Beoordelingen Macxpert

• Persoonlijk advies 9,3
  • Deskundigheid 9,4

Gijs uit: Berlicum

15-03-2019

Heel fijn meegedacht, realisitisch en prettig in de communicatie. Top!

gerard uit: groesbeek

11-03-2019

de uograde van mijn IMac is prima gelukt, plezierige man over de vloer, vlot gewerkt. Kortom een zeer tevreden klant

Twan uit: Venlo

11-03-2019

Oude macs waren traag. Deze op advies van en door Macxpert ge├╝pgrade naar snelle SSD's. Zeer snelle service, kundige installatie en prettige communicatie. Een echte aanrader!

Isabel uit: Oosterhout

07-03-2019

Ontzettend blij met mijn nieuwe SSD in mijn iMac! Super snel en geen draaiende strandbal meer. Ontzettend goed geholpen door de mannen van Macxpert! Aanrader!

marc uit: den bosch

01-03-2019

Wederom super geholpen door Roy

Riny uit: Helmond

23-02-2019

Erg tevreden, was op tijd bij mij thuis. Binnen een uur had Roy de zaak gefixt onder het genot van een kopje koffie en een leuk gesprek. Mijn imac is weer supersnel en ben erg blij. Een echte aanrader voor iedereen die een mac bezit, als er problemen optreden.

Marcello uit: Waalwijk

22-02-2019

Keurig geholpen, goede communicatie. Aardige mensen.

Abraham uit: Amstelveen

21-02-2019

Prettige, enthousiaste communicatie, doen wat ze beloven. Ik zocht een bedrijf die mijn Apple Mac desktop computer sneller kon maken. Bij Macxpert terechtgekomen. Bij mij aan huis is de klus uitgevoerd. Keurig op tijd. De computer is idd behoorlijk sneller geworden. Niet helemaal zoals in het vooruitzicht was gesteld, maar toch fors sneller. Ik ben tevreden.

ger uit: schijndel

17-02-2019

prima bedrijf, doet wat het belooft

Rob uit: Helde

17-02-2019

Goed advies om toch mijn imac 2011 met hdd te upgraden naar ssd.
Upgrade goed uitgevoerd en wat een resultaat!
Ook heel fijn dat service aan huis wordt geleverd.