Beoordelingen Marcus Vloeren

• Garantie / nazorg 8,9

van Opdorp uit: 's-Hertogenbosch

08-01-2018
8,2

Vloer besteld maar helaas op de dag van levering bleek de vloer fout geleverd te zijn door de fabrikant. 1 belletje en de volgende ochtend stond er een koerier voor de deur inclusief nieuwe vloer.

TOP SERVICE !!!!!!!!!!

Eric

31-12-2017

bouwmans uit: rosmalen

7,9

mooie werk afgeleverd

Rodriguez uit: Berlicum

9,7

Onze pvc en laminaat zeer vakkundig gelegd. Heel erg blij mee. Fijn in onderhoud. Aanrader

Desiree uit: Veghel

25-12-2017

Ik heb een super mooie voel gekocht bij Marcus, hij ligt strak in mijn huis en ik krijge er veel complimenten over!! Marcus zelf denkt heel goed met je mee als je tegen probelemen aanloopt. Ik heb dus hele goede ervaringen met marcus vloeren en zou hem aanbevelen.

Felix uit: Rosmalen

22-12-2017

Wij hadden waterschade aan onze houten vloer. Deze is op vakkundige wijze en in goed onderling overleg heel mooi gerepareerd door Marcus Vloeren. Wat ons betreft een echte aanrader voor houten vloeren!

Ad Boogers uit: Rosmalen

10-12-2017

Ik heb op alle kamers op de bovenverdieping laminaat gelegd. De dorpels zijn verwijderd zodat één vloer is ontstaan. Marc heeft ter plaatse uitgelegd hoe deze klus te klaren.
Jammer dat het monsterbord in de showroom, niet volledig klopte met de geleverde partij.

van Iersel uit: Rosmalen

27-09-2017

Marcus vloeren geeft je uitgebreide informatie en advies. In goed overleg kan gekozen worden uit diverse vloeren en varianten. Wij hebben gekozen voor laminaat voor de tussen- en zolder verdieping en de houten vloer beneden hebben we laten opschuren en behandelen. Marcus werkt met een goed bedrijf voor het opschuren en behandelen van de beneden vloer. Onze vloer was erg beschadigd en lag op meerdere plaatsen los en dit is naar tevredenheid gerepareerd.

Rita van Herwijnen uit: 's-Hertogenbosch

23-09-2017
7,8

M. van Wieringen uit: Empel

19-09-2017

Marc is een uitstekende vakman en weet waar hij over praat. Hij komt zijn afspraken na en is zeer behulpzaam.