Beoordelingen Lingen Keramiek

• Prijs-kwaliteitverhouding 8,0

Alvin uit: Hendrik Ido Ambacht

19-03-2019

Positieve ervaring:
Ik had specifieke ideeën voor het nieuwbouw project. Van Lingen heeft hierin goed advies gegeven en daarnaast is de kwaliteit van de geleverde diensten erg goed!

M. uit: Hillegom

18-03-2019

Positieve ervaring:
Alle vloeren mooi en netjes gelegd. Ook de afwerking plinten en afkitten mooi en netjes gedaan.

Negatieve ervaring:
Afstemming aanbrengen plinten na het leggen van de vloeren. Het aanbrengen van de plinten moest afzonderlijk worden afgesproken, waardoor de plinten ruim een maand na het leggen van de vloeren werden aangebracht.

Linda uit: Nieuwerkerk ad ijssel

14-03-2019

Dion uit: Nieuwerkerk aan den Ijssel

11-03-2019

Positieve ervaring:
Vanuit een nieuwbouwproject bij Van Lingen terecht gekomen. De ontvangst in de showroom gaf ons direct een prettig gevoel. We kregen ruim de tijd om alle opties te bekijken en naast elkaar te leggen. Niets is te gek en Van Lingen adviseerd ook andere alternatieven. Naast de projectruimtes ( badkamer/toilet), dus ook maar de rest van het huis met Van Lingen overeengekomen.

De vloeren zijn prachtig! Superstrak gelegd en heel professioneel uitgevoerd! Alle ruimtes zijn keurig netjes en schoon achtergelaten! Echt top!

Daniel uit: Nieuwerkerk ad IJssel

09-03-2019

Positieve ervaring:
We zijn uiterst plezierig geholpen en geadviseerd. De winkel is ruim opgezet en biedt veel keus en inspiratie. Wat ons zeer aansprak was het persoonlijke contact en meedenken op detailniveau. Nu de woning is opgeleverd en we het resultaat kunnen zien zijn we uiterst tevreden over de keuzes die we nav het advies gemaakt hebben. De tegelzetter heeft ook vakwerk afgeleverd, alles strak geplaatst en afgewerkt. Wat aankoop en oplevering betreft voor ons een dikke 10!

Mark uit: Oud-Beijerland

14-01-2019

Positieve ervaring:
Kundig personeel in showroom. Tegelzetter prima kwaliteit geleverd.

Negatieve ervaring:
Afspraak voor plinten en aparte voor afkitten, die snap ik niet...

Xander uit: Leiderdorp

10-01-2019

Positieve ervaring:
Bezoek was erg prettig en nemen de tijd voor je.
Alles was prima verzorgt en besproken.

Martijn bedankt voor je super service

Jacco uit: Oud-Beijerland

18-12-2018

Sytske uit: Noordwijk

18-12-2018

Aankoop: Anders

kees uit: lekkerkerk

09-12-2018

Positieve ervaring:
Na een minder eerste ervaring met een andere adviseur hebben wij met Peter Reedijk een prettig gesprek gehad. Het advies was dermate duidelijk dat wij tot aankoop zijn overgegaan.