Beoordelingen MacTastic

• Deskundigheid 9,2
  • Betrouwbaarheid 9,2

Erik uit: Tilburg

16-04-2019

Prettig om direct contact te hebben met de persoon die ook verstand heeft van de ssd-upgrade (in mijn geval) van mijn iMac. Zeer flexibel in afspraaktijden ('s avonds bij mij) en zeer snel.

ton uit: tilburg

15-04-2019
n.v.t.

Had probleem met Apple apparatuur, en werd in no time voor ons opgelost klasse.

carla uit: breda

10-04-2019

prima, snel reactie via mail. Betrouwbaar. Vindbaarheid pand wel wat lastig.

Johan uit: Goirle

04-04-2019

Snel en goed

Paul uit: Waalwijk

25-03-2019

Super geholpen en razendsnel klaar

Laurens uit: Bergen op zoom

25-03-2019

Heel vriendelijk geholpen.De tijd die nodig was voor de werkzaamheden leek eerst korter dan het in werkelijkheid was. Mac werkt weer lekker vlot. Er wordt goed gekeken naar wat nodig is en wat niet. Kortom : prima service

Denise uit: Heesch

24-03-2019

Tommie Tea uit: Berkel Enschot

18-03-2019

Snelle service... kijken kopen doei... ik vergat zelfs op de factuur naar de garantie te kijken😏... die staat er overigens gewoon op...

Dion uit: Tilburg

18-03-2019

Prettige en vlotte communicatie per email en telefoon.
Een schijfwisseling en update werd snel en kundig uitgevoerd, binnen een dag. Bezoekadres is grootste nadeel, lastig te bereiken per auto en het kantoorgebouw is vergeven van elektrische deursloten.

Larry uit: Goirle

7,2

toegankelijkheid kantoor is slecht, meerdere keren lang staan wachten totdat iemand deur open deed.
Denk na over betere oplevering: wachtwoord was veranderd, daarvoor heb ik moeten bellen.
bij ophalen laptop was er niemand op kantoor (ondanks afspraak), via/via weer geregeld.
Brengt heel veel onrust naar Michael om dit weer te regelen