Beoordelingen Lingen Keramiek

Joost uit: Nootdorp

10-02-2018
9,7

Positieve ervaring:
Perfecte uitvoering, binnen de geplande tijd en met alle flexibilitiet die wij nodig hadden omdat we ook stucwerk en schilderwerk lieten doen.

We zijn super tevreden en heel blij met onze keramishce tegelvloer.

Gerard uit: Zevenhuizen

30-01-2018
9,6

Positieve ervaring:
Prachtige vloer geworden, alle afspraken zijn nagekomen, de ingeschakelde mensen zijn deskundig en leveren op tijd prima werk. Alleen wel duur. Maar ja, dan heb je ook wat.

Berry uit: Kwintsheul

18-01-2018
9,6

Positieve ervaring:
Keurige levering, afspraken zijn keurig nagekomen

geen

Emile uit: Utrecht

29-12-2017
3,6

Aankoop: Via project

Negatieve ervaring:
Je weet dat je bij nieuwbouw de pineut bent als je je standaard badkamer wat wilt 'upgraden', maar bij van Lingen maken ze het wel weg bond. Het advies gesprek was ronduit vervelend met alle smoesjes waarom e.e.a. toch echt extra geld kosten (draaien van de tegels € 80, drain ipv putje € 200 (terwijl dat makkelijker tegelen is)). Om nog maar te zwijgen wat een iets grotere tegel kost...
Het uiteindelijk opgeleverde werk valt ook tegen, want de voegen zijn veel te breed. Blijkbaar hebben we de optie voor 'modern tegelwerk' gemist, want dit is gewoon gemakzuchtig tegelen.
We hebben een nare nasmaak van dit bedrijf!

Pieter uit: Rotterdam

12-12-2017

Aankoop: Via project

Positieve ervaring:
Alles wat prive is aangeschaft ziet er fantastisch uit. Hiervoor zou ik ook mensen naar jullie willen sturen

Negatieve ervaring:
De tegels die via het project gelegd zijn en de nazorg hiervan zijn absoluut slecht. Slecht gelegd scheef oneven de voegen gevlekt etc. Eea wordt hopelijk nog naar tevredenheid hersteld alhoevwel dit wel een week of 4 te laat is.

Suzan uit: Amsterdam

23-11-2017

Aankoop: Anders

Ik ben fan!
Heel fijn om te ervaren dat in deze tijd van on-line, social, snelte, etc hoe goed en waardevol het is om persoonlijk contact te hebben met een belangrijke leverancier.

Jullie denken mee, voelen mee waardoor bij mij als klant het gevoel los komt 'gezien te worden'. Los daarvan doen jullie je uiterste best om het 'geheel' soepel te laten lopen en dat is voor de klant -voor mij- heel prettig.

Alleen maar positief dus & many thanks!

Niks!!

Erik uit: Leiden

01-11-2017

Aankoop: Anders

Positieve ervaring:
Zeer klantvriendelijk en professioneel geholpen door mederwerker Martijn Boom.
3D tekeningen zorgen voor een goed beeld van het uiteindelijke resultaat.
Fijn dat er naar alle mogelijkheden en vele verschillende combinaties wordt gekeken onder het genot van een kop koffie.
Zelfs de kinderen werden tevreden gesteld met een speelhoekje en limonade.
Service dus ten top!

N.V.T.

Peter en inge uit: Vogelenzang

20-10-2017

Positieve ervaring:
Ontzettend goed en leuk door Reinier v Gastel geholpen. Heldere uitleg en neemt alle tijd voor je om de juiste beslissing te nemen met de aankoop. Alle tegels zowel voor nieuwbouwproject als vrije keus woonkamer vloer bij Reinier besteld. Topbedrijf !!

N.v.t.

19-09-2017