Beoordelingen Lipsgroen

• Nakomen afspraken 8,4

John uit: Rosmalen

24-10-2016

Ervaring met: Tuinaanleg

Inmiddels al weer twee potentiële klanten aangeleverd!

Brenda uit: Rosmalen

23-10-2016

A. uit: Zaltbommel

19-10-2016
8,1

Ervaring met: Tuinaanleg

Mooi tuinontwerp, goed aangelegd en bijzonder vriendelijke en deskundige medewerkers.
Een 7 voor de kwaliteit omdat klinkers slijtageplekjes hebben (daar is nog overleg over) en een aantal planten van de lijst is vervangen door andere. Ca. 10-15 planten hebben het niet gered. Struiken en bomen zijn wel aangeslagen voor zover ik dat nu kan zien.

Hennie uit: Heesch

18-10-2016

Ervaring met: Tuinaanleg

Goede uitleg en wisten waar we aan toe waren

Paul uit: Uden

18-10-2016

Ervaring met: Tuinaanleg

Lipsgroen luistert echt naar de klant en creëert daardoor een echt klantvriendelijk benadering. Het eindresultaat komt tot stand uit deskundigheid en expertise vanuit lipsgroen en de klantgerichte interactie.... het eindresultaat is hierdoor in balans, optimaal, voelt goed, geeft energie.... TOP

Rob en Bertie uit: Veldhoven

03-08-2016
9,6

Ervaring met: Tuinaanleg

Vrijblijvende offerte, goede communicatie, heldere informatie, prachtig advies. Uiteindelijke gerealiseerde tuin uitgegroeid tot een dagelijks geniet- en vertoefpunt, dat tot op diepste gevoelsniveau genieten, tevredenheid en voldoening raakt. Vakantieplek thuis. :)

Sonja uit: Geffen

20-06-2016

Ervaring met: Tuinaanleg

Ik ben ontzettend blij met de tuin: ik voel me echt goed in mijn FeelGood Garden. De hoveniers waren niet alleen vriendelijk, ze denken ook met je mee. Ik stond verbaasd over de vakkundigheid en veelzijdigheid van de medewerkers. Van bedrading tot bestrating en beplanting. Het was fijn om te zien dat alles van A tot Z geregeld werd met als eindresultaat een tuin die echt bij je past.

Istvan uit: Rosmalen

17-05-2016

Erik uit: HEESCH

15-05-2016
7,0

Ervaring met: Tuinonderhoud, Groenvoorziening

Er mag wat duidelijker schriftelijk gecommuniceerd worden over de mondeling besproken inhoud van het werk waar je voor betaald en wanneer ze komen en hoe laat ze beginnen en hoe lang ze erover gaan doen en met hoeveel man ze komen. Dan hoef je er niet achteraan te vragen via mail of telefoon. Dat geeft meer duidelijkheid en rust, zodat je weet waar je aan toe bent.

Ad uit: Heeswijk Dinther

14-05-2016