Beoordelingen Maas & Waal Wooninrichters, Druten

Bernard uit: Batenburg

14-05-2019
7,6

Positieve ervaring:
Netjes geholpen, goed werk geleverd.

Marja uit: Tiel

24-04-2019

Positieve ervaring:
Maarten is een aardige vent om over de vloer te hebben en heeft echt zijn best gedaan. Trap ziet er top uit.

Negatieve ervaring:
Er was een lange wachttijd na t uitzoeken van het tapijt ( 2 maanden) dat is best lang.
Op de dag die gepland was kregen we te horen dat diegene ziek was en er niemand kwam. Ee waren twee dagen achterelkaar gepland.
Wij hoorde die dag helemaal niks meer?? Komen ze morgen wel?? Of pas over een tijd?? Dat was even vreemd om na de ziekte melding niks meer te horen,
De volgende dag kregen we smorgens n telefoontje Ja, we komen vandaag! Verder top afgehandeld op korte termijn het totaalplaatje.
Omdat wij al 2 maanden geleden afspraak gemaakt hebben voor de trap te bekleden heb ik zelf vantevoren gebeld om te vragen of het door ging? En hoe laat wij iemand dan konden verwachten? Mischien was dat een taak van jullie geweest om even ter bevestiging te bellen.

Jorwin uit: Elst

19-04-2019
9,9

Positieve ervaring:
Wat een super service gelijk even de trap bijgewerkt terwijl ze voor de slaapkamer kwamen, plissee opgehangen en de vloerbedekking gelegd

Negatieve ervaring:
N.V.T

uit: Druten

16-04-2019
7,8

Positieve ervaring:
Mijn ervaring is tot nu toe goed ,op lange termijn nog geen ervaring.
Wat prijs/kwaliteitverhouding kunnen dat nog niet beoordelen alles is nieuw.

Noortje uit: Wadenoijen

11-04-2019

Ervaring met: raamdecoratie

Positieve ervaring:
Zijn erg goed en netjes geholpen. Service was top! Zowel in de winkel als de medewerkers die thuis langs kwamen. Kom je niet vaak meer tegen.

Nelly uit: Druten

05-04-2019

Fons uit: Heumen

20-03-2019

Positieve ervaring:
Conform afspraken levering en vakkundig verwijderen van oude vloer en leggen van nieuwe vloer. ook advies over hoe het beste te werk te gaan(wel of niet oude vloer verwijderen)was uitstekend

Jmf uit: Wamel

06-03-2019
9,6

Ervaring met: raamdecoratie, vloer, interieuradvies

Positieve ervaring:
Ik ben heel tevrede. Goede adviezen. Zeer posetief.