Beoordelingen Liana de Ruiter

• Voortgang scheidingproces 8,5
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt 8,5
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt 8,7
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt 8,5
  • Kwaliteit van de gesprekken 8,8
  • Verstand van zaken 8,7
  • Oplossingsgerichtheid 8,9

18-02-2013

Positieve ervaring:
Super tevreden over Liana!

14-02-2013

Positieve ervaring:
Liana is een lieve, betrouwbare en betrokken persoon die ons heel goed heeft geholpen. Ze is punctueel, is goed op de hoogte van allerlei zaken en is erg persoonlijk zonder poespas. Ik raadt haar zeer zeker aan bij eenieder die ook willen gaan scheiden.

Klant uit: oosterhout.nb

05-02-2013
7,7

Positieve ervaring:
we zijn goed begeleid vind ik en als iets onduidelijk was werd het goed uitgelegd

Klant uit: Oosterhout

04-02-2013
9,8

Positieve ervaring:
Ondanks alles was / is het fijn zaken doen.

Klant uit: Breda

04-02-2013
8,1

Positieve ervaring:
Ondanks de erg vervelende situatie heb ik Liana mogen ervaren als een rots in de branding! Ze schept duidelijkheid, komt met oplossingen. heeft kennis van zaken en kan goed omgaan met emoties. Kortom ben ik erg blij met de keuze voor Liana en dankbaar dat zij dit stukje met mij mee wilde wandelen. Grt Mark

Klant uit: Oosterhout

29-01-2013
7,3

Klant uit: Langeweg

26-01-2013
8,5

Positieve ervaring:
De omgang met Liana was heel prettig, een scheiding is natuurlijk niet leuk, vooral als je nog van je partner houd Liana had hier heel veel begrip voor. Dus waren de gesprekkken met haar voor mij wel goed.

22-01-2013

Positieve ervaring:
Prettige samenwerking. Ook door het goede contact tussen mij en mijn ex-vrouw is de scheiding zeer snel geregeld. Ik heb het als prettig ervaren dat het niet alleen zakelijk over de scheiding ging, maar dat er ook ruimte was voor emoties. Het is prettig, in mijn geval, dat je die kunt uiten met een onafhankelijk iemand erbij en die dat ook serieus neemt en toelaat. Het was bovendien ook best gezellig scheiden bij Liana de Ruiter, mede door het reeds vermelde contact met ex-vrouw.

Klant uit: roosendaal

21-01-2013