Beoordelingen Marcus Vloeren

• Garantie / nazorg 9,0

Fam. Van Iterson uit: Rosmalen

17-05-2018
9,8

Marcus.Vloeren heeft twee jaar geleden bij ons laminaat gelegd. Na een jaar ontstonden er naden. De reactie van Marcus. Compleet geheel hersteld en waar nodig vernieuwd. Dit is service van het hoogste niveau. Dank hiervoor, geweldig. Wij zullen Marcus vloeren iedereen aanbevelen.

Sabine uit: Den Bosch

11-05-2018

stipt op tijd, flexibel en vakkundig.

FJ Rodriguez uit: Berlicum

14-04-2018
9,8

Kon niet beter goede vakman en goede producten

Merel uit: Den-Bosch

12-04-2018

Goed persoonlijk advies, duidelijke communicatie en prachtig eindresultaat. Zeer tevreden over de professionaliteit zowel vooraf, bij de uitvoering als nadien. Aanrader!

Fam. Maas uit: Rosmalen

09-03-2018

Mark heeft ons netjes geholpen in de showroom. We mochten een model mee naar huis nemen om te kijken hoe het materiaal bij ons interieur stond.
Na de bestelling is de vloer snel geleverd en op carnavalsmaandag is begonnen met het leggen van de vloer inclusief plinten. Dinsdagmiddag was het karwei afgerond. We zijn heel blij met onze nieuwe vloer en van iedereen krijgen we complimenten.

Carla van den Broek uit: Rosmalen

08-03-2018

Super goede ervaring, deskundig, goede kwaliteit en zeer klantvriendelijk

van Opdorp uit: 's-Hertogenbosch

08-01-2018
8,2

Vloer besteld maar helaas op de dag van levering bleek de vloer fout geleverd te zijn door de fabrikant. 1 belletje en de volgende ochtend stond er een koerier voor de deur inclusief nieuwe vloer.

TOP SERVICE !!!!!!!!!!

mooie werk afgeleverd

Rodriguez uit: Berlicum

25-12-2017
9,7

Onze pvc en laminaat zeer vakkundig gelegd. Heel erg blij mee. Fijn in onderhoud. Aanrader