Beoordelingen Limburgs Uitje

• Veiligheid 8,5

Ervaring met: Familiedagen

Ruud uit: Deurne

Ervaring met: Overige groepsuitjes

Vader-zoon dag met 3 escape-rooms zeer geslaagd. Movie-room als enigste niet gelukt. Voor herhaling vatbaar!

Corien uit: Someren

7,5

Ervaring met: Familiedagen

De piratenkamer vonden wij niet echt piratenachtig afgezien de paar doodshoofden. Tevens waren alle kisten voorzien van een slot met sleutel of code, dus geen afwisseling. We vonden de kamer tegenvallen gezien we een fiks bedrag hebben betaald om deze kamer te mogen spelen.

Bart-Jan uit: Puiflijk

23-11-2017

H uit: Grubbenvorst

22-11-2017

Ervaring met: Vereniging

Met de vriendengroep een hele leuke middag gehad, waarbij iedereen zich goed geamuseerd heeft in de beide escaperooms.
Voor herhaling vatbaar!

Sander uit: Maarheeze

22-11-2017
7,5

Leuke activiteit met vriendengroep, Expeditie Columbus

Theo

21-11-2017

Ervaring met: Personeelsuitje

Zoals ik al eerder per mail heb aangegeven, ben ik over het geheel zeer tevreden. Combi Limburgs Uitje en diner bij Cascara was leuk en goed.

Slechts één puntje van kritiek... Een deel van het personeel werd bij binnenkomst gelijk bij Cascara aan een tafel neergezet. Er werd niet op de planning gekeken of het gezelschap eerst nog een activiteit stond te wachten. Wat dus wel het geval was. We hebben dit verder zelf opgelost door mensen telefonisch te informeren en via de receptie, bij de hoofdingang, opnieuw binnen te laten komen...