Beoordelingen Logtenberg Feest- en Sfeerlocatie

• Kwaliteit eten en drinken 9,4
  • Sfeer 9,4

Gerard en Annie uit: Wijhe

Ervaring met: Huwelijksfeest

Mooie gezellige en goede lacatie

Edith uit: genemuiden

Ervaring met: Huwelijksfeest

Alles was heel goed geregeld. Vriendelijke bediening. Tuinkamer erg mooi voor feest.Mede dankzjj de Logtenberg een feest gehad dat we niet gauw vergeten. Echt aan te bevele .

H uit: Raalte

A. uit: Wijhe

23-10-2018

Ervaring met: Huwelijksfeest

Goede organisatie en heel goede en vriendelijke medewerkers

Fred uit: Holten

22-10-2018

Jordy uit: Heino

cor uit: boerhaar

Ervaring met: Overige

als jongeman toen Bats en Marie de zaak van het kerkbestuur overnamen, kwam ik er al. Soms in de bediening. Daarna met heel veel gelegenheden, van enkele tientallen tot meerdere honderden mensen voor feesten, condoleances, koffietafels, vergaderingen, huwelijk. Je kunt het niet zo gek bedenken of het kan bij Logtenberg. Steeds weer vernieuwend, meerdere zalen, tuin en terras. Uitstekende keuken en heel veel aandacht voor elke individuele gast, ook al zijn er enkele honderden gasten. Hans en Liesbeth zijn motiverende krachten er achter, terwijl inmiddels Lisette ook een stevige partij meeblaast! Kortom TOP en zeer aan te bevelen!!!

Han uit: Wijhe

Emiel uit: Tilburg

Ervaring met: Huwelijksfeest

Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad bij de logtenberg. Vanaf het begin waren ze vriendelijk, persoonlijk en meedenkend. Onze gasten waren ook erg positief over de bediening en hoe sfeervol de locatie was. Daar zijn wij het helemaal mee eens!

Robert Glyn uit: Wijhe

21-10-2018

Prima eten en drinken heel vriendelijk personeel top kwaliteit!