Beoordelingen Liana de Ruiter

• Voortgang scheidingproces 8,5
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt 8,5
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt 8,7
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt 8,5
  • Kwaliteit van de gesprekken 8,8
  • Oplossingsgerichtheid 8,9

Klant uit: Raamsdonksveer

30-04-2013

Positieve ervaring:
Liana is zeer begaan met de mensen waar ze mee werkt en doet er alles aan om alles tot een goed einde te brengen. Communicatie snel, doelgericht en ondanks dat de situatie waardoor je bij 2 Divorce komt niet positief, hebben we alles als zeer positief en "gezellig"ervaren.

Klant uit: Prinsenbeek

29-04-2013
9,9

Positieve ervaring:
Liana is een vakvrouw die goed aanvoelt hoe ze met haar cliënten om moet/kan gaan.

Klant uit: Bavel

15-03-2013

Positieve ervaring:
Lastig proces, maar dank voor jouw goede en positieve begeleiding.

Klant uit: Prinsenbeek

08-03-2013
7,5

Klant uit: Etten-Leur

18-02-2013

Positieve ervaring:
Super tevreden over Liana!

Klant uit: Etten-Leur

14-02-2013

Positieve ervaring:
Liana is een lieve, betrouwbare en betrokken persoon die ons heel goed heeft geholpen. Ze is punctueel, is goed op de hoogte van allerlei zaken en is erg persoonlijk zonder poespas. Ik raadt haar zeer zeker aan bij eenieder die ook willen gaan scheiden.

Klant uit: oosterhout.nb

05-02-2013
7,7

Positieve ervaring:
we zijn goed begeleid vind ik en als iets onduidelijk was werd het goed uitgelegd

Klant uit: Oosterhout

04-02-2013
9,8

Positieve ervaring:
Ondanks alles was / is het fijn zaken doen.

Klant uit: Breda

04-02-2013
8,1

Positieve ervaring:
Ondanks de erg vervelende situatie heb ik Liana mogen ervaren als een rots in de branding! Ze schept duidelijkheid, komt met oplossingen. heeft kennis van zaken en kan goed omgaan met emoties. Kortom ben ik erg blij met de keuze voor Liana en dankbaar dat zij dit stukje met mij mee wilde wandelen. Grt Mark

Klant uit: Oosterhout

29-01-2013