Beoordelingen Licht & Geluid verhuur Oostzaan

25-01-2018

NSA

Licht en geluid techniek, Geluidsinstallaties, Licht shows / effecten, DJ sets

Uw ervaring:
Heel tevreden met jullie snelle handelen en beschikbaarheid. Lichten konden zo worden opgehaald en verliep allemaal top! Lichten zelf ook zeer goed ontvangen, gaven een mooie extra sfeer! Het enige dat nog wel te melden is dat (volgens mij) de felheid van de lichten niet kon worden aangepast. Ze waren behoorlijk fel, en er waren dus niet echt verschillende standen. Dit is het enige wat ik kan bedenken, verder verliep het allemaal super!

M uit: Zaandijk

31-10-2017
9,7

Uw ervaring:
Op korte termijn was alles te regelen. Snelle service, goede adviezen. Kortom flexibel met uitstekende apparatuur en groot gebruiksgemak. Voor een volgend feest benaderen we zeker weer Licht & Geluid.

Wesley uit: Amsterdam

05-09-2017

Sleepy the Poet

Licht en geluid techniek, Geluidsinstallaties

Uw ervaring:
Super vriendelijk, duidelijk en helder in communicatie.
Op maat advies gekregen.
Ben heel erg tevreden.

Richard uit: Bolsward

03-08-2017

BGDD.nl

Ik heb ervaring met:
Licht en geluid techniek, Geluidsinstallaties, Licht shows / effecten, DJ sets, Drive in shows, Podia, overige

Uw ervaring:
Goed advies, volledig ontzorgd en onze wensen uitermate goed vertaald naar een mooie bijeenkomst op een bouwplaats! Echt een aanrader!

Mark uit: Amsterdam

24-08-2016

Jalt

Licht en geluid techniek, Geluidsinstallaties

Uw ervaring:
Vrijdag 12 augustus vierden we het 5-jarig bestaan van onze organisatie en mede dankzij de zeer behulpzame mannen van Licht & Geluid verhuur Oostzaan is het feest een groot succes geworden!

Guido is vooraf bij ons langsgekomen om een plan te maken voor geluid en verlichting. Zijn expertise heeft gezorgd voor sfeervolle ruimtes, goede presentatie van ons werk en topgeluid. Alle apparatuur werd aangesloten, maar ook het meedenken over het stroomplan, netjes wegwerken van de kabels en het tillen van de Airhockey-tafel(!) was geen probleem voor ze.

Wij zijn erg tevreden en raden dit bedrijf aan iedereen aan!

Martin uit: Amsterdam

14-06-2016
9,6

Uw ervaring:
Voor onze bruiloft hebben we gekozen het licht en geluid bij Licht en Geluid Oostzaan te huren. De locatie had te maken met een decibel-limiet, waardoor het allemaal wat specifieker kwam – we wilden 's avonds namelijk wel echt een feest-gevoel hebben. We werden hier goed in geadviseerd en door de goede geluidsset hebben we perfect geluid gehad en hebben we tijdens ons feest eigenlijk niets gemerkt van een decibel-limiet.
Het licht was erg mooi (de LED parren komen qua gevoel zeer dichtbij halogeen licht) en er werd na de installatie nog een korte instructie gegeven over de apparatuur, waardoor bij ons alles duidelijk was. Ook het komen installeren en afbouwen van de apparatuur was geen probleem (we trouwden op een zondagavond) waardoor we het geheel zorgeloos hebben ervaren.

Coosje uit: Amsterdam

08-06-2016

VU Amsterdam

Uw ervaring:
Voor een conferentie hebben wij meerdere draadloze headsets, microfoons en een luidspreker set gehuurd,

Kirsten uit: Amsterdam

05-06-2016

Uw ervaring:
Uitstekende service en super apparatuur

Tom uit: Amsterdam

05-06-2016

Hermans Interim Management BV

Geluidsinstallaties

Uw ervaring:
Prima service, betrouwbaar en vriendelijk!