Beoordelingen Loomans Keukens

• Plaatsing / montage / levering 9,4
  • Garantie / nazorg 9,4

Coen en Nicole van de Wijdeven uit: Liempde

02-12-2018

Keuken is spiksplinternieuw dus met garantie of nazorg nog niks te maken gehad. Ook erg tevreden over pa en zoon Verstappen. Alles werd schoon achter gelaten en we hoefden gewoon niks te doen.

Inge uit: Geldrop

19-09-2018
9,8

Gewoon top! Goede service, prachtige en functionele keuken. Bedankt!
Groetjes Mariusz en Inge

Nancy Stratman uit: Waalre

18-09-2018

onze ervaring met Loomans Keukens is top. We hebben recent onze 2de keuken bij hun gekocht. ze zijn zeer persoonlijk, klantvriendelijk, meedenkend, en vakbekwaam.

Nico & Franka uit: Eindhoven

14-09-2018

26 Jaar geleden was onze eerste ontmoeting met Loomans Keukens. De tijd en zorg die werd besteed is ons altijd bij gebleven. Door onze verhuizing, kwamen we nu opnieuw bij Loomans uit. Ook dit keer werden wij weer goed geholpen door Jos, Nicole en Enrico. Onze keuken is met veel zorg geplaatst door Hans en Roy. Het totale plaatje voor ons: fijne, vakkundige mensen die heel bevlogen zijn, graag met je mee denken en niet te vergeten: wat hebben we een prachtige keuken. Dank jullie wel, lieve mensen!

Dolf uit: Eindhoven

19-06-2018
9,5

Loomans is een familiebedrijf, wat je overal aan merkt. Na het uitzoeken van een kleur voor de keukenkasten gaat de betreffende fabriek falliet, maar wordt gewoon netjes, zelfs beter opgelost! Iedereen helpt mee om een passsende oplossing te bieden.
Na het tekenen van de order, is een wijziging ook mogelijk zonder veel extra kosten. Wij zijn erg tevreden over Loomans, hoewel de keuken er voor jaren in huis staat, is en blijft deze het middelpunt van het huis.
Team Loomans, bedankt voor deze geweldige ervaring!!!

Verbeek uit: Mierlo

03-04-2018
9,6

In 1 woord, wauw!
Waar andere keukenzaken ons een standaard L-vormige keuken aanraden, kwam Enrico met een gewaagd idee, een hypermoderne T keuken!
De mogelijkheden, kleuren werden uitvoerig met ons besproken, hij nam altijd de tijd, lees vaak meer dan drie uur! Enrico denkt out of the box, geen idee is te gek.
We hebben erg vaak een wijziging aangebracht aan de apparatuur, kleuren en wensen! Dit was geen enkel probleem, Enrico deed nooit moeilijk en was altijd bereid om mee te denken!

Nu de keuken staat is de service ook top gebleken, we zijn namelijk tegen wat praktische dingen aangelopen (anti-slip matje, besteklade) dit allen is geen enkel probleem en wordt nabesteld of omgeruild!

Qua bereikbaarheid, er wordt altijd terug gebeld of gereageerd op e-mails!

Het vertrouwen is erg groot en onze volgende keuken (hopelijk pas oven een jaar of 15) gaan we zeker weer kijken bij Loomans!

We raden dit bedrijf aan iedereen aan!

03-04-2018

Carin en Floris Berger

23-02-2018
9,9

Wij hebben na 17 jaar onze keuken laten renoveren door Loomans Keukens. Zij hadden hem destijds ook geplaatst. Een echte aanrader ! Keurig geworden.

Zuzana Adesanya uit: Eindhoven

06-02-2018

De eigenaren van Loomans keukens Rico & Nicol zorgden ervoor dat we ons zeer welkom voelden vanaf het eerste moment dat we hun showroom binnengekomen zijn.Ze hebben een uitstekende service vanaf de eerste contact tot het moment van levering van keuken gelevered. Ik zal hun 11 van de 10 geven als ik dat kan.

leon mevis uit: eindhoven

08-12-2017

vanaf 1e oriƫnterend gesprek tot en met oplevering en nazorg allemaal perfect in orde.