Beoordelingen Marcel Media

• Eindresultaat 9,3

Lya uit: Tilburg

02-07-2017

Bedrijfsnaam: Verbluffend Anders

Heeft verstand van zaken en zeer vriendelijk

10-05-2017

Bedrijfsnaam: ASG

Marcel heeft diverse opdrachten afgelopen jaren voor volle tevredenheid uitgevoerd.
Hij is vriendelijk, meedenkend, snel en deskundig. Ook de kwaliteit prijs verhouding is bij hem dik in orde!
Een echte aanrader.

Peter uit: Leeuwarden

18-04-2017

Bedrijfsnaam: DierSpeciaal

Marcel heeft onze Oscommerce site voorzien van SSL.
Omdat hij toch bezig was, heeft hij wat verbeter voorstellen gedaan en daarna uitgevoerd.
De factuur was een verrassing. De prijs was namelijk lager dan was overeengekomen! "... uiteindelijk was minder tijd nodig" stond op de factuur. Klasse dus.

14-04-2017
1,0

Bedrijfsnaam: Zwaard en Volk

Prima orienterend emailcontact, maar toen ik een afspraak wilde maken om met hem in zee te gaan kreeg ik geen respons meer. Niet via email, contactpagina, facebook.

Miranda uit: Hoogerheide

04-03-2017
9,6

Bedrijfsnaam: Medical Beauty Center - Luxury4You

Met Marcelmedia succesvol de stap genomen naar Magento vanuit bestaande os commerce shop. Marcel heeft het gehele traject begeleidt en technisch uitgevoerd. Knelpunten worden snel, deskundig en met goed advies besproken en opgelost. Dit allemaal op basis van een vaste prijs afgesproken aan het begin van het traject. Zeer hoge prijs/kwaliteit en een absolute aanrader van MKB bedrijven die de ambitie hebben om door te groeien in het hogere segment van internet.

Santino uit: Breda

24-02-2017

Bedrijfsnaam: Standbouw uitzendbureau

Prettig werken met Marcel, heb binnen 48uur een website staan, waarmee ik zelf in het csm kan gaan werken. Marcel heeft mijn WordPress website op een database gezet en meer. Ben er erg blij mee...

Nu nog de website verder opbouwen!

Patty uit: Tilburg

24-02-2017

Bedrijfsnaam: Just-in-fashion

Er zijn veel webshop designers maar wij zijn blij dat we voor Marcel media hebben gekozen, duidelijk plan vooraf en geen extra kosten achteraf,

Wij zijn dik tevreden 😃.

Biona uit: Scherpenzeel

10-01-2017

Bedrijfsnaam: Biona Natuurprodukten

Kun je goed mee samenwerken, en heeft inzicht.

Puck uit: Tilburg

10-01-2017

Bedrijfsnaam: Oh So Lovely

Zeer goed geholpen. Ik liep vast met mijn Magento webwinkel en met wat hulp op afstand was ik daar zo vanaf. Enorm fijn!

Rick

05-01-2017

Bedrijfsnaam: TCA

Marcel is vriendelijk en betrouwbaar, staat open voor nieuwe dingen, komt afspraken na en is vakkundig. Met zijn kennis van oscommerce heeft hij voor mij alles in huis om mijn webshop te verbeteren.