Beoordelingen Lingen Keramiek

05-04-2018
9,8

Aankoop: Anders

Positieve ervaring:
Mooie en goede kwaliteit, nette afwerking, nette en goede vakmensen die de werkzaamheden uitvoeren.

Negatieve ervaring:
In eerste instantie werkzaamheden niet volgens offerte, duur werkzaamheden niet goed ingeschat, maar project was voor de eerste keer. Alsnog goed opgepakt en netjes gewerkt door vaklui, top !

M. uit: Hellevoetsluis

03-04-2018

ada uit: waddinxveen

03-04-2018

Positieve ervaring:
Prima service en verkoper Peter weet goed het sfeertje aan te voelen wat je voor ogen hebt. Het assortiment is prima prijs kwaliteit verhouding ook. Kortom.....zeer goed geslaagd en een advies naar volle tevredenheid.....echt een aanrader!!!!

Marisa uit: Alphen aan den Rijn

16-03-2018
9,8

Aankoop: Anders

Positieve ervaring:
We werden super vriendelijk ontvangen en goed geholpen. Prima advies en uitleg.

Die hebben we niet

Lia uit: mijnsheerenland

08-03-2018

Positieve ervaring:
Door showroom medewerker ook goed meegedacht over gebruikte keuzes en afwerking! Tegelwerk badkamer/toilet is zo mooi uitgevoerd dat dit een dikke 10 verdiend! Dit is mijn 4de woning en nog nooit zo mooi tegelwerk gehad, zo precies als het uitgevoerd is met prachtige strakke voegen!

geen

Piet uit: Krimpen aan de Lek

25-02-2018
6,8

Negatieve ervaring:
Na 25 jaar weer terug bij Lingen Keramiek. Nu volgt een tweedeling in beoordeling. De verkooptechnische kant was perfect: vriendelijk, vaktechnisch goed, duidelijke offerte en vervolggesprekken.
De uitvoering was drama. Op de bewuste dag van het leggen de tegels waren wel de vakmensen aanwezig, maar werden geen tegels geleverd. In de week voorafgaand was de vloer geïnspecteerd en goed gekeurd. De tegelleggers keurden, terecht, de vloer af. De afspraak over plaatsing van de plinten en het kitten werd omgedraaid. Later alsnog plaatsing bijgesteld/ bij-besteld. Tot heden nog geen afspraak, niet gebeld, door het bedrijf dat moet gaan kitten.
Kortom: verkoopzijde perfect, planning en controle een ramp.

Erik en Judith uit: Pijnacker

21-02-2018

Positieve ervaring:
Wij zijn zeer goed geadviseerd door de heer Reinier van Gastel. Ook de tegelzetters hebben goed werk geleverd.
Wij zijn zeer tevreden over het resultaat.

Onze excuses voor late invulling van de beoordeling.

Joost uit: Nootdorp

10-02-2018
9,7

Positieve ervaring:
Perfecte uitvoering, binnen de geplande tijd en met alle flexibilitiet die wij nodig hadden omdat we ook stucwerk en schilderwerk lieten doen.

We zijn super tevreden en heel blij met onze keramishce tegelvloer.

Gerard uit: Zevenhuizen

30-01-2018
9,6

Positieve ervaring:
Prachtige vloer geworden, alle afspraken zijn nagekomen, de ingeschakelde mensen zijn deskundig en leveren op tijd prima werk. Alleen wel duur. Maar ja, dan heb je ook wat.

Berry uit: Kwintsheul

18-01-2018
9,6

Positieve ervaring:
Keurige levering, afspraken zijn keurig nagekomen

geen