Beoordelingen Mandaat

25-05-2018

Mireille uit: Westervoort

25-05-2018
3,3

schade is niet correct afgewikkeld. Ook op het moment van de schade zijn wij aan ons lot overgelaten. Tot op heden is de schade ook niet helemaal vergoed hetgeen zeer te betreuren is. Al met al zeker geen pluim voor de begeleiding en afwikkeling

Marc uit: Wijchen

24-05-2018
8,1

24-05-2018
8,5

Jan uit: Baak

23-05-2018

Correcte en snelle afwikkeling. Vriendelijk te woord gestaan door ellen van gessel.

Farina uit: Doesburg

23-05-2018

Ik ben prima geholpen. Het duurde allemaal alleen wat lang, maar dat kwam ook mede door de tegenpartij. Daar kunnen jullie niks aan doen. Maar ik ben een super tevreden klant.

Jan uit: Olst

18-05-2018
n.v.t.

ik ben alleen (zeer) ontevreden over de afspraken met Dekra. Dat heeft veel te lang geduurd (2 maanden). Dat komt niet alleen door de drukte met de stormschade, maar ook door hun manier van werken, zoals het aangeven van globale tijden waarop de schade-expert langskomt (tussen 8.00 en 14.00uur). Daar kunnen werkende mensen niet hun rooster op aanpassen. Dat moet echt verbeteren!

A uit: Doetinchem

18-05-2018
7,3

Afspraken na komen slecht dit omdat er gevraagd wordt dat er een exper moet komen maar vervolgens belt deze ‘s ochtends al af dat hij niet gaat redden die dag. Of dat de garage maar foto’s wilde mailen zodat deze de schade kon bepalen.

Gerrit uit: Epe

17-05-2018
9,5

Is goed z

Kurt uit: Didam

07-05-2018

Afwikkeling schade supersnel geregeld. Boj melden schade is kort en bondig uitleg gegeven wat benodigd is voor de afhandeling van de schade en hoe aan te leveren. Nadat alles is ingediend, binnen 1 dag korte en bondige terugkoppeling ontvangen over de afwikkeling. Sneller en beter kun je het niet hebben. Top.