Beoordelingen Liana de Ruiter

• Voortgang scheidingproces 8,5
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt 8,5
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt 8,7
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt 8,5
  • Kwaliteit van de gesprekken 8,8

Klant uit: Terheijden

08-12-2012

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Positieve ervaring:
Liana is vanaf het eerste gesprek als vertrouwelijk persoon overgekomen. Is daar in het gehele traject haar betrokkenheid laten blijken, met de zaken die3 geregels moeten worden. Heeft altijd heel goed ons op de hoogte gehouden en daardoor als vertrouwelijk persoon gefungeerd. Altijd geprobeert om nodige info te verzamelen en indien mogelijk advies gegeven. Wel aan ons beide ons eige oordeel als primair laten gelden. Heel fijn persoon en mens om, dit moeilijk onderwerp tot een goed einde te brengen.

Klant uit: Breda

05-12-2012
8,5

Klant uit: Terheijden

01-12-2012

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Positieve ervaring:
gezien de erg emotionele tijd, heel goed begeleid

Klant uit: Breda

29-11-2012

Positieve ervaring:
Scheiden is nooit leuk. Langs deze weg wil ik Liana heel erg bedanken omdat zij mijn ex en mij, door deze moeilijke tijd heen heeft geholpen.
Ze is heel zacht en eerlijk, en heel professioneel in haar werk, om 2 verschillende partijen te samen te helpen.

Klant uit: breda

14-11-2012