Beoordelingen Marcel Media

• Eindresultaat 9,3

Zefanja uit: Arnhem

16-01-2018

Bedrijfsnaam: Zendee

Heel tevreden! Weet waar hij het over heeft en is snel. Volgende keer maak ik weer gebruik van zijn diensten.

E uit: Deurne

15-01-2018

Bedrijfsnaam: Vanosrepair

Enkele aanpassingen laten maken aan de site en een magento update gedaan. Goede indruk van Marcel.

22-10-2017

Reageert zeer snel. Werkzaamheden correct uitgevoerd. Wij zijn zeer tevreden.

Dennis uit: Assen

12-09-2017

Bedrijfsnaam: Only-prosper

Snel antwoord, duidelijke afspraken, goede service

M.

12-09-2017

Bedrijfsnaam: Marroe

Prettige manier van zaken doen met Marcel! Duidelijk, snel en levert keurig werk af waarbij hij bij mij ook nog net dat beetje extra deed wat eigenlijk niet geoffreerd was!

De persoonlijke touch welke Marcel aan zijn manier van werken toevoegd heb ik als prettig en fijn ervaren!

Nick uit: Rijsbergen

09-09-2017

Bedrijfsnaam: VDK

Erg fijn om met Marcel samen te werken. De samenwerking kon op afstand, alles werd via de mail erg duidelijk uitgelegd en toegelicht. En niet te vergeten, het eindresultaat is prachtig! Eindelijk iemand die het begrijpt!

Lya uit: Tilburg

02-07-2017

Bedrijfsnaam: Verbluffend Anders

Heeft verstand van zaken en zeer vriendelijk

10-05-2017

Bedrijfsnaam: ASG

Marcel heeft diverse opdrachten afgelopen jaren voor volle tevredenheid uitgevoerd.
Hij is vriendelijk, meedenkend, snel en deskundig. Ook de kwaliteit prijs verhouding is bij hem dik in orde!
Een echte aanrader.

Peter uit: Leeuwarden

18-04-2017

Bedrijfsnaam: DierSpeciaal

Marcel heeft onze Oscommerce site voorzien van SSL.
Omdat hij toch bezig was, heeft hij wat verbeter voorstellen gedaan en daarna uitgevoerd.
De factuur was een verrassing. De prijs was namelijk lager dan was overeengekomen! "... uiteindelijk was minder tijd nodig" stond op de factuur. Klasse dus.

14-04-2017
1,0

Bedrijfsnaam: Zwaard en Volk

Prima orienterend emailcontact, maar toen ik een afspraak wilde maken om met hem in zee te gaan kreeg ik geen respons meer. Niet via email, contactpagina, facebook.