Beoordelingen Lingen Keramiek

alex uit: naaldwijk

19-07-2017
7,5

Negatieve ervaring:
De man die bij ons de tegelvloer kwam leggen belde op 2de pinksterdag om 21.00 op om een afspraak te maken voor de volgende dag (is een raar tijdstip om een afspraak te maken voor de volgende dag). we hadden om 08.00 afgesproken, maar hij belde om 08.30 dat hij met een kapotte accu zat (dat weet je volgens mij ook al eerder) dus kwam hij om 11.00 aanzakken.
De andere 3 dagen begon hij ook niet eerder als 09.30 (was zijn accu dus wel kapot of begint hij altijd zo laat?)

Nico uit: Woerden

13-07-2017

Aankoop: Anders

Positieve ervaring:
Zeer prettig geholpen, goed assortiment, goed advies!

21-06-2017
7,8

Positieve ervaring:
mooie showroom en goede service. Personeel beschikt over veel kennis

Negatieve ervaring:
soms was de showroom niet altijd bereikbaar. en je moet echt een afspraak maken om een vloer te bezichtigen.

20-06-2017

Aankoop: Via project

Positieve ervaring:
van Lingen doet wat er beloofd word.

Negatieve ervaring:
jammer dat de tegelzetter zijn eigen tijdsindeling heeft.

F uit: Spijkenisse

19-06-2017
5,2

Negatieve ervaring:
Afspraak gemaakt voor vloerverwarming met tegels. en bijbehorende sloopwerkzaamheden
uitgelegd wat we wilden en begon gelijk over wat ons budget hiervoor is. en dat het een groot project is wat we wilden best moeilijk ect. was totaal niet geïnteresseerd dacht ook niet mee kwam met bedrag wat bijna 2x een vloer gelegd mee kan worden.al met al wij hebben gelukkig een ander bedrijf gevonden waar wel tijd en interesse wordt getoond en uiteindelijk de prijs wat vele mater lager lag. dit bedrijf zal ik nooit iemand aanraden.

Hans uit: Den Haag

16-06-2017
8,1

Aankoop: Anders

Positieve ervaring:
Martijn Boom heeft ons perfect geholpen. De woonkamervloer waren wij snel uit maar de wc was erg moeilijk.
Martijn heeft eerst Naar onze wensen geluisterd en toen kwam hij met hele gave ideeen. Eerste zaak waar echt naar ons geluisterd werd. Top

Erica uit: HELLEVOETSLUIS

01-06-2017

Positieve ervaring:
15-05-2017 is bij mij een woonkamervloer gelegd. Na veel wikken en wege, vele malen kijken in de showroom en goede, open gesprekken met de verkoper hebben we uiteindelijk voor een bepaalde tegelvloer gekozen. De tegels zijn er in gelegd door een vakman en het is werkelijk fantastisch om te zien hoe de moeilijke keuze van een kleine staal in een prachtvloer uitgevoerd ligt op de begane grond. Het is echt een goede keuze geweest. En hij is vakkundig gelegd. Mijn man en ik zijn er heel erg blij mee. En dan heb ik nog niet eens overal geschrobd op de toch wel aanwezige grauwsluier.

Negatieve ervaring:
Heb ik niet gehad. Nazorg heb ik niet ingevuld omdat we nog in die fase zitten.

R. uit: Delfgauw

23-05-2017