Beoordelingen Mansbouw Dordrecht

Leenderd uit: Papendrecht

19-12-2017
9,6

Ervaring met: Dakkapel

Zeer nette dakkapel laten zetten door deze firma. Communicatie was fijn.

De dakkapel is op de werkplaats bij Mansbouw gemaakt en is in 1 dag bij ons geplaatst. Wij hadden geen overlast van stof of puin door onze woning door dat dit met de kraan direct door het dak werd afgevoerd.

Zeker een aanrader!

Hans uit: Dordrecht

18-12-2017
4,6

Ervaring met: Verbouwingen

Er zijn nog wat "losse eindjes" achtergebleven aan het eind van de verbouwing. Een servicebezoekje of vraag een maand na de oplevering zou beter geweest zijn dan een enquete als deze. Er zijn zeker verbeterpunten, maar daar zal ik binnenkort een aparte mail aan wijten.

Paul Michel uit: Dordrecht

16-12-2017

Ervaring met: Verbouwingen

In goed overleg een verbouwing gerealiseerd.
Alleen 6 schroeven vergeten.

Laura uit: Dordrecht

16-12-2017
9,6

Ervaring met: Renovatie

Mansbouw Dordrecht heeft bij ons een renovatie uitgevoerd van onze nieuwe woning.

Na het invullen van het contactformulier op de website werd er die zelfde dag nog contact opgenomen door een van de medewerkers.

Gesprekken voor het uitbrengen van de offerte waren erg fijn waardoor wij veel inzicht kregen in de werkzaamheden.

De verbouwing zelf liep vlekkeloos, meer en minderwerk werd vooraf, helder en transparant, schriftelijk overlegd.

Het personeel is ook erg vriendelijk en zeker vakbekwaam.

Wij raden Mansbouw Dordrecht zeker aan!

Frits uit: Dordrecht

Marijn uit: Dordrecht

8,2

Henk uit: Dordrecht

Ervaring met: Houtrot reparatie

Uitstekende ervaring met Mansbouw Dordrecht.

Wij hadden ernstige last van houtrot aan diverse kozijnen van onze woning, de rotte delen zijn weggehaald en vervangen. En daarna is het kozijn weer netjes geschilderd. Je ziet er helemaal niks meer van!

De gesprekken voor het aanvragen van de offerte waren helder en transparant.

Offerte was duidelijk en overzichtelijk opgebouwd en omschreven.

Werkzaamheden zijn helemaal naar wens uitgevoerd. Het personeel was gezellig en je kon er goed mee communiceren.

Werkzaamheden bleken achteraf zelfs minder erg dan verwacht en hier werd dan ook een bepaald bedrag voor in mindering gebracht.

Helemaal top!

Erik-Jan uit: Dordrecht

Ervaring met: Verbouwingen

Draagmuur doorgang gemaakt en die heel goed uitgevoerd