Beoordelingen Lingen Keramiek

• Prijs-kwaliteitverhouding 7,7

Suzan uit: Amsterdam

23-11-2017

Ik ben fan!
Heel fijn om te ervaren dat in deze tijd van on-line, social, snelte, etc hoe goed en waardevol het is om persoonlijk contact te hebben met een belangrijke leverancier.

Jullie denken mee, voelen mee waardoor bij mij als klant het gevoel los komt 'gezien te worden'. Los daarvan doen jullie je uiterste best om het 'geheel' soepel te laten lopen en dat is voor de klant -voor mij- heel prettig.

Alleen maar positief dus & many thanks!

Niks!!

Erik uit: Leiden

01-11-2017

Positieve ervaring:
Zeer klantvriendelijk en professioneel geholpen door mederwerker Martijn Boom.
3D tekeningen zorgen voor een goed beeld van het uiteindelijke resultaat.
Fijn dat er naar alle mogelijkheden en vele verschillende combinaties wordt gekeken onder het genot van een kop koffie.
Zelfs de kinderen werden tevreden gesteld met een speelhoekje en limonade.
Service dus ten top!

N.V.T.

Peter en inge uit: Vogelenzang

20-10-2017

Positieve ervaring:
Ontzettend goed en leuk door Reinier v Gastel geholpen. Heldere uitleg en neemt alle tijd voor je om de juiste beslissing te nemen met de aankoop. Alle tegels zowel voor nieuwbouwproject als vrije keus woonkamer vloer bij Reinier besteld. Topbedrijf !!

N.v.t.

alex uit: naaldwijk

19-07-2017
7,5

Negatieve ervaring:
De man die bij ons de tegelvloer kwam leggen belde op 2de pinksterdag om 21.00 op om een afspraak te maken voor de volgende dag (is een raar tijdstip om een afspraak te maken voor de volgende dag). we hadden om 08.00 afgesproken, maar hij belde om 08.30 dat hij met een kapotte accu zat (dat weet je volgens mij ook al eerder) dus kwam hij om 11.00 aanzakken.
De andere 3 dagen begon hij ook niet eerder als 09.30 (was zijn accu dus wel kapot of begint hij altijd zo laat?)

Nico uit: Woerden

13-07-2017

Positieve ervaring:
Zeer prettig geholpen, goed assortiment, goed advies!

21-06-2017
7,8

Positieve ervaring:
mooie showroom en goede service. Personeel beschikt over veel kennis

Negatieve ervaring:
soms was de showroom niet altijd bereikbaar. en je moet echt een afspraak maken om een vloer te bezichtigen.

20-06-2017

Aankoop: Via project

Positieve ervaring:
van Lingen doet wat er beloofd word.

Negatieve ervaring:
jammer dat de tegelzetter zijn eigen tijdsindeling heeft.

F uit: Spijkenisse

19-06-2017
5,2

Negatieve ervaring:
Afspraak gemaakt voor vloerverwarming met tegels. en bijbehorende sloopwerkzaamheden
uitgelegd wat we wilden en begon gelijk over wat ons budget hiervoor is. en dat het een groot project is wat we wilden best moeilijk ect. was totaal niet geïnteresseerd dacht ook niet mee kwam met bedrag wat bijna 2x een vloer gelegd mee kan worden.al met al wij hebben gelukkig een ander bedrijf gevonden waar wel tijd en interesse wordt getoond en uiteindelijk de prijs wat vele mater lager lag. dit bedrijf zal ik nooit iemand aanraden.