Beoordelingen Marsha's Huid & Voetverzorging

• Sfeer 8,9
  • Behandeling 8,9

Marieke uit: Geldermalsen

08-05-2017

Perfecte locatie, aangename persoonlijke benadering, uitmuntende behandeling, heerlijke koffie :-)

Corrie uit: Deil

05-05-2017

Fijn adres, kleinschalig, leuke mensen, geen kapsones, zoals je bij andere salons wel eens ziet, je voelt je op je gemak.

Melissa uit: Meteren

29-03-2017
9,5

Ik word altijd goed, snel en persoonlijk geholpen. Ik krijg altijd tips mee voor mijn huid. Ik zie het als een uitje om naar Marsha's te gaan. :-)

Henk en Mary uit: Meteren

24-03-2017

Altijd prima verzorgd in een rustige omgeving. Bovendien een prima parkeergelegenheid.

Esther uit: Brakel

14-03-2017
9,5

Ik vond het een fijne gezichtsbehandeling. Ik vond het minder fijn dat degene die mij behandelde voor mijn gevoel nog niet heel erg ervaren was want ze zei: harsen doe ik nog niet, want dat heb ik nog maar net geleerd dus dat kan ik niet zo goed. Voortaan zou ik ook liever willen dat ze bij ALLES wat ze doet, het benoemd.

Corine uit: Beesd

11-03-2017

Yvonne uit: Buurmalsen

11-01-2017

Goede adviezen! Fijne producten!
Geeft goed aan als er bijv. een arts ingeschakeld dient te worden. Mijn puberzoon met heftige acne is er goed geadviseerd. En ikzelf laat me met regelmaat ook behandelen en verwennen. Een aanrader dus!

desire uit: geldermalsen

14-12-2016
7,8

een tip die ik eerder heb gegeven is een paar nieuwe bladen bij het zitje. het komt mij onverzorgd over en het geeft ook een prettig gevoel voor mij als een blad van dat seizoen ligt

colinda uit: Geldermalsen

02-12-2016

er wordt goed geluisterd naar evt problemen. Er wordt advies gegeven.

Mariet uit: Geldermalsen

21-11-2016