme en wij kijken uit naar de vervolgcursus 1!

Tips/suggesties:
Geen suggesties. Alles is fantastisch geregeld!

Tom Uit: Oostrum

01-06-2017

Positieve ervaring:
Het feit dat er op een positieve manier getraind wordt is niet alleen goed voor de hond maar ook voor de baas! Hele fijne manier van trainen dus, en als het allemaal even niet lukt dan neemt Jolande graag de moeite om een les privé in te plannen! Wij raden deze hondenschool dus zeker aan!

Nee.

mie Uit: ysselsteyn

19-05-2017

Positieve ervaring:
Jolanda deed veel meer voor ons als ze eigenlijk hoefde. Ze keek alleen wat goed was voor baas en hond. Super! Heb er veel handvaten gekregen om mijn hond goed op te voeden.

Ga zo door!

Anjo Uit: Gemert

29-04-2017

Positieve ervaring:
Ik vind dat Jolanda ontzettend veel kennis heeft. Ze weet erg goed met de honden maar ook met de baasjes om te gaan. Ze is enthousiast en heel goed in haar werk.

Nee, houden zo.