Beoordelingen MARK Academy voor Leefstijl B.V.

Vivian

27-08-2017

Training: Post HBO Integraal leefstijlcoach

Goed programma, veel tijd om te oefenen en veel interactie. Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en coaching. Gedurende de opleiding een vast gezicht en daarnaast ook andere docenten, allemaal inspirerend!

Dorien

12-07-2017

Training: Post-HBO opleiding tot Integraal Leefstijlcoach

Opleiding waarin niet het opdoen van kennis, maar vooral het aanleren van nieuwe vaardigheden centraal staat. Voor mij, als echte 'boekenwurm', een nieuwe ervaring. De onderwerpen 'ik als mens', 'ik als coach' en 'ik als ondernemer' komen alle drie ruimschoots aan bod. Veel oefenen en ervaren waarin alles staat of valt met je eigen bereidheid om te ondergaan en te leren. Ik heb mijn blikveld kunnen verbreden en mijn visie op ''gezond gewicht'' (ik werk als gewichtsconsulent)wordt nu vormgegeven vanuit een holistische kijk op gezondheid. Een waardevolle aanvulling voor mijn praktijk en een hele mooie ervaring voor mij als mens!

Denise

10-04-2017

Training: Post-HBO registeropleiding tot integraal Leefstijlcoach

Ik ben erg onder de indruk van de kwaliteit van deze opleiding. Toen ik startte had ik niet gedacht om zo'n stevige basis mee te krijgen op alle vlakken die nodig zijn om succesvol te worden: jezelf managen, een goede coach zijn en ondernemer!

De docenten zijn betrokken, gedreven ondernemers met ieder hun eigen toevoeging aan je leerproces. In de avonden werden ook regelmatig nog extra workshops aangeboden, om naast het toepassen ook zelf ook te mogen ervaren. Heel waardevol. De hoofddocent is bovendien een zeer ervaren en bijzonder goede coach. Goed voorbeeld doet goed volgen :-).

Naast deze opleiding heb ik nog enkele trainingen gevolgd bij MARK academy, waarover ik ook erg te spreken ben. Ik zou absoluut opnieuw voor ze kiezen, als ik voor de keuze zou staan.

Na de opleiding moet je het natuurlijk zelf doen, maar ik heb er wel een waardevol netwerk aan mede-coaches aan over gehouden.

Christine

06-03-2017

Training: post-HBO opleiding tot Integraal leefstijlcoach

TOP-opleiders, TOP-opleiding. Integraal op meerdere vlakken! Natuurlijk t.a.v. de MARK- visie op Leefstijl, maar ook v.w.b. de opleiding zelf! De 5 dimensies van het MARK-balansmodel kunnen niet zonder elkaar. De drie opleidingszuilen in de opleiding tot Integraal Leefstijlcoach, ‘ik als mens’, ‘ik als coach’ en ‘ik als ondernemer’ beïnvloeden elkaar en vullen elkaar aan op soortgelijke wijze. Ik begon de opleiding om een goede coach te worden en ‘wat’ sturing te krijgen in het starten van mijn eigen bedrijf. Wat bleek? Mijn ontwikkeling op de dimensie ‘ik als mens’ is afgelopen de jaar dé motor geweest in veel van wat ik bereikt heb in de andere 2 zuilen!
Naast deze motor was er nog een belangrijke motor; de trainers/docenten. Deskundig, gedreven, betrokken, maar zo ‘gelijk aan ons’ en relaxed! Allen zo goed in staat de ideale sfeer te scheppen waarin wij, mijn groepsgenoten en ikzelf, ons goed voelden en onszelf konden zijn. De opleidingsdagen waren voor mij niet alleen maar leerzame, maar ook hele prettige en leuke dagen.
Meer inzicht in mezelf en in mijn eigen gedrag is een eyeopener geweest die mij het op zoveel fronten makkelijker en leuker gaat maken en door de kennis en kunde die ik heb opgedaan, voel ik me nu echt een professioneel coach met een eigen bedrijf! Het resultaat van een jaar MARK is boven mijn verwachting uitgestegen!

Femke

25-02-2017

Training: Post-HBO registeropleiding tot integraal leefstijlcoach

Een praktijkgerichte opleiding met ervaren en kundige trainers. Door de inhoud van de opleiding en de module-opdrachten ben ik zelf door een proces gegaan wat enorm goed is geweest voor mijn ontwikkeling. Ook sta ik nu sterker als ondernemer en weet ik wat ik wil. Daar heeft de opleiding ook positief aan bijgedragen. Ramon en Nicole (directie) zijn fijne mensen in de omgang en stralen positiviteit uit. Zij willen het beste voor de studenten en zijn zich ervan bewust wat voor emoties deze opleiding met zich mee kan brengen (de andere trainers ook overigens).
Verbeterpunt: er zou meer aandacht besteedt kunnen worden bij FQ rondom het thema bewegen.

Samengevat een bijzonder mooie opleiding! Mocht je een avontuurlijke reis willen aangaan op het gebied van leefstijlcoaching, dan is deze opleiding zeker aan te bevelen.

Lydia

22-02-2017

Training: Post HBO Registeropleiding Integrale leefstijlcoaching

De post HBO registeropleiding tot Integraal leefstijlcoach bij Mark Academy heb ik ervaren als compleet, professioneel en waardevol. Op alle fronten is de opleiding integraal. Uiteraard is het MARK-model integraal, maar het integrale uit zich ook in de opzet van de opleiding en de vormgeving van iedere opleidingsdag en iedere opdracht. Er is ruim aandacht voor je persoonlijke ontwikkeling binnen de verschillende rollen: ik als mens, coach en ondernemer. Jij als deelnemer zit achter het stuur en kan er heel veel uithalen wanneer je dat wilt en de uitdagingen aangaat.
De diversiteit aan professionele en bevlogen trainers, uiteenlopende inspirerende werkvormen en intensieve fijne contacten met medecursisten in de heerlijke vitale omgeving van Ommen vond ik echt geweldig.
Zelf heb ik binnen deze opleiding de rode draden uit mijn leven en werk samen kunnen bundelen tot 1 geheel, bovendien heeft de opleiding mij in alle rollen weer krachtiger gemaakt:
Als mens ben ik gegroeid in mijn vertrouwen om te werken met wat er is en dat ik dat kan door er met aandacht te “zijn”.
Als coach ben ik weer completer geworden. Met het integrale model bied ik een totaalpakket en daarmee kan ik coachees bewust en inzichtelijk maken hoe de wisselwerking tussen de verschillende dimensies is en hoe je hiermee aan de slag kan gaan om vitaliteit te verhogen.
Als ondernemer heb ik helder gekregen wat ik wil doen, met wie en op welke manier, dat ga ik nu uitvoeren. Ik heb er zin in!

Kortom het was een geweldige reis, die ik niet had willen missen en ook anderen van harte gun en aanbeveel.

Martino

21-02-2017

Training: Post HBO registeropleiding tot integraal leefstijlcoach.

Mooi jaar geweest, en inderdaad je leert op deze opleiding als mens, coach en ondernemer. Leuke gepassioneerde docenten, gevarieerd programma. Ramon top gedaan en je bent een fijne coach maar ook een geweldig mens.

Jacqueline

04-07-2016

Training: Integrale Leefstijlcoachingsopleiding

Ik heb genoten van alle opleidingsdagen, alle aangereikte coach tools, de verscheidenheid aan trainers, de mooie locatie, het feit dat er ondernemerschapsleer en voedingsleer in de opleiding zit, geweldig om nu integraal te kunnen werken-coachen.

Rieneke

15-06-2016

Training: Post HBO opleiding Intergraal leefstijlcoach

Ik heb deze opleiding als heel compleet ervaren. Ik was op zoek naar een goede basisopleiding (waarbij het niet gaat om een stukje van de mens, maar juist gekeken wordt naar het totaalplaatje)én een goede stok achter de deur om mijn businessplan voor eigen praktijk op poten te krijgen. Door deze opleiding is dit zeker gelukt. In elke module komt een zakelijk stuk terug waardoor ik een goede stok achter de deur had om steeds verder na te denken over mijn eigen bedrijf. Daarnaast gaat de opleiding diep en heb ik voor mezelf een stuk proceswerk gedaan, dit mede door mijn lieve medestudenten. Ik heb coachingsmethodieken geleerd, maar vooral geleerd wat mijn eigen kracht en manier van coachen is en hoe ik deze in kan gaan zetten. Heel waardevol! Qua modules/papieren/examen kunnen ze nog wat puntjes op de i zetten door de formaliteiten goed te regelen, maar al met al vond ik dit maar bijzaak. Top opleiding!

Anita

09-06-2016

Training: post-HBO opleiding tot integraal leefstijlcoach

Tijdens de opleiding werd ik continu geprikkeld om op onderzoek te gaan en nieuwsgierig te zijn naar wat anderen mensen bezig houdt.
Hoe ik andere mensen bewust kan maken van het feit dat ze zelf de regie van eigen vitaliteit in handen hebben. Verder heeft de opleiding me meer bewust gemaakt van mijn eigen mens zijn en de invloed daarvan op mijn relatie met anderen.
Een waardevol cadeau, waar ik dagelijks de vruchten van pluk.