Beoordelingen Manege Gasselte

• Tevredenheid 9,1

fleur uit: kampen

15-10-2017

2-daagse paardrijcursus gedaan, ik had nog nooit eerder op een paard gezeten
de instructeur gaf op een leuke en leerzame manier les, met grapjes tussendoor
de sfeer op de manege was erg gezellig vrolijke en hardwerkende mensen
bedankt voor de leuke dagen

Franka uit: Oss

18-09-2017
9,6

Dienst: Overige

Bijzonder goede sfeer en vriendelijke mensen. Ze doen er allen aan om het naar je zin te maken.

Fred uit: Purmerend

19-08-2017

Monique uit: Elburg

17-06-2017
8,2

Dienst: Overige

Wij komen van ver maar hebben nu voor de 3e keer een heerlijke buitenrit bij manege Gasselte gemaakt! Paarden zien er goed verzorgd uit en zijn heel rustig en relaxed! De leiding was wederom prima en de omgeving is prachtig. Erg genoten!

Benthe uit: Houten

21-02-2017

Jitske uit: Wildervank

25-01-2017

Dienst: Pension

Een super fijne manege, waar kwaliteit voor de paarden voor op staat. Een plek, waar je het paard Ruwvoer van topkwaliteit. Personeel wat erg kundig is, gezellig is, en in is voor een lolletje. Eerlijk, oprecht en spontaan. Geen gemiep of gekat op elkaar. Geen concurrentie onder het paardenvolk. Gewoon respect, vriendelijk en meelevend met elkaar. Óók de klanten zelf. De lessen zijn op maat. En ieder krijgt op zijn niveau les, in welke les je ook zit. Ook nemen instructeurs ook de tijd, om jou dingen uit te leggen in begrijpelijke taal.

Ilsemarie uit: Gieten

21-12-2016

Dienst: Lessen

Ik vind de Manege Gasselte een prettige voor alle paarde lief hebbers altijd erg gezellig.

Kim uit: Zuidlaren

24-11-2016

Dienst: Lessen

Erg klantvriendelijk, altijd gezellig, ik zal jullie aanbevelen bij andere mensen.
Noa vindt het ontzettend leuk bij jullie manege te mogen paardrijden.Ze gaat nog steeds met veel plezier er naartoe.

Ineke uit: Tweede Exloermond

22-11-2016

Dienst: Pension

Super zo als jullie met paarden en mensen om gaan. Pluim dat is wat jullie verdienen.
Met andere woorden SUPER.

laura uit: gasselternijveen

22-11-2016

Dienst: Lessen

er is altijd een gezellige zweer, en klantvriendelijkheid staat op nummer 1. ook leer ik er veel tijdens mijn stage en word ik goed geholpen.