Beoordelingen Loomans Keukens

• Plaatsing / montage / levering 9,3
  • Garantie / nazorg 9,3

Wilma de Kroon uit: Oostelbeers

24-06-2017

Fijn geholpen aan een mooie keuken. Snelle uitstekende service..

Familie Gense uit: Best

07-06-2017
9,7

Wij zijn bijzonder tevreden over de service van Loomans en de kwaliteit van de geleverde keuken. Er is ruim voldoende tijd om eisen/wensen en mogelijkheden door te spreken.

Ook het plaatsen van de keuken door de heer Hans Verstappen en zijn collega's is meer dan uitstekend gedaan. Niets is teveel en alles wordt netjes opgeruimd achtergelaten.

Kortom wij kunnen de firma Loomans van harte aanbevelen.

Baris uit: Son

26-03-2017

Kees Sevenhoven uit: Eindhoven

07-03-2017

Goed en deskundig advies. Deskundig installatie en plaatsing van de keuken, inclusief alle apparatuur. Resultaat: zeer tevreden over de geplaatste keuken.

C Carlier uit: Helmond

22-02-2017

Na 10 jaar begon het lak los te laten van 1 paneel van onze mooie hoogglans keuken. Even langs geweest bij Enrico en wederom hartelijk ontvangen.Hij heeft meteen actie ondernomen en een nieuw paneel besteld en hem enkele weken daarna kosteloos laten vervangen. Je voelt je daar thuis en op je gemak en ze hebben een geweldige service!

Fam. van Vroonhoven uit: Nuenen

19-12-2016

Wij genieten van onze mooie keuken! Dhr. Jos Loomans en Rico gaven uitgebreid advies tijdens het hele proces van ontwerp naar montage. En dachten ook mee d.m.v. creatieve oplossingen in ons geval door het plaatsen van een ruimtebesparende rolluikkast. Geweldig! Ook de realisatie van de keuken was in zeer goede handen bij Hans en Roy Verstappen en Paul. Vakmensen die zeer snel en nauwkeurig werken en ook goede tips gaven. Al met al zijn we zeer tevreden !!!

Carlo Carlier uit: Helmond

23-11-2016
9,6

Een bedrijf die zijn afspraken nakomt, met een super service. Aandacht voor de klant staat zoals wij dat ervaren op nummer 1. Zo door blijven gaan, super!!!

Raijmakers uit: Valkenswaard

18-11-2016
9,6

Superblij met onze nieuwe keuken, heel goed advies gekregen en heel professioneel geplaatst. Met veel persoonlijke aandacht tot deze opstelling gekomen. SuperservicešŸ‘

Piscaer uit: Eindhoven

08-09-2016

we kwamen voor een nieuw aanrechtblad, want het oude was versleten. We hebben een nieuw aanrechtblad uitgezocht en vlak voor ondertekening van de opdracht is Louwmans thuis komen kijken en beval vervolgens aan om het oude blad te laten repareren. Zelf heeft Louwmans daarvoor een outside reparateur aangezocht. Weg omzet voor Louwmans maar een grote besparing voor ons als klant. Niet op jacht dus naar eigen gewin, maar meedenken met de klant. Grote kennis van zaken!
Uiterst deskundig.

Paul uit: Eindhoven

28-07-2016

We zijn dik tevreden. Er zijn altijd wat kleine dingen die je gedurende het gebruik tegen komt. Dat wordt snel opgelost.