Beoordelingen LPG & Airco Service Ruissen

• Prijs/Kwaliteit verhouding 9,2

H.R.

18-07-2017

Positieve ervaring:
Buitengewoon correcte en prettige manier van bejegenen.

Marja

04-06-2017

Afgenomen product/ dienst: Airconditioning

Positieve ervaring:
Super tevreden na deskundig en snel advies van Ad voor onze kapotte airco. Dealer schat na onderzoek reparatiekosten op 2000 euro omdat compressor vervangen diende te worden. Ad vindt een gescheurde leiding, repareert deze en test het systeem. Airco doet het weer prima. Kosten slechts 260 euro. "Cool" !!
Zeer klantvriendelijk. Heel blij dat ik Ad om advies heb gevraagd.

H.

22-04-2017

Afgenomen product/ dienst: LPG inbouw

Positieve ervaring:
Mijn Renault Laguna Estate 2.0 turbo is voor ruim 2 jaar terug voorzien van een Prins VSI 2.0 gasinstallatie met Valve Care smeersysteem. Nu bijna 50.000km mee gereden en geen enkel probleem gehad. Ik kan iedereen aanraden om bij dhr. Ruissen advies in te winnen en een gasinstallatie te laten monteren.

Geen.

Abbas

05-03-2017

Positieve ervaring:
Ik heb bij de heer ruissen mijn Bmw m5 laten ombouwen tot lpg. Ondanks dat het een hele moeilijke auto is om om te bouwen is de installatie zeer vakkundig gedaan. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed ten opzichte van andere bedrijven. Daarnaast is de heer ruissen zeer klantvriendelijk en komt bij mij overgekomen als een zeer oprechte man. Ik beveel het iedereen aan hier de ombouw te laten doen.

Marcel

24-02-2017

Positieve ervaring:
Ik ben een kritisch en prijsbewust persoon. Na enkele telefoontjes met verschillende gasinbouwers de keus gemaakt voor de heer Ad Ruissen. Met name de prijs en het advies was doorslaggevend. Installatie is geheel volgens afspraak ingebouwd en zonder verassingen afgeleverd. Meneer is een specialist en doet niks zonder overleg. Zo is de tank ingebouwd zonder ruimteverlies in de kofferbak.Na telefonisch overleg tijdens het installeren is dit bepaald. Dat is toch geweldig.

De service is ook perfect. Een probleem met de computer is geheel zonder poeha kosteloos opgelost. Er zit namelijk 3 jaar garantie op de installatie.

Ik ben dus zeer tevreden. Ik kan iedereen aanraden om een lpg installatie te laten inbouwen door dhr. A. Ruissen.

Arnoud

28-12-2016

Positieve ervaring:
Onderdeeltje LPG-installatie defect door eigen toedoen. Ad Ruissen heeft met een slimme oplossing kosten en tijd bespaart. Installatie loopt weer als een zonnetje. Ad denkt vanuit klantbelang. Erg prettig.

H.M.A.

28-11-2016

Afgenomen product/ dienst: LPG inbouw

Positieve ervaring:
geen storing gehad, in de 8 jaar rijden. 1keer pech gehad op de snel weg (niet met de LPG instal.) ANWB erbij gehad, Deze zei dat de instal. ZEEEER netjes was ingebouwd. Mijn volgende auto staat ook al weer klaar om LPG in te laten bouwen bij A.S.R. te Broekland.

-------------

Pelle

31-10-2016
9,8

Positieve ervaring:
Altijd een adequate en snelle oplossing. En altijd goed bereikbaar voor vragen.

Warush

05-01-2016

Positieve ervaring:
Top service en een uitstekende oplevering gehad. Het was lastig om een goede monteur te vinden die ervaring heeft met lpg, maar ik had gelijk de goede te pakken. Zeker een aanrader.

Gerrit J.

07-12-2014

Positieve ervaring:
Bij het rijden op gas liep de auto niet soepel en haperde bij het optrekken. Nadat ik op zaterdag om 14.00 gebeld had, kon ik eind van de middag terecht voor advies. Ik werd prima geholpen en de auto werd uitgelezen. We hebben rijdend alles gefinetuned en de auto liep na een uurtje weer vlekkeloos. Omdat ik de tweede eigenaar ben werd nog even het serviceonderhoudschema gecheckt. Ondanks het feit dat ik zelf geen verstand van dit soort zaken heb, komt dit alles zeer klantvriendelijk en deskundig over. Erg blij dat ik op zaterdag zo'n service kreeg.

Geen