Beoordelingen Loomans Keukens

• Plaatsing / montage / levering 9,4
  • Garantie / nazorg 9,4

Zuzana Adesanya uit: Eindhoven

06-02-2018

De eigenaren van Loomans keukens Rico & Nicol zorgden ervoor dat we ons zeer welkom voelden vanaf het eerste moment dat we hun showroom binnengekomen zijn.Ze hebben een uitstekende service vanaf de eerste contact tot het moment van levering van keuken gelevered. Ik zal hun 11 van de 10 geven als ik dat kan.

leon mevis uit: eindhoven

08-12-2017

vanaf 1e oriƫnterend gesprek tot en met oplevering en nazorg allemaal perfect in orde.

Geert Roijmans uit: Eindhoven

07-12-2017

Mooie keuken en volgens afspraak geleverd, hoewel er wat problemen waren met de leverancier. Ik ben zeer tevreden over het eindresultaat...

Richard van de Sande uit: Eindhoven

07-12-2017
9,8

Net geen tien voor totaal oordeel want er is altijd ruimte voor verbetering. Via vrienden zijn wij bij Enrico en Nicole uitgekomen waar we als goede bekenden werden ontvangen. Al met al vriendelijke mensen. Net voor oplevering kregen we slecht nieuws daar de fabrikant Alno door een faillisement werd stil gelegd, geen keuken dus. Enrico maakte echter snel tijd vrij buiten de standaard openingsuren en al snel hadden we een goed (en achteraf mooier/beter) alternatief. Ook een upgrade van een apparaat werd zonder bijbetaling omgezet. Weer buiten schuld van Loomans Keukens om kregen ze, 3 weken voor oplevering, van de groothandel te horen dat ons geselecteerde blad niet meer leverbaar was. Wederom snel geacteerd en na een bezoek bij de groothandel Arte waar we ook gastvrij ontvangen werden, werd er gezocht naar een oplossing voor het probleem. Deze was wat lastiger omdat een werkblad erg sfeerbepalend is. Uiteindelijk zijn we op een duurder keramisch blad uit gekomen en wederom zonder meerkosten. Dit was alleen al de goede ervaring met Loomans Keukens. Het plaatsen van de keuken werd gedaan door vader Hans en zoon Roy Verstappen. Wat een VAKLIEDEN!! Zelfs een modderschuit van een keuken zouden zij om kunnen toveren naar een luxe jacht. Al met al een positief gevoel. Nu hopenlijk jaren en jaren genieten van onze keuken.

Sjef en Anne-Marie Wijten uit: Esbeek

19-11-2017

We waren op zoek naar een nieuwe keuken die net als onze vorige keuken weer minimaal 20 jaar meegaat. En we wilden niet dezelfde dag beslissen, zoals dat bij de meeste keukenzaken is. Ik had via internet een inspiratieboek aangevraagd en heb zelf gebeld voor een afspraak. Ook een pluspunt, want je kan een telefoontje verwachten, wanneer je een boek besteld.
We zijn zelfs via Loomans naar het Miele experience center in Vianen geweest, daar werd een aantal apparaten gedemonstreerd en kon men alle vragen stellen, zodat je een goede keuze qua apparatuur kan maken. Na een aantal bezoekjes aan de showroom, hadden we uiteindelijk een ontwerp wat helemaal naar onze zin was.
We zijn erg tevreden met onze nieuwe keuken van Loomans incl verbouwing door Hans en Roy Verstappen.
Dat zijn vakmannen, probleempjes worden opgemerkt en terplekke opgelost. Ook het aanrechtblad, dat door een extern bedrijf foutief geleverd was, werd opgehaald en aangepast. Alles is gesloopt en opgebouwd in slechts anderhalve week. Super geregeld, onze complimenten.

de Groot uit: Eindhoven

02-11-2017

We wilden een nieuwe keuken van goede kwaliteit en goed advies en gingen naar Loomans.
Toen we voor de eerste keer zeer vriendelijk en enthousiast met een kopje koffie werden ontvangen viel meteen de overzichtelijke opstelling meteen op.
Enrico is zeer deskundig, geeft goed advies en vele tips waar jezelf niet aan denkt. De keuze was snel gemaakt!
Enrico, Hans en Roy Verstappen (die de keuken hebben gemonteerd) denken erg creatief mee en daardoor hebben we nu ook echt de keuken waarop we gehoopt hadden. Niets is teveel.
De oude keuken slopen, afvoeren en nieuwe keuken plaatsen door Hans en Roy Verstappen is perfect gegaan. Alles wordt goed afgedekt (zelfs buiten!) en opgeruimd. Ze zijn vakkundig, keurig en gezellig. Toen de keuken klaar was kwam Enrico nog een keer kijken of alles in orde was.
Wij bevelen Loomans Keuken aan voor hun: vakkundigheid, vriendelijkheid, eerlijkheid en enthousiasme en kwaliteit.
Enrico, Jos en Roy, jullie zijn toppers! Dankjewel voor onze prachtige droomkeuken!

Colette Cuppers uit: Eindhoven

21-09-2017

Wij hebben in juni een keuken door Loomans laten plaatsen. We zijn erg prettig en deskundig geholpen. Het plannen van een afspraak om de keuken te plaatsen en de uiteindelijke montage verliep heel soepel. De monteurs zijn erg vriendelijk, denken mee en hebben de keuken perfect geplaatst. Ook over de nazorg zijn we erg te spreken. Kortom: we zijn heel tevreden en bevelen Loomans van harte aan.

Familie Bisschops uit: Asten

05-09-2017
9,8

Wij hebben ervaren dat de aankoop van een keuken bij Loomans Keukens zeker de moeite waard is.
Onze eerste kennismaking met de zaak en Enrico was erg positief. We werden met een open houding ontvangen en ervaarden geen druk om iets te kopen.
Na goede adviezen en verscheidene afspraken hebben we een keuken gekocht.
Bij de plaatsing van de keuken bleek dat een zijwand te groot was, en er zaten een paar kleine beschadigingen op 2 deurtjes en het aanzicht boven de 2 inbouwapparaten vonden wij niet mooi.
Samen met Jan (degene die de keuken heeft geplaatst) en Enrico is er gekeken naar een correcte oplossing.
Er zijn twee nieuwe deurtjes besteld, de zijwand is uiteindelijk goed geplaatst en er is een alluminium strip boven de 2 inbouwapparaten gemaakt.
Enrico is zelf na de plaatsing van de keuken ook 2 keer geweest. Hij was erg betrokken en heeft ervoor gezorgd dat wij een super keuken hebben, waar we erg van genieten.
Bedankt Loomans Keuken en Jan (voor de montage)!

Wilma de Kroon uit: Oost West en Middelbeers

31-08-2017
9,7

Fijne mensen... leuk bedrijf...uitstekende service. Als je eenmaal binnen bent ben je verkocht !!!!!

Wilma de Kroon uit: Oostelbeers

24-06-2017

Fijn geholpen aan een mooie keuken. Snelle uitstekende service..