Beoordelingen Loos & Boukema Advocaten

• Afspraken nakomen 9,3

An uit: Amsterdam

11-04-2019

Waar kent u ons van: internet

He, he geen open eindjes. Je kan van tevoren afspreken wat het gaat kosten en daar wordt ook aan gehouden. Dat is erg fijn na zeer slechte ervaring daarmee bij andere advocaat. Prettig, gestructureerd gesprek.

Ron uit: Amsterdam

10-04-2019

Ervaring met: anders

Waar kent u ons van: anders

Ik vond de ondersteuning van Mr M. Gerson prettig en vakkundig.

S uit: Amsterdam

02-04-2019

Waar kent u ons van: mond tot mond reclame

Ik heb het als een prettige samenwerking ervaren.Esther heeft ons als mediator ons heel goed op weg geholpen met alles. Ik zou het iedereen aanraden en super snel afgehandeld.

Lucas uit: Amsterdam

12-03-2019

Ervaring met: vastgoedrecht

Marleen uit: Amsterdam

10-03-2019

Waar kent u ons van: internet

Via het gratis inloopspreekuur kwam ik bij Esther Sprenkeling terecht voor advies over een zeer langlopende en ingewikkelde zaak betreffende gezinshereniging en strafrecht. Omdat het zo’n oude zaak was, waren er een aantal onverwachte obstakels. Contact krijgen met het OM leek moeilijker dan een afspraak maken met de koning. Door de vakkundigheid en haar volhardend doorzettingsvermogen heeft Esther binnen afzienbare tijd deze slepende kwestie tot een goed einde weten te brengen. De uitkomst betekent niet alleen dat het betreffende gezin na heel lange tijd weer bij elkaar kan zijn maar ook dat er zicht is op een nieuwe, betere toekomst.
Wat ik waardeer aan Esther is haar directe aanpak: ze is recht door zee en verdoet geen tijd met futiliteiten. Ze heeft mij uitstekend op de hoogte gehouden en ze is betrokken en bevlogen. Dat bleek toen ze mij belde om te vertellen dat de zaak opgelost was: ze was oprecht net zo blij als ik!
Ik ben haar ontzettend dankbaar en ik kan geen betere advocaat adviseren dan Esther Sprenkeling!

Trude uit: Amsterdam

01-03-2019

Waar kent u ons van: internet

Mr. Esther Sprenkeling is mijn advocaat geweest tijdens mijn scheiding, dit is een No nonsens advocaat die van doorpakken houdt en met beide benen op de grond staat. Daarbij is zij ook nog eens empatisch en heeft zeker ook humor!!!! Goede ervaring die ik een ieder aanbeveel.

Aicha uit: Amsterdam

28-02-2019

Ervaring met: arbeidsrecht

Waar kent u ons van: anders

Ik ben zeer kundig bijgestaan door mevrouw Boukema. Zij verstaat haar vak en ik voelde mij gehoord en geholpen.

Valery uit: Haarlem

17-02-2019

Waar kent u ons van: mond tot mond reclame

Mr Esther sprenkeling heeft mij bijgestaan in een zaak. Ik ben zeer en zeer tevreden hoe zij alles heeft aangepakt. Mede door haar zeer professionele manier van handelen is de zaak met goed gevolg geëindigd! Super!!

Rob uit: Nieuwerkerk aan den IJssel

13-02-2019
4,0

Ik ben een: Zakelijke klant

Ervaring met: civiel recht

Waar kent u ons van: internet

Bij een incasso zaak, is achteraf blijkbaar een opdracht noodzakelijk. Dit is door advocaat Boukema, mijn inziens over het hoofd gezien. De wederpartij had graag vooraf een getekende verklaring kunnen afgeven aan ons, alleen is dit niet specifiek door Boukema gevraagd. Hierdoor is de zaak verloren. Zie ook de uitspraak van de rechter, met betrekking Hercules versus Le Disque Holland en R.J. Bolland Beheer BV.

Ramon uit: Amsterdam

30-01-2019

Ervaring met: arbeidsrecht

Waar kent u ons van: internet

Ik ben erg te spreken over mijn ervaring met advocatenkantoor Loos & Boukema. Na de eerste kennismaking met mevrouw Boukema werd er direct werk gemaakt van mijn zaak. De communicatie verliep soepel, emails werden telkens snel beantwoord. Voor eventuele vragen kon ik altijd bij mevrouw Boukema terecht. Omdat dit voor mij de eerste keer was dat ik naar een advocaat moest, was het erg fijn om zo goed begeleid te worden tijdens het proces. Ik raad Loos & Boukema zeker aan!