Beoordelingen Mambulu! Safaris

yvette uit: Cascais, pt

01-03-2019

Ervaring met: Safari in Botswana, Safari in Zambia, Safari in Malawi

Beoordeling:
Rob Sijm is goed ingevoerd in zijn Afrikaanse safari-wereld en heeft ons de juiste adviezen gegeven voor een korte maar zeer intensieve reis met de familie (9 man) naar Tanzania voor 4 nachten en 5 dagen. Meer dieren gezien dan beloofd! Lodges en personeel waren top. 3e keer dat we via Mambulu Safaris reizen en dat zegt meer dan genoeg: aanrader.
Yvette

Robby uit: Stabroek

11-02-2019

Ervaring met: Safari in Botswana

Beoordeling:
geweldig hoe Rob (mambulu) je reis in elkaar steekt, luistert naar je wensen en deze tot vervulling brengt.

Davide uit: Amsterdam

15-01-2019

Ervaring met: Safari in Namibië

Beoordeling:
Fantastische, afwisselende reis op maat georganiseerd!

Henny en Leny uit: Oudesluis

13-12-2018

Ervaring met: Safari in Zuid-Afrika

Beoordeling:
Het was een prachtige reis. Alles is gegaan zoals afgesproken, complimenten voor Mambulu. We zijn op 4 verschillende safari's geweest, dat was genieten van alles wat we zagen. Bij allen was de tent of het huisje super in orde. het eten was ruim gevarieerd. We hebben samen genoten van de natuur de rust. Mooie foto's gemaakt

Hans uit: Oosterhout

12-12-2018

Ervaring met: Safari in Namibië

Beoordeling:
Ik kende Rob al uit de tijd dat wij collega's waren. Vanuit die herinnering heb ik hem het vertrouwen gegeven om onze reis in november 2018 naar Namibie te regelen. Dat vertrouwen heeft hij zeker versterkt. Mijn vrouw en ik hebben een fantastische ervaring gehad en bijna alles was perfect voor elkaar. Datgene dat even niet goed ging is zeer adequaat opgepakt en opgelost. Ik kan Rob en het team van Mambulu! Safaris dan ook van harte aanbevelen. Met de hulp van Rob en het team gaat u een fantastische reis beleven.

Lambert uit: Simonshaven

09-12-2018

Ervaring met: Safari in Zambia, Safari in Malawi, Safari in Tanzania

Beoordeling:
Je reis is inderdaad wat je er van gehoopt had.

Simone & George uit: Hoofddorp

05-12-2018

Ervaring met: Safari in Zambia

Beoordeling:
We hebben een fantastische reis naar South Luangwa National park in Zambia gehad. Geregeld en verzorgt door Mambulu Safari. In één woord "Geweldig"!!!! Waanzinnig mooie dieren gezien en kunnen fotograferen. Track & Trail Rivercamp heeft mooie lodges en goede voorzieningen. Zikomo Safaricamp is meer basic maar netjes en de bedden zijn goed. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. De gids en spotter brachten ons naar de mooiste plekken om de dieren op hun best te fotograferen. Peter Geraerdts is bij uitstek geschikt om met fotografen op pad te gaan.

Rob Sijm, heel hartelijk dank voor het organiseren van deze reis. We komen volgend jaar vast langs voor onze volgende safari!

Ruben en Mathilde uit: Velserbroek

07-11-2018

Ervaring met: Safari in Tanzania

Beoordeling:
Rob heeft ons uitstekend geholpen met onze reis naar Tanzania. Hij doet zijn uiterste best je wensen in een totaal pakket samen te laten komen en past het aan tot je tevreden bent. Wij hebben de eerste week de Kilimanjaro beklommen. Gevolgd door een week safari door Tarangire, Ngorongoro, Serengeti en Lake Manyara. Het persoonlijke contact met Rob en de adviezen voor onze reis hebben wij als erg prettig ervaren.

Rob bedankt voor het samenstellen van onze mooie reis!

Priscilla uit: Haarlem

05-11-2018

Ervaring met: Safari in Zuid-Afrika

Beoordeling:
Wij hebben echt een droomreis gehad. Rob had alles perfect geregeld en we hadden regelmatig fijn contact. Het was perfect. Dit was een reis om nooit te vergeten!!