Beoordelingen Makelaardij Sierd Moll

9,8

P uit: Jubbega

18-12-2017

Ervaring met: Verkoop

Wil je jouw huis verkopen neem Makelaardij Sierd Moll.De heer Moll heeft zich voor 100% ingezet voor de verkoop van onze woning. Steeds werd met ons contact opgenomen wanneer er ontwikkelingen waren. Wij zijn dankbaar en adviseren andere verkopers zich in verbinding te stellen met Makelaardij Sierd Moll

Remco uit: Hoornsterzwaag

18-12-2017

Ervaring met: Verkoop

Sierd Moll is een hele prettige makelaar die zich 100% inzet om de woning zo goed en zo snel mogelijk te verkopen. Hij heeft ons super geadviseerd en altijd heel goed op de hoogte gehouden. Ik zou Sierd moll en zijn collega's aan iedereen aanbevelen (Uiteraard zijn de courtagekosten een nooit leuke kostenpost, maar die heeft Sierd dubbel dwars verdiend).

Stefanie uit: Gorredijk

15-12-2017

Ervaring met: Verkoop

Alles helder en duidelijk. Contact was elke keer vlot na elke bezichtiging, ze denken mee en zijn vooruitstrevend met de 360 view foto's /bril. Zeker een aanrader.

Marc uit: Gorredijk

14-12-2017

Ervaring met: Aankoop

Sierd is een topper. Goed voorbereid, signaleert dingen die je zelf niet ziet. Een aankoopmakelaar als deze is naar mijn idee altijd een winnende!

Wytze uit: Hoornsterzwaag

14-12-2017

Ervaring met: Verkoop

Al vaker eens een huis verkocht bij deze makelaar. Sierd Moll zegt wat hij doet en doet wat hij zegt. Heel belangrijk in mijn optiek. Hij is correct en weet van doorpakken