Beoordelingen Lingen Keramiek

• Prijs-kwaliteitverhouding 7,9

Roy uit: Rotterdam

01-10-2018

Positieve ervaring:
Bij binnenkomst werden wij al snel hartelijk ontvangen en begonnen we met oriënteren onder het genot van een bakje koffie. Onze adviseur Peter alle tijd om een duidelijk beeld te krijgen van onze wensen maar belangrijker nog een duidelijk beeld te krijgen van de kosten. Daarna zijn we rustig verschillende vloeren gaan vergelijken en was het fijn zo`n grote beslissing als een beneden vloer in alle rust te nemen en alles voor en tegens te bespreken. Na onze beslissing waren we het al snel eens over de prijs en is het daarnaast fijn dat we nergens omkijken naar hebben. Peter bedankt voor de service, we kijken uit naar de vloer.

geen

Greetje uit: Gorinchem

21-09-2018

Positieve ervaring:
De adviseur dacht goed mee,ook wb leveranciers
Goede afspraken en zeer vakkundig gelegd door de timmerman. Echt top.

Wilna uit: Gorinchem

19-09-2018

Positieve ervaring:
We zijn op zeer prettige wijze door de verkoopadviseur begeleid in het komen tot een keuze voor een tegelvloer voor ons gehele appartement. Tevens heeft hij ons geholpen en goed geadviseerd omtrent de keuze van tegels in de badkamer en het toilet en de achterwand van onze keuken. Hij kwam met goede voorstellen en kon ook mooie kleurcombinaties laten zien.
Daarnaast zijn we ook zeer tevreden over de werkvoorbereider van de afdelijg planning. Hij kon heel soepel omgaan met de wijziging in de planning toen bleek dat ons appartement op een latere datum werd opgeleverd dan voorzien. Ook had hij binnen een uur een oplossing geregeld toen bleek dat de cementsluier niet goed verwijderd was. Daarna zag de vloer er prima uit.
Verder bleek dat als er sprake was van onduidelijkheid of kritiek van onze kant, we er in goed overleg met elkaar uit konden komen.
Kortom: een tevreden klant!

Geen

Jan uit: Barendrecht

19-09-2018

Positieve ervaring:
Deskundig advies in de showroom, vriendelijke contactpersonen binnen het gehele traject, vakmensen die de tegels en plinten hebben geplaatst en hebben gekit.

Geen.

jacqueline uit: schiedam

18-09-2018
7,8

Positieve ervaring:
Erg aardig gekwalificeerd personeel Denkt met je mee Niet te beroerd om iets extra's te doen Met een gerust hart ze alleen gelaten Werken hard door

Barbara uit: Maassluis

05-09-2018

Aankoop: Via project

Positieve ervaring:
Wij kwamen via het project bij Van Lingen terecht. Na een goed advies van de tegeladviseur voor tegels in de badkamer en toiletten hebben wij besloten om ons ook voor de vloeren en trap te laten adviseren door hem. Wat is het fijn wanneer iemand mee denkt, met vernieuwende ideeën komt en snel door heeft wat bij ons past. Bedankt voor je vakkundige inzicht!

Berthine uit: Leiderdorp

21-08-2018

Positieve ervaring:
Zeer vriendelijke bejegening, nemen alle tijd en geven goed advies.

Karin uit: Den Haag

28-07-2018

Positieve ervaring:
Communicatie en duidelijkheid, deskundigheid zijn top !!!

In de showroom deskundig geholpen door de tegeladviseur: duidelijk alle mogelijkheden doorgenomen voordat de bestelling definitief was (tm afvoer via een bigbag van overtollig materiaal)
Stenen vloer is heel erg mooi gelegd, afwerking met plinten is prima verlopen; het is een mooi geheel geworden.
Bovenverdieping laminaat ook weer zeer professionele aanpak en mooi gelegd. We besloten op een heel laat tijdstip in de werkzaamheden alsnog voor plinten bij laminaat en zelfs dat kon nog ingepast worden!
Hele prettige en deskundige mensen die alles geplaatst hebben !!

Negatieve ervaring:
Toen de vloer geleverd werd was de bestelling bij lange na niet volledig, dit werd door de werkvoorbereider meteen opgepakt en geregeld zodat de volgende dag alsnog met een volledig nieuwe zending gestart kon worden. Ook de uitloop voor de vloeren leggers werd vakkundig opgelost naar ieders tevredenheid.
De negatieve start-ervaring is voor ons een hele positieve ervaring geworden door de wijze van aanpak door de werkvoorbereider en mogelijkheden die Lingen Keramiek als bedrijf in huis heeft !

M uit: Leiden

23-07-2018

Positieve ervaring:
Snel en doeltreffend geholpen in de showroom. Tevens snelle levering.

Robbert uit: Rotterdam

21-07-2018

Aankoop: Via project

Positieve ervaring:
Via het project van onze nieuwbouwwoning zijn wij bij Lingen Keramiek terechtgekomen voor het uitzoeken van het tegelwerk voor de badkamer en het toilet.

Bij aankomst zijn we vriendelijk te woord gestaan en konden we op ons gemak rondkijken naar het grote aanbod aan tegels en de opties die Lingen allemaal biedt.
Ruim op tijd ontving de tegeladviseur ons en na een kort gesprek adviseerde hij ons bij onze tegelkeuze. Als eerst keken wij naar de opties voor de badkamer en het toilet. Hiervoor hadden wij al een idee voor ogen en de tegeladviseur wist hier precies op in te spelen en met zijn adviezen en inzichten hebben we een heel mooi tegelwerk uitgezocht.
Daarnaast hebben wij ook bij de tegeladviseur het tegelwerk voor de benedenverdieping uitgezocht, ook dit verliep vlekkeloos.

Wij hebben dit gesprek als zeer prettig ervaren.
De tegeladviseur is professioneel, rustig, duidelijk en verstaat zijn vak.
De input die wij vandaag van de tegeladviseur hebben gekregen, heeft bijdragen aan twee hele mooie resultaten.
Lingen Keramiek is een geweldige zaak om je tegels aan te schaffen.

Een aantal punten konden wij nog niet beoordelen aangezien dit de levering en plaatsing van de tegels nog moet gebeuren. Na de goede ervaring van de aankoop van vandaag, gaan wij er vanuit dat ook de levering en plaatsing een mooi resultaat en een fijne ervaring zal geven.

nvt