Beoordelingen Lightway Nederland

• Montage 8,5

Leo uit: Baarn

19-06-2017

Ervaring met: LW400

De hal van ons nieuwe appartement was erg donker en ongezellig binnenkomen.Gelukkig wonen we op de bovenste etage en was het mogelijk daglicht buizen te laten plaatsen.Enige research bracht ons bij Lightway waar men ons uitgebreid heeft voorgelicht.Ook de plaatsing en de samenwerking met de monteurs verliepen soepel.Een kleine lekkage tijdens de montage i.v.m.verlichting werd snel afgehandeld en perfect opgelost.Onze hal is nu een mooie lichte ruimte en prettig binnenkomen. Lightway is absoluut een aanrader!

Pleun uit: Goudswaard

08-05-2017

Ervaring met: LW400

Na deskundig advies heb ik het systeem zelf gemonteerd. Een leuke uitdaging omdat ik rekening moest houden met de positie van dakpannen, dak- en vloerbalken.
Ik vind het materiaal van de buizen dun en de bevestigingsmaterialen erg pietepeuterig. Maar, eenmaal gemonteerd en getaped is het een stevige constructie.
Het is allemaal gelukt en we hebben daglicht in de donkere hoek van de kamer. De lichtopbrengst is goed, ik had er iets meer van verwacht maar dat komt omdat er ook licht door de ramen komt. In een volkomen donkere ruimte zou het effect geweldig zijn.

13-08-2016
7,3

Ervaring met: LW400

Na prijs overeen gekomen te zijn en geld over gemaakt te hebben wordt geheel meteen naar mij toe gestuurd. 3 weken later constateert men dat factuur niet klopt, coulanceregeling; transportkosten worden gecompenseerd. Dreiging deurwaarder volgt
Hoe betrouwbaar is Lightway in zijn prijsopgave?

Frank en Willeke uit: Kerkwijk

11-06-2016
9,5

Ervaring met: LW300, Blue Performance

Fijne communicatie en goeie, duidelijke informatie gekregen. Gevolgd door een superservice.We zijn er superblij mee. Hij bevalt heel erg goed en we komen zeker bij jullie terug over een paar jaar voor de keuken.

Hijlko uit: Veenendaal

23-04-2016
9,6

Ervaring met: Blue Performance

Na een vergelijking van meerdere soorten daglichtsystemen hebben wij 2 daglichtsystemen met Blue Performance gekozen. Wij wilden graag een kristalglazen kap en geen kunststof kap omdat die op termijn toch door zonlicht aangetast worden en gevoeliger zijn voor aanhechting van algen etc.
De isolerende beglazing voorkomt condensvorming. De methode van productie van de spiegelende coating van dit systeem sprak ons het meest aan.
De monteurs zeiden dat andere systemen wel iets makkelijker te plaatsen zijn (hun voordeel) maar dat ze de Lightway kwalitatief toch beter vonden (ons voordeel).
De lichtopbrengst in huis is bijzonder goed en is mooi diffuus.
Helemaal happy mee.

Paul uit: Laren-NH

28-01-2016

Ervaring met: LW600

Lightway Nederland valt op door een keurige cli├źntbenadering, afspraak is afspraak en een adequate aflevering. Ook het adviseren bij wijze van technische uitvoering op een rietkap is prima geweest in goede samenspraak met aannemer en rietdekkersbedrijf.

Toon uit: Someren

17-01-2016

Ervaring met: LW300, Blue Performance

Prima systeem, voldoet aan de verwachting.

Jaap uit: Apeldoorn

08-12-2015
8,2

Ervaring met: LW400, Blue Performance

Goede communicatie met Lightway Nederland gehad over welk systeem en welke componenten nodig waren. Wel hadden we problemen met het aaneen monteren van bochtdelen, dit stond niet duidelijk in de handleiding. Werd na telefonisch overleg wel duidelijk en is inmiddels aangepast in de handleiding.

Melinda uit: Den Dolder

27-11-2015

Ervaring met: LW300

Super fijn om daglicht in die eens zo donkere zithoek te hebben. Het geeft een vriendelijke sfeer. 's Avonds met volle maan is er ook maanlicht. Ik kan het iedereen aanbevelen.

arend uit: norg

26-11-2015
7,0

Ervaring met: LW200, LW300, LW400

Onze medewerkers vinden het prettig om mee te werken