Beoordelingen Lust Elektrotechniek

Snel en vakkundig!

Pascal Purmerend

10-04-2018
9,6

Wij zijn echt bijzonder te spreken over Lust Elektrotechniek. Een extreem goede ervaring zowel in het maken van afspraken als de werkzaamheden. Wij raden iedereen dit bedrijf aan.

roon purmerend

23-02-2018

De samenstelling en de levering van de groepenkast is conform de opdracht en prima binnen de afgesproken tijd geregeld. Ook het plaatsen van een nieuw zegel op de hoofdzekeringkast ging snel en soepel. We zullen elkaar zeker nog weer treffen bij den volgend project. Bedankt Fred!

Ellen Purmerend

20-02-2018

Ik heb een uitstekende ervaring met fa. Lust. Er is vlot en met kennis van zaken gewerkt, de afspraken zijn nagekomen. Ik zou dit bedrijf aan een ieder aanbevelen.

John Purmerend

20-02-2018

Uitstekend en betaalbaar.
Zullen dhr Lust overal aanbevelen.

Jan Andijk

19-11-2017

Snelle reactie op offerte-aanvraag, meegedacht bij uit te voeren werkzaamheden, werkzaamheden goed uitgevoerd, netjes gewerkt, komt zijn beloftes na; kortom wij zijn zeer tevreden.

Rico Purmerend

24-10-2017

Nieuwe groepenkast geinstalleerd door de heer Lust. Perfect en snel werk. Verstand van zaken !!

R. Purmerend

18-10-2017

Mijnheer Lust komt zijn afspraken na. Levert perfect werk van hoge kwaliteit. Ik kan een ieder Lust Electrotechniek aanbevelen.

S Amsterdam

07-10-2017
9,6

Fred Lust heeft een nieuwe groepenkast aangelegd, zeer netjes en kundig geadviseerd en uitgewerkt.

Rob Purmerend

05-08-2017

Heeft meegedacht en rekening gehouden met onze wensen. De werkzaamheden heeft de heer Lust netjes en goed uitgevoerd.