Beoordelingen Liana de Ruiter

• Voortgang scheidingproces 8,5
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt 8,5
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt 8,7
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt 8,5
  • Kwaliteit van de gesprekken 8,8
  • Oplossingsgerichtheid 8,9

Klant uit: Prinsenbeek

31-01-2018

Positieve ervaring:
Goede en duidelijke informatie, prettige persoonlijkheid recht door zee en zoals het hoort objectief naar bijde partijen

Klant uit: ETTEN-LEUR

30-01-2018

Positieve ervaring:
aangename directe vrouw die weet waar ze over praat. voelde me erg op mijn gemak.

Klant uit: Terheijden

27-01-2018

Positieve ervaring:
Zeer professionelen gesprekken en steun gehad

Klant uit: Etten-Leur

12-12-2017

Positieve ervaring:
Ons scheidingsproces is prima verlopen mede door Liana. Erg hartelijk persoon die verstand heeft van zaken. Voelde me erg prettig bij haar.

Klant uit: Fijnaart

15-11-2017

Positieve ervaring:
We hebben ons altijd erg welkom gevoeld en zijn onder prettige professionele omstandigheden prima geholpen en voorgelicht.

Klant uit: Etten-leur

15-11-2017
9,5

Positieve ervaring:
Ik heb Liana ervaren als een betrokken lieve vrouw. Met kennis van zaken. Zeer positief.

27-09-2017

Positieve ervaring:
Ik heb Liana ervaren als bekwaam, verstand van zaken. Neemt uitgebreid de tijd voor het persoonlijke van de klant. Ondanks het zware onderwerp is er ook ruimte voor luchtigheid op zijn tijd. Liana is een lieve en betrokken vrouw. Ik ben blij dat wij destijds voor haar hebben gekozen. Ik voelde mij erg op m'n gemak bij haar.

19-09-2017
8,1

Positieve ervaring:
Wij hebben de begeleiding als zeer prettig en betrokken ervaren. Zeker dat de kinderen centraal staan en je elkaar als collega-ouders kunt gaan zien.

08-09-2017

Positieve ervaring:
Zeer positief, ik zal Liana zeker adviseren bij familie en vrienden die in de zelfde situatie zitten.

Klant uit: Rucphen

22-08-2017
8,1

Positieve ervaring:
zeer betrokken en veel kennis van zaken