Beoordelingen Makelaardij Neptunus

• Informatieverstrekking 9,0
  • Klantvriendelijkheid 9,2
  • Deskundigheid 9,1
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail) 9,2

Christiane aus: Deutschland, nrw

19-08-2017

Es war alles Tip, Top Danke

Holger aus: 66687 Wadern

Ferienhaus/Ferienwohnung: Atalanta - Spaanse Galeien 24

Bemerkungen:
Die vorhandenen Deutschen Fernsehprogramme könnten etwas mehr sein.

Kristine aus: Senator-Richard-Becker Str. 12, 66123 Saarbrücken

Ferienhaus/Ferienwohnung: De Zeekraal - Esdoornstraat 11

Bemerkungen:
zu wenig Besteck und Geschirr, vorallem grosse Tassen, kleine Löffel, Mueslischuesseln

Julia aus: DE Lopinge 94

Ferienhaus/Ferienwohnung: Madelief - De Lopinge 94

Bemerkungen:
Bei De Lopinge 94-Wohnung ist sehr schön, aber es gibt ein Paar Kleinigkeiten, die besser verbessert werden könnten: 1. das Fenster-Tür könnte Mückennetze besitzen, 2. Die Matratzen sind unbequem, so dass man Rückenschmerzen bekommt, 3. Das Warmwasser geht zu schnell aus, 4. Es könnten mehr Tassen und Besteckmesser vorhanden sein. 5. Die Sofa und der Teppich riechen nach Hunden.

Dominique Edegem -Belgie

Vakantiehuis: ’t Veerhuis - Wijk de Brabander 165

Opmerkingen:
Prima huisje, heel mooi ingericht, alle accommodatie, helemaal in orde, keuken goed voorzien van gerief

Ulrich aus: Bornheim

Ferienhaus/Ferienwohnung: Neptunus 2 - Mr. P.C. Hennequinlaan 23

Bemerkungen:
Die Wohnung ist sehr gut ausgestattet, hat einen separaten Zugang und eine günstige Lage.

Alfred aus: WACHENROTH

Ferienhaus/Ferienwohnung: The Birdhouse - Wijk de Brabander 25

Cees Waalre

5,9

Vakantiehuis: Annabelle - Spaanse Galeien 9

Opmerkingen:
Iemand die een klacht indient geeft je daarmee de kans te verbeteren. Zo niet Neptunus. Zij schiet gelijk in de verdediging. Nadat ik duidelijk met foto's een indruk gaf hoe vies het was werd ik gekleineerd met de opmerking dat de schoonmaakster 'één spinnenweb over het hoofd gezien had'. Hoe haal je het in je hoofd zo met klanten om te gaan, nota bene nadat je daarvoor al aangaf niet te weten wat je tegen stankoverlast moet doen en mij te zeggen dat ik maar een schoteltje over de afvoer om de stank te voorkomen. Absurd en onnodig, want de klacht was eenvoudig op te lossen met een luisterend en begrijpend oor plus een kleine welgemeende compensatie. Neptunis bood, nadat ik met meer foto's aangaf dat het echt wel meer dan één spinnenweb was, wel aan het te laten schoonaken maar daar haaden wij, zo begrijpt u wellicht, geen behoefte meer aan. Dat het wél kan bleek later toen we een verstopping hadden welke wel netjes opgelost kon worden, waarbij overigens bleek dat Neptunus in het weekend heel lastig te bereiken is (alleen via Facebook, tip).
Terug naar het begin: een klacht, hoe twijfelachtig het ook lijkt, is een kans om je van je beste kant te laten zien. Toen we eerder dit jaar een nieuw hotel bezochten vroegen we bij de receptie of we de eerste waren die zich afvroegen (geen klacht, maar een reactie op de vraag of alles naar wens was) of de deurdrangers niet erg strak afgesteld waren. De deuren sloegen namelijk erg hard dicht. Een uur later op de kamer stond een bedankbericht voor de welkome tip en een schaal snoepjes. Zo kan het dus ook en die positieve, kleine geste, vergeet je nooit.
Onze ervaring met Neptunus helaas ook niet. Ik hoop voor hen en u dat het een incident betrof.

Het huis zelf is van binnen gedateerd en mist het comfoor wat je ervan verwacht. De tuin daarentegen is uitstekend zodat je bij goed weer hier prima kunt vertoeven.

Kerstin aus: Köln

16-08-2017