Beoordelingen Martin Gaus Hondenschool Boxmeer - Venray

• Wat vindt u van de prijs/kwaliteit verhouding? 8,6

Reina en Herman Uit: Uden

19-10-2017

Positieve ervaring:
Wij hebben na een wat stroeve start door onze te hoog gestelde verwachtingen, een heerlijke trainingstijd gehad. Veel geleerd (zelf!) en onze teckel Denzel gelukkig ook! Dit was vooral te danken aan onze trainster Jolande Segers. De interventie door Jolande in de vorm van een extra privéles uur en een telefonische coaching hebben ons op het juiste pad gebracht om de cursus weer met veel plezier te volgen. Haar kennis maar vooral haar voortdurende enthousiasme en adequate aanwijzingen hebben er voor gezorgd dat Denzel ondanks zijn teckel eigenschappen met goed gevolg de basiscursus heeft afgelegd.

Tips/suggesties:
1. Meer aandacht voor de relatie eigenaren en hond. Waar sluit dat prima aan en waar liggen de specifieke uitdagingen voor de eigenaren om een goede relatie/ samenwerking op te bouwen.
2. Aankoopadvies. Voordat tot aankoop wordt overgegaan in een privéonderhoud met de toekomstige eigenaren aangeven of dit type hond matcht met de (leef) omstandigheden zoals gezinssamenstelling, beschikbare hoeveelheid tijd en ruimte e.d.
3. Als eerste les bij de puppycursus beginnen met de halsbanden en lijnen. Maak er een pasmoment van voor alle honden en laat zo ervaren wat de voor- en nadelen zijn.
4. Mogelijkheden onderzoeken om een overdekte/binnen locatie te realiseren. Dit maakt de trainingen weer onafhankelijk en zal zeker een toename van deelnemers in de winterperiode tot gevolg hebben.
5. verhoog de zichtbaarheid en naamsbekendheid door grotere uithangborden. Tenminste aan 2 zijden van de weg....

Monique Uit: Venray

18-10-2017

Positieve ervaring:
Hele fijne manier om je hond te trainen.
Mooi veld en fijne instructeurs.

Myran Uit: Stevensbeek

11-10-2017

Cursus: Vervolgcursus

Positieve ervaring:
Persoonlijke aandacht tijdens de groepslessen. Kunt altijd terecht met al je vragen.

Tips/suggesties:
Buitenruimte niet ideaal bij alle weersomstandigheden.

Tamara Uit: Venray

11-10-2017

Positieve ervaring:
We hebben veel geleerd. De manier van aanleren en het geven van tips was top. Graag gaan wij verder met de volgende cursussen. Als ik ook maar een beetje de passie en het enthousiasme van mijn begeleiders mag overnemen zou dat top zijn.

Willem Uit: Wanssum

14-09-2017
9,5

Janet Uit: Venray

14-09-2017
7,6

Positieve ervaring:
Goede aandacht voor hond en ook voor mens

??

Marc Uit: Vlierden

13-09-2017

Positieve ervaring:
We waren al vele jaren bekend met Martin Gaus en zijn hondenscholen en prefereren hun positieve gedachtengang. Met onze vorige hond Sammy waren we bij Martijn Gaus in Eindhoven geweest. Nu met Ollie kwamen we terecht in Overloon bij Jolande.

Het is wederom een hele fijne ervaring. Rustige, deskundige begeleiding in een mooie rustige omgeving (aan bos). Zowel voor de hond als de baas is het een leerzaam avondje uit.

Zoals we er nu in staan gaan we met Ollie nog heel wat cursussen volgen. In Overloon natuurlijk ;)

Ans Uit: 5434 LB VIANEN

17-08-2017
9,6

Cursus: Vervolgcursus

Positieve ervaring:
Het duurde even voor ik besloot zo ver van huis te gaan voor een cursus met de hond (bij ons om de hoek zit ook een hondenschool). Ik ga nu vervolg 3 doen en heb nog geen moment spijt gehad dat we bij Jolande terecht zijn gekomen. Zij probeert echt mens en hond op elkaar af te stemmen.

Paul Uit: Merselo

04-07-2017

Positieve ervaring:
Cursus als zeer prettig en leerzaam ervaren. Het was intensief, met drie sessies per week, maar we gingen er graag naar toe. Jolande wist altijd wel met goede raad te komen in geval van problemen met de hond. Gaf tijdens de lessen duidelijke en goede instructies en adviezen.

Tips/suggesties:
Deze basiscursus in twee i.p.v. drie lessen per week geeft meer ruimte om te oefenen tussen de lessen.

Mary ann Uit: Venray

02-07-2017
9,6

Positieve ervaring:
Balou en ik hebben de lessen als zeer prettig en leerzaam ervaren. Jolande geeft duidelijk uitleg bij elke oefening en er is voldoende tijd voor vragen of opmerkingen.door het werken met de clicker boek je snel resultaat .balou en ik hebben samen veel geleerd en gaan zeker verder met de
vervolgcursus 1 ! Jolande thanks 👍

Vooral zo doorgaan