Beoordelingen Lust Elektrotechniek

• Snelheid 9,1
  • Nakomen van afspraken 9,3

Jan Andijk

19-11-2017

Snelle reactie op offerte-aanvraag, meegedacht bij uit te voeren werkzaamheden, werkzaamheden goed uitgevoerd, netjes gewerkt, komt zijn beloftes na; kortom wij zijn zeer tevreden.

Rico Purmerend

24-10-2017

Nieuwe groepenkast geinstalleerd door de heer Lust. Perfect en snel werk. Verstand van zaken !!

R. Purmerend

18-10-2017

Mijnheer Lust komt zijn afspraken na. Levert perfect werk van hoge kwaliteit. Ik kan een ieder Lust Electrotechniek aanbevelen.

S Amsterdam

07-10-2017
9,6

Fred Lust heeft een nieuwe groepenkast aangelegd, zeer netjes en kundig geadviseerd en uitgewerkt.

Rob Purmerend

05-08-2017

Heeft meegedacht en rekening gehouden met onze wensen. De werkzaamheden heeft de heer Lust netjes en goed uitgevoerd.

02-08-2017

rick alkmaar

19-05-2017

heldere offerte en prima uitvoering van de werkzaamheden

Ivo Almere

17-04-2017

Henk Heemskerk

11-04-2017

Ik schreef als 50% van wat er in de recenties geschreven wordt waar is heb je al een goeie, laat staan dat in de praktijk blijkt dat de recenties spot on zijn !!!

Henk Heemskerk

11-04-2017

Nou dan lees je die recenties en dan denk je al is de helft maar waar, dan heb ik een goeie aan Fred.
Bellen, gelijk een afspraak en daarna binnen de afgesproken tijd in mijn optiek tegen een eerlijk tarief alles weer voor elkaar.
en niet ff snel nee netjes en vakwerk !!!

Top fred namens mij en mijn vrouw bedankt
Aanrader!!