Beoordelingen LPG & Airco Service Ruissen

D.

25-09-2017

Afgenomen product/ dienst: LPG reparatie

Positieve ervaring:
Mijn auto had een zeer klein storing. Storing bestond bij de overgang van benzine op LPG eerste minuut of twee ging die soms terugschakelen op benzine en dan weer op gas. Na twee minuten deed die prima.

Tot twee keer toe heb ik naar een LPG gespecialiseerde garage dat gespecialiseerd is voor LPG gebracht. Beiden keer heb ik reparatie betaald terwijl de storing niet opgelost werd.

Ik kwam voor de derde keer bij dezelfde LPG specialist garage en volgende dag kreeg ik te horen dat mijn lpg gascomputer kapot was en een nieuw moest komen. Kosten rond € 600,- exl. Btw.

Na 10 dagen ter reparatie gestaan te hebben was mijn auto nog niet klaar. Volgens monteur deed mijn auto absoluut niets meer op LPG terwijl toen ik die ter reparatie had aangeboden wel op LPG deed.

Door de LPG specialist werd mij na 10 dagen verteld dat de reparatie erg in de kosten zou komen en dat ik goedkoper uit zou zijn als ik nieuwe LPG installatie in laat bouwen, da laten repareren.

Ik vond dit erg vreemd en besloten mijn auto ergens ander ter reparatie aan te bieden. Dat werd LPG Service Ruissen te Broekland.

Ik heb ermee gebeld en verteld wat mij bij een ander LPG service overkomen was en of hij bereid was naar mijn auto te kijken.

Aangekomen bij Ruissen in Broekland werd ik vriendelijk ontvangen.
Toen die mijn auto begon te onderzoeken kwam die tot conclusie dat veel draden beschadigd en doorgeknipt waren. Dit zag erg vers uit en dat kan niet anders dan dat dit bij de vorige LPG specialist was gebeurd. Mijn auto deed totaal niets meer op LPG.

Tijdens het zoeken naar de storing moest Ad Ruissen heel veel wat er bij de vorige LPG specialist beschadigd was repareren/herstellen.

Uiteindelijk werd mijn auto door Ad Ruissen volledig hersteld en gemaakt dat ik gewoon op LPG kon rijden.
De meeste reparatie bestond uit het herstellen van wat er bij de vorige LPG specialist beschadigd en doorgeknipt was.

Het bleek dat mijn LPG gascomputer helemaal niet defect was terwijl dat vorige LPG specialist beweerde.

Omdat LPG monteur Ruissen mij zo goed had geholpen en alle ontstane schade dat door de vorige monteur van een ander LPG bedrijf was gerepareerd is voor mij hij een echte LPG specialist.

Daarnaast heeft hij mijn enorm veel geld bespaard, want vorige LPG specialist wilde mij € 1000,- meer in rekening brengen om mijn auto op LPG te laten repareren.

Ad Ruissen vind ik een echte LPG specialist en ik raad die zeker aan

N.v.t.

I.

23-09-2017

Positieve ervaring:
Wat een fantastische ervaring! Ad Ruissen is een vakman met zowel hart voor de materie als de klant. Maximaal oplossingsgericht (een gastank van 76 liter in een E39!!) en extreem klantvriendelijk (u komt met de trein? Ik haal u wel even op...). Het werk is supernetjes uitgevoerd en tegenslag (extra uren) neemt hij voor eigen rekening. Ik heb aan de heer Ruissen voorgesteld om de helft van de extra uren in rekening te brengen: "Nee dat doen we niet!" Veel dank voor de zorg en aandacht voor de mooie BMW!!!

Geen

H

06-09-2017
8,1

Afgenomen product/ dienst: Airconditioning

Positieve ervaring:
ik ben zeer tevreden.Kom zeker terug.

nvt

H.R.

18-07-2017

Positieve ervaring:
Buitengewoon correcte en prettige manier van bejegenen.

Marja

04-06-2017

Afgenomen product/ dienst: Airconditioning

Positieve ervaring:
Super tevreden na deskundig en snel advies van Ad voor onze kapotte airco. Dealer schat na onderzoek reparatiekosten op 2000 euro omdat compressor vervangen diende te worden. Ad vindt een gescheurde leiding, repareert deze en test het systeem. Airco doet het weer prima. Kosten slechts 260 euro. "Cool" !!
Zeer klantvriendelijk. Heel blij dat ik Ad om advies heb gevraagd.

H.

22-04-2017

Positieve ervaring:
Mijn Renault Laguna Estate 2.0 turbo is voor ruim 2 jaar terug voorzien van een Prins VSI 2.0 gasinstallatie met Valve Care smeersysteem. Nu bijna 50.000km mee gereden en geen enkel probleem gehad. Ik kan iedereen aanraden om bij dhr. Ruissen advies in te winnen en een gasinstallatie te laten monteren.

Geen.

Abbas

05-03-2017

Positieve ervaring:
Ik heb bij de heer ruissen mijn Bmw m5 laten ombouwen tot lpg. Ondanks dat het een hele moeilijke auto is om om te bouwen is de installatie zeer vakkundig gedaan. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed ten opzichte van andere bedrijven. Daarnaast is de heer ruissen zeer klantvriendelijk en komt bij mij overgekomen als een zeer oprechte man. Ik beveel het iedereen aan hier de ombouw te laten doen.

Marcel

24-02-2017

Positieve ervaring:
Ik ben een kritisch en prijsbewust persoon. Na enkele telefoontjes met verschillende gasinbouwers de keus gemaakt voor de heer Ad Ruissen. Met name de prijs en het advies was doorslaggevend. Installatie is geheel volgens afspraak ingebouwd en zonder verassingen afgeleverd. Meneer is een specialist en doet niks zonder overleg. Zo is de tank ingebouwd zonder ruimteverlies in de kofferbak.Na telefonisch overleg tijdens het installeren is dit bepaald. Dat is toch geweldig.

De service is ook perfect. Een probleem met de computer is geheel zonder poeha kosteloos opgelost. Er zit namelijk 3 jaar garantie op de installatie.

Ik ben dus zeer tevreden. Ik kan iedereen aanraden om een lpg installatie te laten inbouwen door dhr. A. Ruissen.

Arnoud

28-12-2016

Afgenomen product/ dienst: LPG reparatie

Positieve ervaring:
Onderdeeltje LPG-installatie defect door eigen toedoen. Ad Ruissen heeft met een slimme oplossing kosten en tijd bespaart. Installatie loopt weer als een zonnetje. Ad denkt vanuit klantbelang. Erg prettig.

H.M.A.

28-11-2016

Positieve ervaring:
geen storing gehad, in de 8 jaar rijden. 1keer pech gehad op de snel weg (niet met de LPG instal.) ANWB erbij gehad, Deze zei dat de instal. ZEEEER netjes was ingebouwd. Mijn volgende auto staat ook al weer klaar om LPG in te laten bouwen bij A.S.R. te Broekland.

-------------