Beoordelingen Liana de Ruiter

• Voortgang scheidingproces 8,5
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt 8,5
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt 8,7
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt 8,5
  • Kwaliteit van de gesprekken 8,8

Klant uit: Boxtel

25-05-2013
9,7

Positieve ervaring:
Scheiden is natuurlijk nooit leuk maar ik heb Liana na ons eerste gesprek leren kennen als een hele warme betrokken vrouw. Voor emoties was en is er alle ruimte. Liana is heel duidelijk en denkt met beide partijen mee.
We hebben alles met haar kunnen bespreken. Zij is heel open en eerlijk, wat ik zeer waardeer. Liana weet precies wat er allemaal geregeld moet worden. Dank je wel voor je goede en vooral lieve zorgen.
Liana je bent een geweldig mooi mens!!!

Klant uit: Boxtel

24-05-2013
9,8

Positieve ervaring:
Het eerste telefoongesprek voor het maken van een afspraak was al heel vriendelijk en toegankelijk. De gesprekken waren eerlijk, open , duidelijk, betrokken, er was ruimte voor emoties, vriendelijk, voelde gewoon vertrouwd en super op mijn gemak. Weet enorm goed wat er geregeld en besproken moet worden maar vergeet daarbij de menselijke kant niet uit het oog. Super bedankt Liana!!!

22-05-2013

Positieve ervaring:
Ik heb het als een warme vrouw ervaren die heel begaan is met je En ook voor verdere oplossingen mee denkt en je helpt.Ik ben er heel blij mee geweest.En nog als ik vragen heb.
bedankt

Klant uit: Oudenbosch

02-05-2013
9,9

Positieve ervaring:
Liana heeft verstand van zaken en komt lekker menselijk over.

01-05-2013

Positieve ervaring:
In het "scheidings" proces hebben zowel ik als mijn ex-vrouw aan Liana een zeer goede steun gehad.
Vooral door het gestructureerd afhandelen van zaken is er voor ons veel helderheid gekomen in deze "warboel" van zaken die geregeld moeten worden.

Daarnaast is Liana erg persoonlijk betrokken en geeft een warm en prettig gevoel tijdens de "lastige" gesprekken die er gevoerd moeten worden.

Liana Bedank !

30-04-2013

Positieve ervaring:
Liana is zeer begaan met de mensen waar ze mee werkt en doet er alles aan om alles tot een goed einde te brengen. Communicatie snel, doelgericht en ondanks dat de situatie waardoor je bij 2 Divorce komt niet positief, hebben we alles als zeer positief en "gezellig"ervaren.

Klant uit: Prinsenbeek

29-04-2013
9,9

Positieve ervaring:
Liana is een vakvrouw die goed aanvoelt hoe ze met haar cliënten om moet/kan gaan.

Klant uit: Bavel

15-03-2013

Positieve ervaring:
Lastig proces, maar dank voor jouw goede en positieve begeleiding.

Klant uit: Prinsenbeek

08-03-2013