Beoordelingen Logischverzekerd.nl

• Snelheid 9,1

H uit: papendrecht

16-01-2018
8,1

hallo heel netje,s te woord gestaan door medewerker, heb nog geen polis opgestuurd gekregen van delta loyd,maar die zal nog wel komen.vrgr Henk Akkerman

Jan uit: Nunspeet

12-01-2018

Ik ben nog maar een week lid.
Ik weet niet hoe het is als er iets aan de hand is

Peter-Paul uit: Voorschoten

12-01-2018

Ik had eigenlijk nog geen ervaring met het aanvragen van een zakelijke verzekering en heb naar eigen inzien een aanvraag ingediend. Kort na de aanvraag werd ik gebeld door Roy Mulder van Logischverzekerd die mijn aanvraag met me heeft doorgenomen en kritische vragen stelde. Samen hebben we een totaalbeeld geschetst van waar ik baat bij hebben en Roy heeft dit omgezet in een goede aanbieding waarbij ik achteraf een stuk minder geld kwijt ben dan ik anders was geweest. Ik beveel Logischverzekerd daarom vanaf nu ook van harte aan, jullie zijn toppers!

john uit: den haag

08-01-2018

Prima!

Aljen uit: Dokkum

22-12-2017
9,8

Met deze verzekering kun je tenminste normaal bellen, en krijg je een vakman aan de telefoon. Je krijgt een goed advies, en gemaakte afspraken komt men na! Prettig zaken doen, ga zo door👍👍

Wilma uit: Driebergen

27-11-2017

Mijn ervaring tot nu toe is okay.

Nigel uit: Nieuw Vennep

23-11-2017
9,5

Zeer netjes en correcte afhandeling.

Carina uit: Linne

01-11-2017

Een absolute 10 voor dit kantoor. Ik heb contact gehad met Roy Mulder die mij in een lastige kwestie zeer vakkundig heeft geholpen en geadviseerd. Mooi om te zien hoe hij zijn kennis en kunde heeft ingezet om mijn wensen te realiseren. Er wordt op mijn verzoeken en vragen alert gereageerd en ik wordt goed begeleid. Ik kan daarom na deze positieve ervaring geen verbeterpunten bedenken.

ben uit: velp

31-10-2017

perfect afgehandeld

Dorris uit: Amsterdam

23-10-2017

Ik ben heel goed geholpen toen mijn autoverzekering opeens 3 keer zo hoog werd. Door gemaakte schades alsnog te betalen is mijn verzekering nu weer op normaal niveau.